Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 09:45 - Щастието и парите
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 9670 Коментари: 32 Гласове:
7

Последна промяна: 23.01.2010 08:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

image
 

Училище по щастие

Виктория Леви-Реувен

Треньор по щастие

victoriacoach@gmail.com

 

 

 

"Щастието е преди всичко състояние на духа. То е различен начин да погледнем на света. То идва при нас само ако страстно сме го пожелали, съгласно закона за привличането и хармонията, който управлява света." / Дугпа Ринпоче/

 



Каква  е връзката между щастието и парите? 

Какво общо има между щастие и пари? Защото съществуват твърдения, че парите не носят щастие и щастието не е в парите. Вярно е. Така е. Съгласна съм. Но не за това са създадени парите. Не това е техния смисъл и функция. Парите са създадени за улеснение, за да можем да дадем измеримост на нашия труд. За да можем улесним размяната между различен вид труд. И това е. Нищо друго. Всичко друго е само нашето отношения към тях. Нашите фантазии, страхове, твърдения, вярвания. Парите нямат душа, чувства. Те притежават  само измерителни функции. Точно като часовника, кантара и други уреди и интрументи, които ни помагат само да внесем измеряемост, цифри и числа в някакви иначе неизмеряеми понятия. Ако ние не сме на желаното от нас тегло, не се обиждаме, не мразим и изхвърляме кантара, нали? Ако закъсняваме или не ни се страва сутрин, не мразим и чупим часовника нали? И ако все пак да го правим, тогава с какво това ни помага, освен да се чувстваме още по- огорчени и разочаровани от себе си?

 

Защо ми плащате пари? Какво получавате в замяна?

Щастието не е в парите – да, прави сте, но и никога не е било, защото смисълът на парите не е да дават щастие. Тогава, какво хората купуват при мен, ако аз твърдя, че раздавам щастие? Не, аз не раздавам щастие, въпреки, ще хората излизат по-щастливи от разговорите си с мен.

Първо - Това, което съм аз са способностите, които имам да отразявам и изкарвам на светло вашите най-добрите страни . Вие ги имате, те са там, но аз успявам да ги видя и да ги извлека на светло, на яве. Когато вие  видите какво притежавате и откривате отново  това, които сте, т.е. вие си припомняте и тогава  се чувствате щастливи.

Второ - вие ми плащате за вярата. За това, че аз вярвам искрено и напълно, че това, което вие искате да постигнете е напълно реално и възможно. Това  е постиижимо. Аз вярвам, че във вас има всичко необходимо за да постигнене това, което желаете. Всичко.

Трето – за това, че винаги съм и оставам на ваша страна. Никога не ви осъждам, приемам ви такива каквито сте. Няма нещо, което ви еможе да направите и да ме разочаровате. Никога!Кажете ми кога за последен път сте се чувствали точно така?

Четвърто – имате свобода. Пълната свобода да влизате и излизате. Вие получавате свободата и да останете, ако се чувствате  добре при мен. Аз ви давам възможността да се чувствате обичани и желани, защото вярвам, че това е ваше природно право.

Пето – аз обичам хората, такива каквито са. Наистина и не само на книга не ги различавам по националност, раса, пол, възраст, социално и материално положение. Аз наистина вярвам, че всички се равностойни и имаме еднакво право на щастие.

Шесто – аз виждам вашата красотата във вашата душа. На мен не ми е необходимо да ви видя и чуя за  да ви обикна и приема. Има клиенти, които тренирам без да  съм ги виждала или чувала, но аз знам и съм напълно убедена, че те са най-красивите и добри хора, които съществуват. Аз виждам красотата в душата и сърцата им. Всичко останало е  само обвивка.

Седмо – аз вярвам в любовта като най-могъщата движеща сила. За това не ми е необходимо да мразя, завиждам, отвъщавам, ревнувам, да се гневя, за да имам стимул за действие.

 

Може би ще кажете, че любовта и щастието не струват пари, те не са стока и не се продават, защо ви ги продавам?

Да. Прави сте. И не това ви продавам аз. Аз ще ми обичам и дори ако не сте мои клиенти. Аз вярвам, че всеки има своя път към своето щастие и това което ми е настина важно е да бъдете щастливи, да намерите своя път към своето щастие. Това, което ви продавам са знанията за постигане на щастието си. В моето Училище по щастие се придобиват знания, които остават с вас за цял живот. И то знания, които наистина ще ви послужат.

Какво се учи в моето Училище?

-  отношенията със себе си  

-  отношенията ни с хората около нас, начин на  комуникиране с тях,

-  отношенията ни със семейството родители, деца, съпруг/а

-  отношенията си с тялото ни – здраве, секс, сън, храна, движение

-  отношенията ни с парите

-  отношенията ни с времето

-  отношенията ни с кариера, бизнес

-  благоденствието като хармонично отношения към всички области на развитие

Осмо – аз съм само една обикновена жена. Най-обикновената, което познавам. Така изглеждам и живея. Може би приличам на съседката от врата до вас.И точно тази обикновеност, това че съм съвсем лесно постижима прави цялата "магия" на щастието реална. Защото, ако аз – обикновената жена мога да го постигна, в това състояние, което съм, значи всеки един може да го постигне. Аз със своя живот съм жив пример и доказателство за това. Падала съм и продължавам на падам, но и ставам и продължавам. Защото знам, че който се движи – напредва. Но хубаво е и да знаем на къде искаме да напреднем, за да не се окаже, че сме тичали и напредвали бързо, но... в кръг J

За това понякога ни трябва Компас, за да ни напомня за посоката, когато сме се объркали там, нейде по пътя си към щастието, за да ни напомня, че щастието съществува, да ни подкрепя да не се отказваме от него. Това съм аз – вашият Компас. Моята роля е да бъда ваш верен и високо професионален придружител по пътя ви към щастието ви. Но от Компас имат нужда само тръгналите на път.

Девето - И ако сега излизате с впечатлението, че аз ви продавам нещо, да прави сте. Защото аз наистина знам, аз съм убедена 100% в това което правя, защото аз знам какви са резултатите, защото аз знам, че вече не можем да си позволим риска да стоим със "скръстени ръце" на едно място и да чакаме някой да ни свърши работата вместо нас. Само ние можем да успеем нашите успехи. Не можем да си позволим повече да бездействаме, да се колебаем и да "умуваме". Защото знам, че чрез работа върху себе си и живота си ние всички ще променим света и живота на планетата. Това е пътя за всеки от нас, това е пътят към всеобщото щастие.  

Десето – Аз поемам всички финансови рискове, ако решите да се запишете. За това, аз ви давам гаранция, че ако след първите шест месеца сте недоволни от това, което сте  получите от тренировките, парите ви ще ви бъдат върнати. Единственият риск, който вие поемате е ако решите да не се запишета в моето Училище по щастие и решите да не предприемете нищо за промяна на живота си.

Помислете си добре – в състояние ли сте да поемете този риск?
за записване и въпроси - victoriacoach@gmail.com

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bachym - И на мен ми е
22.01.2010 09:57
минавало през ума да отворя такова училище.
Но все не сядам да направя план и бизнес проект?! –:)
Може да си гастролираме там като в университетските преподаватели?
цитирай
2. victoriavselena - добре дошъл
22.01.2010 10:05
Радвам се, че си тук. Радвам се че осъществявам идея, която и ти си имал и че това не е нещо ново. Но това, което ми казваш е (ако правилно съм те разбрала) Виктория, аз съм готов да преподавам в твоето училище, така ли?
Ако е така, аз бих те поканила първо да се тренираш за това да осъществиш твоите мечти и планове. Защото нали знаеш и ти добре, че причината не е в това че не си си направил план и проект, (защото има и такива, които имат готови прекрасни планове и проекти в чекмеджетата си), а в това че не си намерил необходимите сили да го направиш и осъществиш идеята си. Помисли си, в кои други области на живот проявяваш същия модел?
цитирай
3. bachym - Всъщност мечтата ми е да се
22.01.2010 10:30
науча да свиря на китара и да понауча унгарски и да попътувам из света.Благодаря за поканата аз се чувствам готов да "преподавам" но може да се надценявам.Радвам се че се срешнахме.–:)
цитирай
4. victoriavselena - аз не казвам че не си готов
22.01.2010 10:35
аз с радост бих се запознала с теб. Но ще ти разкажа нещо. Преди няколко годни имах ресторант - осъществих своя мечта. Щом го отворих започнаха да идват хора, които искаха на моя територия да осъществуват свои мечти - да готвят и хранят хората. Да се реализират. Приемах ги добре и с разбиране. Но интересното бе това, че идвайки в моят ресторант и преди да опитат яденето ми, те искаха да променят нещо.
Готова съм да "гастролирам" на разменни начала. Ти готов ли си?
цитирай
5. dialog - Препоръка
22.01.2010 10:38
аз се тренирам при Виктория вече повече от година. мога да споделя, че БЛАГОСЛАВЯМ всеки лев, който съм й платила. Тя ме измъкна от много голяма дупка, бих казала пропаст. Бях в силна депресия и мислих за смъртта. Днес съм далеч от там и...завинаги.
Препоръчвам. Точно както тя пише - можем ли да си позволим риска да не сме там?
цитирай
6. izlagazia - интересна среща
22.01.2010 10:47
на пари и щастие, заслужава се да се помисли, ако можеш за ти намерим на едно място едновременно.
цитирай
7. bachym - Разбира
22.01.2010 10:47
се че съм готов.–:)
цитирай
8. victoriavselena - Благодаря Диалог че си тук
22.01.2010 10:49
винаги се радвам на нашите Диалози. Радвам се и ти благодаря че ми даде възможност да изминен този път заедно.
цитирай
9. victoriavselena - До Излагация
22.01.2010 10:50
да, добро съчетание на Любов, Щастие и Пари. На едно място, какво ще кажеш?
цитирай
10. victoriavselena - до bachym
22.01.2010 10:54
аз съм съвсем сериозна. Готова съм да ти предложа част от сцената за прояви, но понеже моето училище е с гарантирано на високо ниво, естествено има и подбор на преподаватели. Така че моля те да ми изпратиш автобиография и всичко, което си готов д аразкажеш да себе си. Защото нали разбираш, че един човек, който не се решава да осъществява плановете и мечтите си, защото "Но все не сядам да направя план и бизнес проект?!" едва ли има нещо ново да научи другите?
Не мислиш ли? Това вече всички си го знаят вече :))
цитирай
11. bachym - Напълно съм съгласен с теб
22.01.2010 11:39
Ще изпратя!
цитирай
12. rotazia - Аз имам едно скромно лафче...
22.01.2010 12:08
Голямото имане е голямото нямане.
Всеки може с имане, нооооо, въпроса е да го можеш с...нямане. А това не всеки го може.
цитирай
13. victoriavselena - До rotazia
22.01.2010 12:14
Това с "нямането" вече съм го отминала. Това е оцеляване. Аз вече съм се насочила към имането, защото оцеляването вече не ме задоволява, не искам вече да се правя на фокусник и от нищо да правя нещо. Училището е за тези, които искат повече от оцеляване, от "да се справим някасси с положението, певече от примиряване с положението и др. Училището е за тези, които искат не само да оживеят, да живеят добре, да бъдат щастливи. При оцеляването първото нещо, от което се отказваме е от имането. А заслужава ли си да плащаме такава голяма цена само и само да си доказваме какви голями герои сме. Аз вече се отказах то това. А ти?
цитирай
14. rotazia - Ооооо, аз не се отказавам,
22.01.2010 23:34
да се пробвам...Ти си приела крайно скромния ми коментар...Имам наблюдения за голямото имане, и повярвай ми, предпочитам да съм героя на нашето време, който живее достойно, мнооооого далече от оцеляването!
цитирай
15. victoriavselena - до rotazia
23.01.2010 07:55
Добро утро, радвам се, че ми отговори. Чудесно е, че се стремиш към имане, защото иначе увлечени в това да се справяме с нямането подсъзнателно го търсим и... естествено го намираме.
цитирай
16. rotazia - Добро утро и на теб..
23.01.2010 08:47
Надявам се, че и двете не приемаме думите имане и нямане, съотнесени към....парите, неее, за нищо на света, нали?
цитирай
17. victoriavselena - Не знам за теб, но заглавието е за парите
23.01.2010 08:54
ти за какво имане и нямане говориш?
цитирай
18. avonbg - avonbg
23.01.2010 23:39
Всичко което е написано е самата истина ! Който го осъзнава е щастлив човек
цитирай
19. rotazia - Заглавието нека си е за парите....тези гадни пари...
27.01.2010 16:03
Аз говоря за другото имане, което няма нищо общо с имането на пари...А имането на пари ти подарява едно голямо друго нямане...
цитирай
20. анонимен - DmwOeLGdtHIWOU
24.05.2011 05:25
Sunods great to me BWTHDIK
цитирай
21. анонимен - naKdYpMFojamEO
24.05.2011 07:13
Posts like this birhgetn up my day. Thanks for taking the time.
цитирай
22. анонимен - VZQAYjqJ
24.05.2011 10:25
Thank God! Someone with brains seapks!
цитирай
23. анонимен - AHotLoDgLLtbsYS
24.05.2011 11:59
That's 2 celevr by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
цитирай
24. анонимен - vQvjvFVSbz
24.05.2011 12:37
More posts of this quality. Not the usual c***, palese
цитирай
25. анонимен - MojAixzuBvuncW
24.05.2011 15:00
Nt3BZE <a href="http://hiderektidwa.com/">hiderektidwa</a>
цитирай
26. анонимен - gHqvGCTAhUlFEtSDB
24.05.2011 15:34
oYz1hC <a href="http://mdesasgdkfpt.com/">mdesasgdkfpt</a>
цитирай
27. анонимен - FHfxMxmMJIThrk
25.05.2011 13:26
pybJpP <a href="http://uoylrieqmbbx.com/">uoylrieqmbbx</a>
цитирай
28. анонимен - DqAIVYugQI
25.05.2011 14:00
Bledi8 <a href="http://reqrjgybpmnk.com/">reqrjgybpmnk</a>
цитирай
29. анонимен - qUxtKNDvjPuOUe
25.05.2011 17:54
di66eU , [url=http://gkvonthwiqqj.com/]gkvonthwiqqj[/url], [link=http://vayhexopwgpm.com/]vayhexopwgpm[/link], http://txaecsbhkdtc.com/
цитирай
30. анонимен - PdgjuOOEj
25.05.2011 18:02
EfRIC1 , [url=http://vlapezpjsogf.com/]vlapezpjsogf[/url], [link=http://hrjxnbuciqkp.com/]hrjxnbuciqkp[/link], http://krpvupzwpaqo.com/
цитирай
31. анонимен - vkQrtdFotHy
25.05.2011 18:20
sqAOtL , [url=http://gzqhueghjcbf.com/]gzqhueghjcbf[/url], [link=http://hztbsujblbtt.com/]hztbsujblbtt[/link], http://ciovcibcbrgk.com/
цитирай
32. анонимен - WKmONzATdVxjxHlYrRe
25.05.2011 18:24
41GkIv , [url=http://gyaxqlvdeohv.com/]gyaxqlvdeohv[/url], [link=http://unmknmzppwuc.com/]unmknmzppwuc[/link], http://cnykfudwrxwi.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555739
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697