Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 09:38 - Разрешавам си лукс и разкош
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 5460 Коментари: 14 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image

 

Като малка ме учеха, че много от нещата са "лукс и разкош" и за това ние не можем да си ги разрешим и позволим, че трябва да се задоволявам с малкото. Луксът бил за другите, той е излишен и прекален. Той не бил за мен. И така беше... до днес...От днес създавам, сътворявам в живота си лукс и разкош, който си е точно за мен, по моя мярка и вкус.

·        Ако да обичам и да ме обичат е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да съм щастлива е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да правя това, в което съм най-добра и обичам и то  ми носи радости, много пари  и удовлетворение е лукс, то аз си го разрешавам и мога да си го позволя.

·        Ако да съм задоволена на всички нива – ментално, физически, сексуално, финансово, душевно, емоцианална, е лукс, то аз си го разрешавам и мога да си го позволя.

·        Ако да съм здрава и силна е лукс, то аз си го разрешавам.

·        Ако да се смея всеки ден на глас е лукс, то аз си го разрешавам и мога да си го позволя.

·        Ако да танцувам всеки ден и с удоволствие гола пред огледалото е лукс, то аз мога да ги го позволя и си го разрешавам.

·        Ако да имам чудесно, здраво и щастливо семейство е лукс, то аз мога да си го позволя и си го разрешавам.

·        Да живея на място, което обичам и се чувствам у дома е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако пътувам до места, които харесвам и искам да посетя е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да съм красива е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да съм желана и привлекателна е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да имам много приятели, които се радват на моите успехи и ме поддържат  е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да обичам разкоша и лукса е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако имам до мен да има мъж-партньор, с който да се обичаме,разбираме и имаме общ път и посока (на всички нива) е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да изчистя живота си от страдание е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да демонстрирам и показвам на открито щастието и доволството си е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да съм богата на всички нива – ментално, физически, финансово, душевно, емоционално е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да живея богато и показвам богатството си е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да се занимавам с нещата, които ми доставят удоволствие е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да живея на чиста планета, да ям и пия чиста храна, да дишам чист въздух  е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да дишам спокойно, да имам здрав и добър сън е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да се радвам открито на собствените си и чужди успехи е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да съм доволна и благодарна от това, което имам, но искам още е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да правя свободно, това, което искам е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако да притежавам всички привилегии на богатите е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако искам хората да ме изслушват, разбират, подкрепят и присъединяват по пътя към щастието е лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако искам и получавам повече от  другите е прекалено и лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        Ако искам всеки ден да ми е хубаво е прекален разкош и лукс, то аз мога да си го позволя  и си го разрешавам.

·        И коя съм аз че да си позволява тези неща – Виктория, дъщеря на Вселената, която е достатъчно голяма, смела, можеща и знаеща да си поиска и да си разреши да си го получи.

 

" В началото ще ви пренебрегват, след това ще ви се подиграват, след това ще воюват срещу вас, но на края ви ще победите" - Ганди

 

 






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Възползваме се от лукса на възмо...
24.01.2010 10:41
Възползваме се от лукса на възможностите и желанията!
Аз също ще пробвам:) Благодаря ти за хубавите думи!
цитирай
2. mmmmmmmmm - Ако си го
24.01.2010 11:56
разрешиш ще го имаш!:)
Това са прекрасни утвърждения!:)Трябва по-често да си ги повтаряме!:)
Слънчев ден!:)
цитирай
3. bovari - следвайки тези правила аз съм богат човек, но...
24.01.2010 13:28
има неща, които не мога да приема изцяло.
"Ако да демонстрирам и показвам на открито щастието и доволството си е лукс, то аз мога да си го позволя и си го разрешавам." - не мисля, че ще ми бъде комфортно да демонстрирам охолство, защото все остава нещо, което да ражда недоволство, та било то и заради другите. По-добре да си остана малко недоволен човек. Да демонстрираш прекалено доволство е като да крещиш, че си самодостатъчен...може и да не съм права, но така приемам посланието в думите.

ако трябва да избера три само от посочените "мантри"/нали трябва да се отграничават по-важните от по-малко важните неща, дори говорейки за лукса:)))/ аз избирам
"Ако да съм здрава и силна е лукс, то аз си го разрешавам.
Ако имам до мен да има мъж-партньор, с който да се обичаме,разбираме и имаме общ път и посока (на всички нива) е лукс, то аз мога да си го позволя и си го разрешавам.
Ако да се занимавам с нещата, които ми доставят удоволствие е лукс, то аз мога да си го позволя и си го разрешавам."

Всичко друго е лесно постижимо и е следствие на трите.

"Когато се молите не бъдете многословни........."
ще отида да прочета точните думи в евангелието от Матея:))

Благодаря за хубавия неделен подарък,victoriavselena!
Хубав ден.:)

цитирай
4. victoriavselena - до Мия
24.01.2010 14:09
когато си съставях списъка се оказа че съм изпълнена с толкова предрасъдаци и ограницения. Самата дума лукс и разкош, толкова ме развълнува, защото години съм възпитавана, че "това е пукс, който не можем да си позволим", а защо? Не са ми обяснявали.С какво съ по-различна от тези, които Да могат да си го позволят?
цитирай
5. victoriavselena - До Многобройното М
24.01.2010 14:18
Да, точно така, ако си разрешиш и си отвориш вратите, Вселената ще ти го изпрати от безкраното си изобилие.
цитирай
6. victoriavselena - До Бовари
24.01.2010 14:26
Иска ми се да отбелеща няколко неща в отговора си:
1. Аз употребявам думата щастие и доволство, а не охолство.
2. Под "да ги демонтрирам" нямам пред вид "да вадя очите на хората", а не ги крия. Доста време със си крила "имането", т.е. качества, способности от някаква криворазбрана скромност и срам.
3. Лошо е, ако твоето щастие и доволство ражда недоволство в другите. Нима щастието и доволството на другите поражда недоволство у теб?
4. Пишеш"Да демонстрираш прекалено доволство е като да крещиш, че си самодостатъчен..." - аз не съм писала КРЕЩИШ, не съм писала ПРЕКАЛЕНО, а що се отнася до самодостатъчност, аз по скоро съм за самостоятелност. А ти?
5. Радвам се, че намери измежду моите изрази три, които ти харесаха, но по принцип, аз съм за изобилието, можеш да си вземеш колкото си искаш, на мен няма да ми свършат :)))
6. Радвам се, че видя в моя постинг подарък за теб. Това ме стимулира да пиша и споделям. Благодаря ти.
Харесваш ми.
цитирай
7. goldy3 - И ААаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааззззззззззз
29.01.2010 14:55
И Аз така. Много те обичам. Как става така че винаги отговаряш на молбите ми за помощ. А тази седмица имах нужда от точно това споразумение със себе си. Аз Goldy с цялото си сърце и душа днес правя това споразумение със себе си. От сега и за винаги обещавам да спазвам горепосочените споразумения. Амин! А на теб още веднъж Благодаря. Целувки
цитирай
8. roy - Здравей Викториявселена, с една ...
29.01.2010 20:26
Здравей Викториявселена,
с една дума ние трябва да не се ограничаваме сами с оправданието ,че това е лукс.Съгласен съм на всички нива с теб,но ... имам някои забележки ,ако позволиш?! .....
Първо нали под такова освобождаване нямаш предвид всеки да си позволява да прави всичко ,което си поиска?!?Имаш предвид само пълно освобождаване на духа,нали?
И второ, един от великите умове на Ренесанса (Макиавели)беше казал като съвет към един френски владетел че, единственото нещо което е по-лошо от слабостта на един владетел е когато тази слабост е придружена от богатство.
С доброжелание се надявам да си помислиш дали е полезно за теб да демонстрираш богатство ако не разполагаш с достатъчно сила за да го защитиш?
Поздрави!
цитирай
9. victoriavselena - до goldy3
29.01.2010 21:02
радвам се, че отново сме на една вълна. :))
цитирай
10. victoriavselena - До Рой
29.01.2010 21:18
Радвам се, че си тук. Обичам твоите коментари.
Правилно си разбрал, че понякога "Това е пракален луск за мен и не мога да си го позволя" е спирачка и оправдание да действаме, да се стремим към нещо и да го постигнем.
На въпроса ти "всеки да си позволява да прави всичко ,което си поиска?!"
1. Аз съм писала на веригата мисъл-думи-дела-резултати. Когато сме постигнали трансформация първо в мислите си,след това в словестния им израз, и след това в делата, в реализирането им на практика, тогава не е опасно някой да прави каквото си иска. Но когато делата ни са НЕУСМИСЛЕНИ, НЕ Е ВЛОЖЕНА МИСЪЛ в тях тогава естествено е опасно. Има хора, които първо вършат нещо, после мислят за него, ако изобщо го правят. Не тях имам предвид.
2. За освобождаване на духа си, на желанията си, на себе си, аз съм ЗА. Но не за свободията, не за нарушение на личните граници. Аз съм писала за моята теория за лична територия, там се спазват границите между териториите.
3. За слабост + богатство - парите са енергия, средство за метериализация на идеите ни и ако те са слаби, глупави, насилнически, то тогава и парите ще реализират такива идеи. За това още един път повтарям - промяната трябва да настъпи първо в сазнанието и после в бита.
4. За демонстрация на богаството си - изизсква се много смелост за това. Но едно от нещата за които съм се тренирала дълго е да се чувствам в безопастност и защитена. Знаеш ли от колко неща съм се лишила само и само да не си помислят че съм богата. Когато си купих първия апартамент преди доста години криех в работата за да не предизвиквам завист. Просто не можех да му се радвам открито. Когато бях учиничка не ми даваха да ям банани пред хората и т.н. Не смятам, че трябва да се срамувам и въздържам повече.
Тук не става въпрос за прекалена демонстративност, а да се чувствам добре с парите, които имам, да си позволявам да им се радвам и да си ги харча с удоволствие.
надявам се, че сега съ по-разбрана.
Нямаш си представя колко се страхуваме от успеха,от богатство
цитирай
11. roy - Да, това и очаквах. Горе долу това е ...
01.02.2010 12:17
Да, това и очаквах.Горе долу това е имоето отношение към тази материя.
Много добре разбирам за какво иде реч.Като добавя още ,че аз също съм се ограничавал дори и да не изглеждам много умен с цел да не си навлека определени отрицателни емоции.Но това беше преди време сега просто го имам предвид.
Защото властта съчетана с глупост и посредственост е опасна комбинация и най-вече за способните и интелигентни хора попаднали в среда на посредственост.
Бай да уей, и твоите коментари са ми във фаворитес!:-))))
цитирай
12. victoriavselena - това е страх от завистта на хората
01.02.2010 13:30
да не се "набием на очи", на не ни направят уроки и т.н. и право, защото завистта стимулира отрицателни отношения между хората. Но от друга страна, когато си изчистиш пространството от завист, тогава нито завиждаш, нито те е страх от завистта на другите и тогава можеш да с ипозволиш да си покажеш истинския облик - и умен и богат и красив...
цитирай
13. анонимен - Всичко което искаш е грешно !
06.03.2011 16:01
Всичко което си написъла , е искане на егото. . . целта е да се освободим от него а не да го храним . . .
цитирай
14. victoriavselena - До Анонимен 13
06.03.2011 16:11
Тази разговори за Егото все се повтарят в най-различни варианти. На не е ли Егото ти това, което те кара за ми пишеш анонимно. Не е ли Егото ти това, което те кара да смяташ, че знаеш кое е правилно и грешно. Не е ли Егото ти това, което те кара да ме съдиш за написаното. Не е ли Егото ти това...
Аз се грижа за Егото си и го обичам.Старая се да имам здраво его. Едно здраво и обичано его не може да бъде опасно. А онова, с което се борим и воюване, онова "ненахраненото", то може да надигне глава и да започне да се бунтува.
Моего его си е мое, а мое - лошо нема.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555147
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697