Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2010 23:25 - Препоръка
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 1645 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 25.04.2010 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По повод откриването на клон на Училище по щастие в България, помолих някои от своите клиенти да споделят своите преживявания. И ето някои от тях:
Това е споделено от моя клиентка, която пожела да остане анонимна и тъй като аз спазвам професионалното си зъдължание за дискретност, ще спомена само инициалите й.
Ето какво пише Е.К. от Плевен:

Относно тренинга искам да кажа, че благодарение на него и на това, което научих, аз промених живота си, начина си на мислене, начина по който гледам на живота и на проблемите, които го съпътстват. Преди да започна да се тренирам аз бях отчаяна и безпомощна, не вярвах на себе си и на това, което съм и мога, страхувах се от проблемите, защото моят начин на решаването им беше неправилен и неподходящ и от това аз страдах, страдаше и семейството ми. С времето, което изминаваше аз научавах нови неща за себе си, за отношението ми към мен самата, близките ми и околните. Емоциите и импулсивността отстъпиха място на мъдростта, разума и това даде прекрасни резултати. Само за няколко месеца аз успях да подобря отношенията със съпруга си /а преди тренинга аз обмислях развод /, с децата ми, с родителите ми, с приятелите ми и изобщо с всички, с които контактувам. Вече гледам по друг начин на живота, на проблемите и най – вече аз не се страхувам да се изправя пред тях, а ги решавам по спокоен и нормален начин, без лоши мисли, скандали и викове и крясъци. Друго важно нещо, което получих от тренингите е, че се научих да се приемам такава каквато съм, да се уважавам, да се обичам и да ценя това, което правя и съм.

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - Лична благодарност
23.04.2010 23:28
на Е.К. за смелостта да разкаже на всички за своите прекрасни и нови преживявания. Аз искам да допълня, че това е жена, което е готова да положи много средства и енергия за себе си, съпруга си и децата си, защото разбра, че променайки себе си и начина си на мислене, тя променя не само цялата своя действителност, но и живота на близките си.
Това, което тя не е споменала, че тя е на път за направи значителе скок и в кариерата си.
Успехи, скъпа моя Е.К. Обичам те и се гордея с теб.
цитирай
2. malkiatprintz - Поздрави, Викртория. Хубаво е, ...
24.04.2010 04:22
Поздрави, Викртория. Хубаво е, когато човек види успеха, за който е спомогнал :)
цитирай
3. victoriavselena - До Принца
25.04.2010 17:01
да , прекрасно е да се диша и живее в пространството на щастливи хора. Това естествено допринася и за моето щастие.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556074
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697