Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 08:45 - Миг преди празника...
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 8634 Коментари: 37 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Искам преди да запразнуваме да ви "бръкна в раната", да ви причиня малко болка, но да приключим с това веднъж за винаги, да го отскунем от корена – искам да поговорим за унижението. Съвсем е унизително да се говори за унижението и то точно сега, преди празника на жената, но постигът е посветен само на тези, които го познават и то добре и от близо.

Какво е унижение – това е състояние, в които ние се чувстваме с нещо по-малко, по-лоши, по-нестойностни, по-зле от другите. То е свързано със сравнение, насилие, болка, страдание. Било то физическо или словестно, унижението ни причинява болка, в следствие на което ние се свиваме, затваряме и изолираме. Всеки по своя си начин.

А не това е нещото, което искаме да постигнем в живота си, нали? Не за това сме родени! А за какво сме родени? Забравихте ли? Добре ще ви напомня – Ние сме родени да бъдем свободни хора, които проявяват свободно своята свободна воля, които са щастливи, удовлетворени  и себереализирани. Подхожда ли ви? Добре тогава, продължаваме...

И ако аз твръдя, че ние сме господари на себе си и ние решаваме как да се почувстваме, кои да бъдем в живота си, то...какво следва....че ние избираме да бъдем унизени. Не скачайте срещу мен... разрешете ми да продължа.

Ако ни се е случило, че някъде в детството ни, някой ни е унизил, пречупил е нашето Аз, нашето здраво и хубаво Его, то често ние сме го взели за нещо наше и сме го засадили в собствената си градника. Т.е. сбъркали сме бурена с цвете. Расло, си расло унижението и започнало вече да заема толкова голяма част от нашето съзнание, че ние сме решили, че не можем без него и ....познайте какво СМЕ ЗАПОЧНАЛИ ДА СЕ УНИЖАВАМЕ И САМИ! Има и такъв термин –себеунижение, себебичуване, себеирония и още други.

И ето че днес сутринта вместо утринна гимнасика ще се заемем малко с градинарство – ще чистим бурените в градината – унижението навън! От корен! Цялото! Как се чисти унижение от корен, из основи? Сега ще ви кажа...

1. Да решите, че искате да живеете в пространство чисто от унижение.

2. Да го различите – да знаете какво представлява, за да знаете  и да не се приближавате от него дори.

3. Да осъзнаете, че ако тогава когато сте били малки и не сте имали силата, знанията как да се защитите, то днес вече сте голями и умни хора и имате в себе си всичко необходимо за да се справите.

4. Сравнението – често сме заети да се сравняваме и да събираме доказателства с които другите са ДА, а ние НЕ. Виждаме предимствата на другите и нашите недостатъци. Т.е. играем със себе си нечестна игра – сравняваме ПРЕДИМСТВА С НЕДОСТАТЪЦИ, което значи, че дори не си даваме шанс да спечелим. Играта за нас самите е загубена предварително. За това Да изчистим съзнанието си от израза – "всички могат, а ти не", "всички други ДА, а аз НЕ"

5. Същото време, сили, енергия,  които влагаме за да се сравняваме с другите и да си доказваме колко не струваме да ги вложим за събиране на обратните доказателства – защо и аз ДА!

6. Различия и унижение - Унижаващото не е в това, че сме различни от някого, а в това, че смятаме че това ни прави по-малко стойностни. Това, че сме различни не ни прави с нещо по-малко или повече.

7. Това че някой в някое отношение е с нещо повече от вас, т.е. вече постигнал, има, притежава това, което вие желаете, то вие можете да се обидите, засегнете, завидите, затворите, отровите, намусите, самосъжалите ИЛИ да решите, че това е добър стимул за вас, това доказва, че желанието е постижимо и реално, да запретнете ръкави и да тръгнете на път.

8. Да се изчистите себе си (езика си, мислите си, делата си), собственото си пространство от унижение и себеунижение. Всеки път когато видите, че вашите мисли, думи, дела унижават вас или околните – спрете, извинете се и ... чак тогава продължете и то естествено в друга посока.

9. Според химическите закони, ако имаме нещо в себе си, то ние привличаме към себе си още от това нещо. Т.е. ако в нашето простнаство липсва нещо, няма и зрънце от нещо, каквото и да е било, то тогава няма да има и благоприятна почва за неговото виреене. Ако вашето пространство се изчисти от унижение, то ще забележите че някакси от самосебе си и другите са престанали да ви унижават. Дори и думи, действия, които преди са ви се стрували  обидни и унижаващи сега ще преминават през съзнанието ви и няма да се спират там, за да пускат корени и да виреят, както е било до сега.

10. Да си разрешите да бъдете в пространство с хора, които са "повече от вас", т.е. те са постигнали това, което и вие искате и да се учите от тях. (например те са по-богати – чудесно! За да бъда богата трябва да се уча от богатите; те са по-слаби и красиви от вас -  чудесно, че са успяли! Нека да си разреша да се уча от тях) НО ТОВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ВИЕ НЕ СТЕ ПО-ДОБРИ С НЕЩО В НЯКАКВА ДРУГА ОБЛАСТ.

11. Да гледате конкретно на успеха в дадената област и да не го пренасяте върху цялата си себестойност, върху вашата оценка за себе си. Някой е успял в дадената област например има повече пари (или тежи по-малко от вас), но това не значи, че той е щастлив, здрав, че има семейство, любов. Не значи дори, че и има по-добро самочувствие от вас. Това значи, че в конкретната област има това, което и вие желаете. Това е всичко.

12. Когато изчистите протранството си от унижение, а аз вярвам, че вече го направихте, не оставйте градинката си пуста  и празна, защото не се знае какви ли семенца ще довее вятъря – изберете си нещо радостно, красиво, цветно, което ще заздрави вашето самочувствие, его, състояние и си го засадете и си го отглеждайте. Защото във Вселената няма вакуум и ако извадим нещо трябва да го заменим с нещо друго, но... по на избор.

Бъдете щастливи мили жени и...мъже... J

Бъдете радостни и здрави...

Бъдете с чисто от "бурени" съзнание...

Бъдете свободни хора, които свободно проявяват своя свободен избор...

Прегръщам ви и ви обичам...

Благодаря ви, че приемате любовта ми и така ми давате възможност да я проявявам....все повече и повече.. и на думи и на дела... тук и сега

 

 

 




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chara - :)
07.03.2010 08:50
Много точно казано!
цитирай
2. obichzadeca - obicham te
07.03.2010 09:59
za wsichko,koeto prawish.weselo nastroenie i hubaw den ti gelaja
цитирай
3. mamas - Прегръщам те и те обичам!
07.03.2010 10:55
Благодаря ти, че ми даваш възможност да го кажа и направя!
цитирай
4. hel - Много хубаво и ВДЪХНОВЕНО си го к...
07.03.2010 11:33
Много хубаво и ВДЪХНОВЕНО си го казала!
Обич си! Прегръдка от мен!
цитирай
5. victoriavselena - До chara
07.03.2010 12:21
Благодаря, че си тук и че коментираш. Това значи много за мен.
цитирай
6. victoriavselena - до obichzadeca
07.03.2010 12:22
Радвам се, че си тук, че обичаш децата, а и не само тях, че в сърцето ти има любов и за мен.
цитирай
7. victoriavselena - До Мамас
07.03.2010 12:23
винаги съм те чувствала близка, независимо от растоянията, а и те какво са всъщност ;))
цитирай
8. victoriavselena - до Хел
07.03.2010 13:18
Благодаря за думите ти, а като си помисля само колко ме беше страх да обичам :))
цитирай
9. анонимен - "Аз и другите" ...
07.03.2010 14:26
"Аз и другите" е това, което най-често ни боде, а не трябва. Като стимул да направим повече - да, но не и като комплексиращо постоянно сравняване. Всеки човек е уникален, добър в нещо и не по-лош от другите. Зад тяхното видимо по- и най- не се знае какво има наистина, на каква цена е постигнато и дали ако го имаме, ще се чувстваме и ние по-, най- и ще ни е пълно.
Радвай се все така на любовта, независимо от формата, в която я получаваш и раздаваш. :)
цитирай
10. kiarasoto - ТИ ПРАЗНУВАШ !!!
07.03.2010 14:52
Празник е денят на самооценка.
Празник е тогава, когато си осъзнал празнотата на деня и си се опитал да го запълниш с част от твойта светлина.
Да празнуваш не означава да ядеш и да пиеш, да получаваш и да даваш подаръци, а да си оценил себе си и смисъла на настоящия ден.
Този ден/ 8 март/ е 67 мият ден от календаря на годината.
67 означава АЗ СЪМ / по цифровата стойност на буквите от 1 до 30/.

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК СКЪПИ ЖЕНИ, КОИТО СМЕЛО МОГЖЕТЕ ДА ЗАЯВИТЕ:
АЗ СЪМ ЖЕНА ! АЗ СЪМ ЛЮБОВ ! АЗ СЪМ ЧУДОТО НА ТОЗИ ДЕН !
цитирай
11. womanly - Много хубаво и точно казано!
07.03.2010 14:57
Много хубаво и точно казано! Поздрави и усмихнат ден!
цитирай
12. kombakova - В живота всеки се съмнява във възможностите си
07.03.2010 16:35
Забелязвам,че стойностните хора винаги се съмняват и не оценят колко много са направили, защото имат големи мечти и цели.А хора които случайно постигнат нещо,та то да е с връзки се държат високомерно към другите.Интелигентния човек в днешното пошло време е неоценен за жалост.Честит празник мила!
цитирай
13. victoriavselena - до animo
07.03.2010 17:26
радвам се, че си разбрала своята уникалност, а от другите можем само да се учим - независимо от пол, възраст, раса, вероизповедание и т.н. Харесваш ми и се радвам че си тук.
цитирай
14. victoriavselena - до kiarasoto
07.03.2010 17:43
ДЪГА ОТ НЕИЗКАЗАНИ ВЪЛШЕБСТВА,
СНЕЖИНКА РАЗТОПЕН КРИСТАЛ И
ЛЕБЕДОВА НЕИЗПЯТА ПЕСЕН.
точно това искам жените да не бъдат,
а да изкакват вълшебствата си
да изпеят песента си
за реализират потенциала си
Харесва ми как пишеш.
Смела жена си ти.
Заслужила си си празника в живота си.
цитирай
15. victoriavselena - до womanly
07.03.2010 17:45
добре дошла ЖЕНА. Благодаря че си тук.
цитирай
16. victoriavselena - до kombakova
07.03.2010 17:47
Нали знаеш че виждаме в другите, това, което вече имаме в нас. Твоите думи са много ценни за мен. Изпращам ти любовта си.
цитирай
17. skribezium - Малко преди - честит празник! ...
07.03.2010 17:50
Малко преди - честит празник!
Здраве и успехи!
цитирай
18. анонимен - интресно
07.03.2010 17:54
че винаги съм смятала че да си жена е унижаващо и ето че сега преди Празника на жената пишеш за унижението. Настина е хубаво да свършим с него. Честит празник. Лора
цитирай
19. анонимен - "бръкна в раната"
07.03.2010 17:58
и наистина ми бръкна в душата. Честит празник жени.
цитирай
20. dialog - Виктория, желая ти
07.03.2010 18:02
винаги да си доволна от това, че си се родила жена, да имаш "градинка" подредена по свой вкус, поливана с много любов, приятели, да се радваш на дните си и на ...нощите си. Честит празник и на теб.
цитирай
21. victoriavselena - до skribezium
07.03.2010 19:10
радвам се, че има и един мъж тук. Благодаря за пожеланията :)
цитирай
22. victoriavselena - до ном. 19
07.03.2010 19:11
не зная дали си мъж или жена, но няма и значение, важното че си започнал чистката - напред без унижаващи емоции :))
цитирай
23. victoriavselena - до Диалог
07.03.2010 19:13
да, имаше време в които много съжалявах че съм жена, а сега...да, доволна съм че съм жена с цялата си милваща мощ на любовта. Благодаря.
цитирай
24. анонимен - su
07.03.2010 19:35
"Тежиш ми неотронена сълза!"-това е стих от самосъжалителните ми дни.Всички мои"предишни" стихове са пропити с болка и тъга.Сълзата се отрони-търкулна се,за да я последва понякога друга,напряла и заплакана по някой спомен ПРЕБОЛЯН или от гордостта,че съм жена и мога да зачевам и да раждам красота !Благодаря ти Виктория -за всичко,което направи за мен и заедно с мен!Честит празник !
цитирай
25. vrazumena - Бъди щастлива,
07.03.2010 20:27
осъзнато, пълноценно, докрай! :))
цитирай
26. kiarasoto - Радвам се за теб !
07.03.2010 20:51
И така трябва, когато си в стихията си.
Но когато вятърът утихне и не ти остава нищо друго...

надявам се на недоизпята песен,
на кристална капчица от окото,
на вълшебната дъга оставила спомените
от детсктвото да бъдат до мен до края на света.

Яхни стихияга си и
бъди
БОДИЛ,
бъди
ОСА,
БЪДИ ВОДАТА ЖИВОТВОРНА !
СЪЗДАЙ МЕЧТА,
С КРИЛА БЪДИ
ПОСТИГАЙ СВОБОДА,
ЗАЩОТО СИ ЛЮБОВ - ЖЕНА !
цитирай
27. bovari - бих искала да коментирам..
07.03.2010 21:54
но предвид, че не ми се получават коментарите:))) ще замълча.
сигурно има върху какво да помисля и какво да оспоря:)))
иначе "празник" - може да звучи на някого и само като праз--но:)
Хубав и усмихнат понеделник на всички - празнуващи на 8-ми, 9-ти, 10-ти ....март, април, май......
Благорадя, Victoriavselena!
цитирай
28. victoriavselena - здравей СЮ
07.03.2010 23:46
радвам се, че си тук. Радвам се, че заедно преминахме няколко урока. Да си жива и здрава.
цитирай
29. victoriavselena - до vrazumena
07.03.2010 23:47
Хубаво пожелание. Благодаря ти. Много празници и на теб.
цитирай
30. victoriavselena - до kiarasoto
07.03.2010 23:48
Хубаво, силно...по женски :)))
Хубаво пишеш. Харесва ми.
цитирай
31. victoriavselena - до bovari
07.03.2010 23:50
не зная от къде изкочи това "не ми се получават коментарите:))) ще замълча"
но "мълчейки", казваш хубави неща. Да, да се радваме на всеки ден и да го превърнем в празник. Свой, собствен. Прегръщам те.
цитирай
32. malkiatprintz - Когато се постигне е страхотно като ...
08.03.2010 04:21
Когато се постигне е страхотно като усещане :) Поздрави :)
цитирай
33. victoriavselena - да, принце,
08.03.2010 08:04
днес се събудих с едно завладяващо ме душевно спокойствие. Много "важни" преди неща загубиха значението си. Много е освобождаващо.
цитирай
34. izlagazia - честит празник, жени
08.03.2010 09:02
и да танцувате, да празнувате, да се веселите,да не вземете да се изложите днес
цитирай
35. victoriavselena - това ми беше изпратено на лични и го публикувам с разрешение
08.03.2010 16:27
Букет от усмивки :)
Жената е възвишено същество, което не заслужава да го прелъстяват и тласкат към нечистоплътност. Все още не сме изгубили надежда, че идните честити поколения, събудени за знанието, познанието и истината, ще я почитат и пазят като зеницата на окото си.
Добрата жена е тази, която говори мъдро, притежава нежна и мека душа и с поведението си изразява почит и уважение към всеки човек. Така приятелските погледи превъплътяват произтичащите от човешката им същност объркани вътрешни чувства в поука и размисъл.
Украшението и орнаментът на добродетелната жена са нейната чест и целомъдрие. А най-достойната за похвала и заслужаваща възхищение нейна черта е социалното й възпитание и верността й към съпруга.

Поздрави, с пожелание за усмихнат ден и приятно сипещ се снежец! :)
цитирай
36. kass - victoriavselena
13.03.2010 10:59
Аз обичам да казвам: "никой не може да те накара да страдаш, ако не искаш" в общи линии човек сам се измъчва :). Колкото до другите и АЗ, то има една поговорка "кажи ми кои са ти приятелите, за да ти кажа колко струваш" и аз я следвам и смятам, че ако около мен има способни и добри хора, то аз аз мога само да се гордея с това :). Имам чувството, че всички около мен са съвършени само аз не съм, но фактът че са около мен означава че намират нещо, което да оценят и това ми носи самочувствие. Поздравления Виктория, както винаги прекрасен постинг.
цитирай
37. victoriavselena - Да Касс
13.03.2010 11:11
"Имам чувството, че всички около мен са съвършени само аз не съм" - чудесното е, че знаш какво е това съвършенство и го разпознаваш, а много хора изобщо и хареб си нямат. А освен това чеве говорихме, че ако има нещо в околните, което го виждаш и харесваш или не, това е само защото го притежаваш. Честит Рожден Ден - съвършенна ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545603
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697