Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 08:22 - Летен курс по щастие
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 4766 Коментари: 20 Гласове:
2



Направете своя избор

 

Виктория Леви-Рeувен

Треньор за възможности, избори и решения

victoriacoach@gmail.com

 "Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го постигнеш"

 

 

 

Летен курс

 

Докато другите са на море или планина, на работа или на вила, в чужбина или във ваканция, аз ви каня да поработите за своето щастие. Да се запознаете с него, да го поканите да дойде и да остане при вас. Това може да стане без да се отдалечавате от компютъра, без да излизате от дома си, защото разговорите в летния вариант на

 

УЧИЛИЩЕ ПО ЩАСТИЕ

 

се провеждат по СКАЙП

 

Курса включва осем срещи и разглежда някои от следните въпроси:

 

1.      Кой съм аз? Какво е щастие за мен? Какво ме прави щастлив?Каква роля играя в живота си? Какъв е смисълът на живота ми? Какво ми е важно в моят живот?

2.      Семейство –подобряване на отношения с родители,с деца, братя, сестри и др.

3.      Подобряване на отношенията със съпруг/а, партньорство, семейството като колектив.

4.      Подобряване на отношенията на работното място. Избор на кариера, образование и др.

5.      Подобряване на отношенията с тялото – здраве, секс, тегло и др.

6.      Подобряване на отношенията с парите – доходи, разходи, изобилие

7.      Подобряване на отношенията и управление на времето

8.      Лично развитие – хармония между съзнание, душевност и материя.

 

Курсът се провежда през месец август  два пъти седмично. Часа и дата на срещата са по взаимна уговорка, в удобно и за двете страни време.

Цената на курса е 150 лв. и се заплаща предварително чрез банков превод или пощенски запис.

 

За въпроси и записвания:

victoriacoach@gmail.com




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - VIE STE LUDA !!!
19.07.2009 08:25
VIE STE LUDA !!!
цитирай
2. malkiatprintz - Темата за усъвършенстването и с...
19.07.2009 08:47
Темата за усъвършенстването и самоусъвършенстването непрекъснато витае из блоговете и голяма част от хората се вълнуваме от нея, коментира се непрекъснато, така че това е едно интересно начинание. Успех, Виктория.
цитирай
3. victoriavselena - до ном. 1
19.07.2009 09:23
може би "луда", ама и щастлива и доволна, а ти?
цитирай
4. victoriavselena - Благодаря, Принце,
19.07.2009 09:23
да пожелаем късмет на курса и на добър час.
цитирай
5. kol - страхотен блог! поздравления:)
19.07.2009 12:51
и аз ти пожелавам успех с курса:) щастието и любовта са едни от малкото неща, които не искаме да се учим и които си мислим че се случват от самосебеси, но това не винаги е така
цитирай
6. victoriavselena - Брагодаря Кол,
19.07.2009 13:32
има предмети, които са толкова важни, а не ги изучаваме в училище - общуване, отношения с пари и време, да бъдем родители, съпрузи, деца на възрастни родители и т.н. А точно това са нещата, които ни правят щастливи и ни помагат да се чустваме добре със себе си.
цитирай
7. victoriavselena - до hornet
21.07.2009 08:40
Добре дошъл. Ще се радвам да те тренирам за щастие :) - успехи и прегръдки и на теб.
цитирай
8. анонимен - До всички случайни посетители
22.07.2009 01:47
Казвам се Хели и съм една от тези, които се тренират при Виктория Вселена. Така че от опит мога да ви кажа, че изживяването е изключително и си струва. Желая успех и сбъднати мечти на всички!
цитирай
9. victoriavselena - до Хели
22.07.2009 09:59
виж какво намерих в блога на едно момиче:
"Разговори с Бога" има три части
Първата се говори за ежедневните лични, семейни и глобални проблеми.
Втората се говори за образованието, политиката, секса, времето, пространството и др.
Третата се говори за смисълът, творчеството, глобалните промени на планетата, отношенията между хората.
"Общуване с Бога" ни запознава с 10 илюзий с които живеем
1. Нуждата съществува.
2. Неуспехът съществува.
3. Разединението съществува.
4. Недостигът съществува.
5. Изискването съществува.
6. Присъдата съществува.
7. Осъждането съществува.
8. Ограничеността от условия съществува.
9. Превъзходството съществува.
10. Невежеството съществува.

цитирай
10. анонимен - аз съм ти клиентка
22.07.2009 16:21
Не само, че съм ти клиентка, т.е. тренираща при Виктория, но съм и доволна твоя клиентка. Радвам, че това лято реши да проведеш това, за което говореше от известно време.Благодаря ти за това, което благодарение на теб постигнах в живота си.
До тези, които четат -
Препоръчвам ви горещо -
такова нещо в лятото горещо.
Аз подобрих живота си на 100%, отношенията в дома ни, вече взимам с лекота решения, знам какво е щастие и как да го постигна. Тренирам се при Виктория вече втора година и резултатие са приказни.
Виктория, обичам те, благодаря ти.
А.
цитирай
11. анонимен - Здравейте Виктория
23.07.2009 09:14
сега чак разбрах, че Виктория Вселена и Виктория, която публикува статии в Жената днес е едно и също лице. Харесвам как пишете и там и тук. Бих искала подробности за курса.
Мая
цитирай
12. tili - Пожелавам успех!
23.07.2009 19:13
Полезни занимания.
цитирай
13. victoriavselena - До моите мили клиентки
23.07.2009 19:46
до Хели, А. и Мая - добре дошли в блог. Радвам се, че сте тук. Хайде, наработа в летния курс за щастие. Ще ви чакам там.
цитирай
14. victoriavselena - до ном.11
23.07.2009 19:47
Да, аз съм същата Виктория. Радвам се че ме намери и тук. Добре дошла. Хайде на курс.
цитирай
15. victoriavselena - До Тили
23.07.2009 19:48
Благодаря за пожеланията. Много щастие ти изпращам.
цитирай
16. анонимен - su_bansko
07.08.2009 12:47
Приветствам начинанието.Виктория е забележителенчовек-знам го, защото с нейна помощ моя живот се променя.Приканвам Ви на това пътуване към себе си и щастието!
цитирай
17. анонимен - meena
29.08.2009 15:32
Здравей, мила Вики!Запознахме се на един семинар по Рейки в Сл. Бряг, ти стана кръстница на тумора, който имах:-)Благодаря на Бог, че ме срещна с ЕДИН ПРЕКРАСЕН ЧОВЕК!Съжелявам, че не мога да участвам в курса, който организира.:-(ОБИЧАМ ТЕ
цитирай
18. victoriavselena - До Мина
09.09.2009 11:12
Толкова се радвам, че ти тук. Пиши ми на мейла за подробности. Светът е малък. Бъди щастлива.
цитирай
19. vestnici - ...
13.09.2009 15:02
а какво е щастието...
цитирай
20. victoriavselena - а сега де? :)))
13.09.2009 16:41
ела да разбереш. А какво е щастие според теб? Аз не уча хората да намирам моето щастие, а тяхното собствено.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554427
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697