Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 13:12 - Бизнесът, такъв какъвто го искам
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 1390 Коментари: 3 Гласове:
0



Част от животът ми това е и моят бизнес – бизнес за тренировка на съзнанието. Какво представлява той – Аз съм еднолична фирма, в която аз съм всичко – от управляващия до изпълняващия, от ръдоводещия до ръководения,  от счетоводителя до пласмента, от рекламата до етичния отдел, наемане на кадри, каса, почистване на работното помещение, повишаване на квалификацията, планинов отдел, покупки и доставки и всичко останало.

Разбира се, че има предимства и недостатъци. Първо  - нямам си началник. Да, но трябва да засилвам самодисциплината. Нямам работно време, да но трябва да си планирам и разпределям времето така, че да мога да имам и личен и семеен живот. Нямам работно място – мога да тренирам навсякъде. Където съм аз - там е и моят бизнес, но... трябва да внимавам да разграничавам работа от приятелски и семейни отношения. Като например „Я, докато си говорим ми направи едно леко тренингче...” или да задавам тренировъчни въпроси на децата ми, роднини и приятели. Защото те вече ми казаха- „Ние имаме нужда от майка(приятел), а не от треньор”. Прието..., но нали ви казвам, все пак изкушението е голямо, и най вече е напълно възможно практически. Практикуването на професията ми не изисква някакъв специален инструментариум или материали.

Че какво е тренига ?- Разговор. Е, тогава какъв е проблема, че докато си поговорим... Да, ама не! Не трябва да се бърка „сирене с приятелсто”. Същото е и обратното, клиентът не е приятел, той си остава клиент и трябва да се отнасям с него като с такъв. Например, да не споделям с него мои въпроси, да му разкажа как е минал вчерашния ми ден, да обсъждаме политика, времето и цените по морето. Да ценя времето му , за което  си плаща за разговор с мен. Да ценя темите, по които говорим, защото те са неговия живот. Просто казано да го поставя в центъра на разговора и да насоча към него цялото си внимание.

Важно е да се отнасям с него като равностоен, голям, умен и знаещ. Никакви съвети и разрешение на проблемите му. Та той си знае всички отговори. От мен - само правилните въпроси, които ще му помогнат да погледне нещата от друг ъгъл. От ъгъла, от който всичко е възножно. Да вярвам в него, в неговите възможности и да съм чиста от предрасъдъци, цинизъм, осъждане.

Това ви звучи лесно. Не, не е лесно. За да го постигна  се изисква много допълнителна духовна работа. Ежедневни тренировки в безусловно приемане на човека срещу мен и любов към цялото човечество. Да работиш с някого върху мечтите му, целите му, животът му се изисква да обичаш и да вярваш. Да уважаваш и цениш. Без да вмъкваш в разговора своите лични страхове и спънки. Но и да работиш върху личния си живот за да може да се издигнеш на духовно и енергийно ниво, в което наистина да видиш, че всичко е възможно. Не го ли вярваш, тогава в разговора ще има фалшивост и другия веднага ще я възпреме. Ще има разминаване на думи и дела, на мнения и мисли. И това винаги се улавя.

Да се върнем към моят бизнес. Планиране на времето ми. Това за работа включва приемно време за тренировъчни разговори с вече съществуващи клиенти, разговори за разясняване на професията ми с потенциални клиенти, моята лична тренировка, счетоводни отчети, финансово праниране на бюждета на фирмата, четене на литература, самообразоване, участие и водене на различни семинари, курсове и групи за подкрепа, водене на кореспонденция, писане на есета и статии.

Планиране на личното ми  време, което включва спане, храна, движение (спорт, танци, разходки), почивка.

Семейно време –деца, съпруг, домакинстване, къща, семейна почивка и пътувания, забавления.

Вярвайте, че е изкушение, докато си поговориш по телефона да разбъркаш тенджерата или докато си в интернет да забравиш, че обяда не  е готов.

Най вече и най-важното в живота на всеки човек, а и специално в живота на треньора на съзнанието е състояние, в което той прекарва времето си, деня си, живота си. Свободата да избереш в какво състояние да си е несравнима с нищо друго преживяно от мен. Да избереш кой си ти и какъв да бъдеш във всеки един миг от живота си независимо от обстоятелстава дава безкрайно много сила и свобода на действие.

Коя искам да бъда аз  в своя бизнес? В какво състояние искам да го управлявам и да действам в него?

Искам да бъда щастлива, свободна, независима, задоволена, сигурна, равностойна, честна, откровенна, отдадена, обичана и обичаща, получаваща и даваща, развиваща се .

Искам да управлявам своя бизнес спокойно, сигурно, уверено, достойно, пълна със себе си, обичаща и ценяща това, което имам и правя, това което хората внасят в и живота и в бизнеса ми.

Това е един обикновен бизнес, а необикновеното в него са щастливите лица в края на деня – моето и тези на моите клиенти, колеги, приятели и семейство. А такъв миг на пълно задоволство си заслужава и няколкото часа седмично на скучното осчетоводяване на докумени. Но и там задоволството е пълно. Приходите растят и растят.



Тагове:   какъвто,


Гласувай:
0



1. анонимен - WzcGmLMYORfJxczhwc
24.05.2011 13:53
Such a deep awnser! GD&RVVF
цитирай
2. анонимен - OIryBcKIofNbakhXNg
25.05.2011 13:55
vcYlud <a href="http://woaynkunlfah.com/">woaynkunlfah</a>
цитирай
3. анонимен - ZEtFqbZMeboPbu
25.05.2011 18:30
qcas4M , [url=http://aqtvfvfmcruo.com/]aqtvfvfmcruo[/url], [link=http://nwctsrllsjdx.com/]nwctsrllsjdx[/link], http://uudutggkjzae.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556447
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697