Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 08:30 - Натрупаната чернилка
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 8974 Коментари: 35 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image

Училище по щастие

Виктория Леви-Реувен

Треньор по щастие

victoriacoach@gmail.com

 

 

 

"Щастието е преди всичко състояние на духа. То е различен начин да погледнем на света. То идва при нас само ако страстно сме го пожелали, съгласно закона за привличането и хармонията, който управлява света." / Дугпа Ринпоче/

 

 

Имаме си я, нея, чернилката. Натрупана в нас, в спомените ни, в тялото ни, в клетките ни. Натрупала се е с времето, доставена ни понякога така щедро и обилно от съдбата, живота, хората. Тя, Чернилката, състояща се от обиди, хорски думи, клетви, разочарования, огорчения, срещи, раздяли, болести, страдания.Често ни буди нощем, души ни денем, трови ни и ни разяжда. Имаме я. Не ни липсва. Натрупала се е там вътре и съзнателно или не, управлява животът ни. Да, но ако й се дадем, ако се предадем.

image

 Или...

Или изберем да се изчистим от нея, от нейното пагубно действие. Съгласни ли сте да чистим. Хайде запретвайте ръкавите и...на работа. Като истински чистачи - професоналисти първо да направим план за действие. Списък със задачи.

Днес ще се заема с изчистването на:

1.     Обидни думи – 3 бр.

2.     Горчиви спомени – 2 бр.

3.     Лоши отношения – 6 бр.

4.     Разочарования – цял чувал.

5.     Мъка – морета безкрайни

6.     Стадание – океани

7.     Болести – 3 бр.

8.     Сърдене, неговорене, мълчание – 1 бр.

9.     Тайни – всичките докрай.

10.                        Лъжи – изчиствам ги от всички ъгли.

11.                        Отчаяние – всекидневно и систематично.

12.                        Вина – ох! Дал господ.

13.                        Срам – с години мога да го стържа

14.                        Самота – ох, и тя е една...

15.                        Други – до колкото мога, но всекидневно.

 

Работни материали:

image

1.     Препарати,парцали, кофа с вода

2.     Светлина

3.     Любов

4.     Оптимизъм

5.     Вяра

6.     Подкрепа

7.     Приятелство

8.     Милосърдие

9.     Прошка

10.                        Благодарност

11.                        Молитва

12.                        Медитация

13.                        Споделяне

14.                        Взаимопомощ

15.                        Доста сълзи

16.                        Разходки

17.                        Музика

18.                        Красиви картини

19.                        Усмивки

20.                        Прегръдки

21.                        Танц

22.                        Подскоци

23.                        Ентусиазъм

24.                        Мекота

25.                        Удоволствие

26.                        Красота

27.                        Природа

28.                        Цветове и цветност

29.                        Детска чистота

30.                        Допълнете по ваш вкус

31.                        Освобождение

32.                        Лечение

33.                        Изобилие

34.                        Благоденствие

35.                        Благодат

36.                        Много вода (не вино, вода казах)

37.                        Чистота

38.                        Отдих

39.                        Радост

40.                        Доволство

41.                        Пощрение

42.                        Естетичност

43.                        Още много други

 

И сега, кратка загрявка, музика, работно облекло....с подобаващо темпо, леко и ритмично...заемете първоначална позиция ....

Готови! Старт!

И така до пълна чистота….

 

 image

 

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - victoriavselena
22.02.2010 10:58
Аз като един мързелив човек съм на мнение, че ако не обичаш да чистиш гледай да не цапаш :). И в отношенията си с хората съм така, не обиждам за да не се налага да се извинявам, не крещя за да е ми се налага да слушам крясъци и т.н. Въпреки всичко се налага основно почистване от време на време. Поздравления за постинга Виктория, много ми хареса :)...
цитирай
2. victoriavselena - до Касс
22.02.2010 15:28
аз не обичам думата "мързелив", просто смятам, че хората избират да направят едно нещо вместо нещо друго. Понякога това не се харесва на другите и те го наричат мързел. Майка ми обича като се събуди сутрин да се отдаде на действие, а аз на "бездействие",т.е. медитация. Мързелива ли съм?
Що се отнася до почистването, колкото и да не се цапаме, има неща, като отчаянието,например, което ако не го почистваме отвреме на време е като домашния прах - натрупва се незабелязано и започва да ни души.
При водата е същото, ако не се движи тинясва и се вмирисва, така че....това е решението - музика, танци и....да запретваме ръкави :)))
цитирай
3. анонимен - Здравей Вики харесва ми това с което ...
22.02.2010 16:18
Здравей Вики харесва ми това с което си се заела т.е.да помогаш на хората в нужда желая ти много успехи и удовлетворение от постигнатото. Малката Вики
цитирай
4. mamas - Поздрави, Виктория!
22.02.2010 19:31
Всеки твой постинг ме мотивира да продължавам с чистенето. Все има по нещо...
цитирай
5. victoriavselena - Здравей Малка-Голяма Вики
22.02.2010 19:50
Толкова се радвам че си тук. Благодаря ти за поздравлянията. Те са важни за мен и ги ценя.
Не забравяй да бъдеш щастлива. :)
цитирай
6. victoriavselena - До Мамас
22.02.2010 19:51
пролет идва, не е лошо да започнем с пролетното чистене и да го продължим през цялата година, ..просто за да не се получава натрупване след това. Профирактика и пак профилактика. Благодаря ти Мамас.
цитирай
7. анонимен - Здравей, Виктория!
22.02.2010 20:31
Много хубава инициатива си поела - да запретваме ръкавите! Дори ще се удивим какво "сме си скрили" по ъглите :)
цитирай
8. victoriavselena - до harvi
22.02.2010 20:50
Това, което е в ъгъла е излишно и ненужно, а ако не е така, тогава не му е мястото в ъгъла. Гледах едно предаване на Опра Унфри за една жена, която купувала и трупала в къщата си огромно количесто вещи и вече няма място за самата нея. Когато дойдоха с камиони да освобождават ненужното изнесеха 7 тона вещи. Но важното беше, че откриха и ценни за нея неща, които бе затрупала задено с ненужното. Нейният син е починал и тя купувала вещи за да запълни загубата му, да потуши мъката. Оказа се, че дори и албума с ценни за нея снимки бе затрупан и неизползваем. След почистването го поставиха на достойното за него място.
Така е с чистенето, като изхвърлим ненужното ще отворим повече място да нужното и важното.
цитирай
9. kundalini - :)))))
22.02.2010 22:08
Съгласна съм, но не съвсем.
Какво ще остане от женското в нас, ако не запазим поне една малка тайна, като тези на "мaggi" например:))
Иначе най-доброто действие e гарантирано при наличието на работен материал №3.
Хубава вечер.
Благодарност за споделеното, Victoriavselena
цитирай
10. victoriavselena - разбрах, говориш за тайната на производството...
22.02.2010 23:03
нея я крий надълбоко, защото такива като теб няма и няма да има - шедьовър си. Но открехни малко пердето за да могат и да се понаучат и другите на нещичко :))
цитирай
11. анонимен - Мари
24.02.2010 19:24
Виктория искам да те попитам нещо лично за което те моля да ме извиниш ,но това е важно за нас и то е ти успяваш ли с твоите системи за лекуване на душата да оправяш своя живот и проблеми защото няма хора които да ги нямат
цитирай
12. victoriavselena - До Мари,
24.02.2010 21:03
благодаря ти за хубавия въпрос. И аз съм човек, което значи, че не се различавам от никого другиго.Щом е възможно за мен, значи всяки друг може да го постигне.
И аз съм на път като всички нас.
1.Аз смятам, че всеки от нас се намира на някакво място по пътя си - едни по назад, едни по напред.
2. Вярвам, че всеки има свое щастие,т.е. различни неща го правят щастлив и съответно свой път да стигне до него.
3. Аз само придужавам хората по пътя към щастието им, тяхното, а не моето.
4. Питаш ме дали имам проблеми- аз отдавна съм изчистила от лексикона си думата проблеми, а гледам на нещата като препятствия, които ме тернират по пътя към щастието ми. Това за мен са загадки, които Вселената ми задава и аз трябва да разреша. Нещата са същите, но моето разлино отношение помага на моя оптимизъм, добро настроение и прави животът ми много по-интересен.
5. Аз не лекувам душата, аз не съм лечител, а треньор. Има разлика, въпреки че в крайна сметка тренировките подобряват и душевното и физическото ни здраве.
6. За мен треньорството е професия, но и не само, това е начин на живот. Защото аз съм се задължила чрез своя начин на живот (има го в профила ми) да съм личен пример да това че нещата действат, системата работи.
7. От 2000 година не съм спряла да работя върху живота си по най-различни системи, методи и пътища. Днес животът ми е много по-различен от това, което е бил и най-вече днес се харесвам много повече от когато и да е било.
8. това, което ти наричаш системи,аз наричам "мисловни модели", не смятам че има разлика, въпрос на терминология.
9. Аз съм се задължила да се развивам и работя непрекъснато, да разширявам съзнанието си,защото само така мога да бъда и по-полезна и на клиентите си и изобщо на хората с които общувам.
10. Това е разликата между моето виждане и това, което срещам наоколо - вижда болни и пушещи доктори, които проповядват здраве, боси обущари, рошави фризьори и т.н. Аз се старая и на практика, в личния си живот да прилагам това, което мисля и
цитирай
13. victoriavselena - продължение...
24.02.2010 21:08
говоря, т.е. еднопосочност между мисли-думи-дела- резултати.
11. Аз има свой треньор и съответно се тренирам по темите, които искам да развия и подобря в живота си.
12. Това че съм треньор на съзнанието не ме прави нещо повече или по.малко, просто съм избрала тази професия, практитувам я, обичам я и тя ми носи удовлетворение, радост и пари.
Мари, в заключение искам да те поканя на личен разговор.
Благодаря че си тук и че с въпросът ти ми даде възможност да посоча някои важни за мен неща. Надявам се, че съм била ясна, ако пък ли не... питай - тук съм.
До скоро.....
цитирай
14. malkiatprintz - Поздрави, Виктория :) Хигиената на ...
25.02.2010 07:10
Поздрави, Виктория :) Хигиената на душата също е важна, а чест оя пренебрегваме.
цитирай
15. анонимен - Здравей Виктория с интерес проч...
25.02.2010 14:59
Здравей Виктория с интерес прочетох твоят отговор ,но моето виждане по въпроса дали тренираш хората или с тези тренинги лекуваш душите клоня към второто и то е ,че когато хората излекуват душите си ще намалят неимоверно много своите проблеми ,главоболия и т.н.За мен не е важно как се наричаш ,а колко хора ще се замислят над своите действия или бездействия и какво си причиняваме на себе се и на хората около нас.Желая ти успех
цитирай
16. анонимен - Виктория извинявай но преди малко ...
25.02.2010 15:00
Виктория извинявай но преди малко пропуснах да си напуша името Мари
цитирай
17. victoriavselena - здравей Мари
28.02.2010 09:53
Пишеш ми:
За мен не е важно как се наричаш ,а колко хора ще се замислят над своите действия или бездействия и какво си причиняваме на себе се и на хората около нас.
Т.е. за теб е важно колко ДРУГИ хора ще се замислят над това, което пиша и ще променят нещо у себе си, до колко моите постинги са ефективни за другите, така ли?
Добре, ако е така, то твоя поглед е насочен към другите, а не към себе си. Ако ти се залислиш за това как написаното от мен може да повлияе на ТВОИТЕ действия или бездействия, какво причиняваш на себе си и на дугите около вас, може би написаното ще бъда по-ефективно за теб. Аз вече съм писала за "далекогледството". Имаме една такава човешка склонност да надничаме по чужди "градини", да забрави да прекопаем своята.
Желая ти да насочиш погледа си по-наблизо към себе си и това може би ще ти даде въможност да с енасладиш на постигнатото от теб.
Що се отнася дали "лекувам души" или тренирам - въпрос на терминология.Ти си избери това, което ти е по-близко до твоя език
Благодаря ти Мари за коменатрите и настина се радвам че си тук, че споделяш и така спомагаш и на другите да бъдат по-смели и да напредват.
Прегръщам те.
цитирай
18. анонимен - Мари
01.03.2010 08:06
Виктория искам да уточня нещо и то е :
Виктория аз причислявам себе си към хората защото и аз съм човек със своите грешки и слабости и по никакъв начин не се изключвам,а по отношение на /чуждите градини/се изключвам напълно защото откакто се помня като съзнателен човек ми е било чуждо да надничам в /чуждите градини/.
цитирай
19. victoriavselena - До Мари,
01.03.2010 08:31
Понякога е хубаво и полезно да надничаме по градините на другите и да се учим от тях. Например, сега за се уча от теб, от хората, което пишат тук, хората, с които разговарям, контактувам, от птиците, от цялата природа, от Вселената. Защото може да изпаднем и в друга крайност и да се вглъбим и да се затворим в себе си. Тогава не сме полезни нито на себе си нито на другите. Сега съм сигурна, че с нашето общуване ние се обагатяваме взаимно, а даваме нещо и на хората, които четат. За това най-искрено ти благодаря че си тук. Прегръдка. :)
цитирай
20. анонимен - xvdDBtaiCTVtBmRF
24.05.2011 04:56
YMMD with that ansewr! TX
цитирай
21. анонимен - lTcLKIxjatNejoZ
24.05.2011 06:15
Hey, that post leeavs me feeling foolish. Kudos to you!
цитирай
22. анонимен - yBuMpYcBdrCns
24.05.2011 09:57
That's way more clever than I was excpeting. Thanks!
цитирай
23. анонимен - DxbVLzauj
24.05.2011 09:57
Very true! Makes a chagne to see someone spell it out like that. :)
цитирай
24. анонимен - JMMhIDUgw
24.05.2011 11:45
You've hit the ball out the park! Inrecdible!
цитирай
25. анонимен - OpFqjLOCCyJ
24.05.2011 13:07
Thkans for the insight. It brings light into the dark!
цитирай
26. анонимен - OLIxPTkSpMd
24.05.2011 14:45
qPLlTi <a href="http://klvcujrsbrjz.com/">klvcujrsbrjz</a>
цитирай
27. анонимен - CkibIIvQgMuhlEL
24.05.2011 14:58
ReYNqs <a href="http://tjihvlhrycll.com/">tjihvlhrycll</a>
цитирай
28. анонимен - AFdahaSxskbwncmn
24.05.2011 15:08
HZpdM9 <a href="http://fcifqaioizza.com/">fcifqaioizza</a>
цитирай
29. анонимен - ZfOpIHyMhDOvdzUVInb
25.05.2011 13:13
EaDgug <a href="http://xxlndsfogdsi.com/">xxlndsfogdsi</a>
цитирай
30. анонимен - lHwaicOsEpS
25.05.2011 13:33
3RyeFV <a href="http://tqhuqhxixcen.com/">tqhuqhxixcen</a>
цитирай
31. анонимен - rTuPfwPHFFRDnHR
25.05.2011 17:38
fnGK8c , [url=http://pvoueahsukko.com/]pvoueahsukko[/url], [link=http://likfvexnxenz.com/]likfvexnxenz[/link], http://zzzshybiwcyc.com/
цитирай
32. анонимен - lLPdUNtZGBrJ
25.05.2011 18:11
OVaMla , [url=http://ekenxadjpyhr.com/]ekenxadjpyhr[/url], [link=http://uitdwmgwkqtz.com/]uitdwmgwkqtz[/link], http://sqimhhlbtvnq.com/
цитирай
33. анонимен - AqlsnDSiElAat
25.05.2011 18:16
ThereВ’s a srecet about your post. ICTYBTIHTKY
цитирай
34. анонимен - WkHzGHNnRAzvTYNdbc
25.05.2011 18:36
4fhygM , [url=http://tuuqxjvbjarg.com/]tuuqxjvbjarg[/url], [link=http://fcwrgtoglbdx.com/]fcwrgtoglbdx[/link], http://yvphdbdgrlyp.com/
цитирай
35. анонимен - tOfPZZUmmITFzVmDIe
25.05.2011 18:38
ea5i6e , [url=http://vywnyieurlqu.com/]vywnyieurlqu[/url], [link=http://cjyprzwihlkw.com/]cjyprzwihlkw[/link], http://jmuzivikedhv.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2552859
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697