Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 08:11 - Споделено с вас:
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 934 Коментари: 1 Гласове:
2



 

С Виктория се познаваме  отдавна, но напоследък не се виждахме често.  Обикновено съдбата ни среща в преломни за мен или нея моменти, какъвто беше случая и този път. Преди около месец и половина се срещнахме случайно и тя ми разправи с какво се занимава в момента. Това много ме заинтригува и решихме, че имам нужда от обучение  и че тя би могла да ми помогне да се изменя в желаната от мен насока. Само след шест срещи тя постигна огромни успехи с мен като ми помогна да осмисля живота си и да пожелая да се променя като съблюдавам следните по-основни  принципи:

  1. Да започна да мисля положително, защото „Човекът е такъв,  каквито са мислите му.”
  2. Да имам положителни мисли и език като изхвърля „не”-то от мислите и думите си, тъй като те са енергия и е желателно тя да бъде положителна.
  3. Да не приемам нищо лично, да не правя предположения, да гледам какво имам и да съм благодарна за това, тъй като благодарността и прошката лекуват.
  4. За да вземе човек правилно решение е важно човек да знае какво иска, да го каже и да вземе осъзнато решение.
  5. За пари се говори и във всеки момент човек трябва да е наясно за приходите, разходите в семейния бюджет и да участвува активно в разпределението му.
  6. Отношението на другите към нас е отражение на нашето собствено отношение към себе си.
  7. Не всичко, което хората говорят за нас е истина. Истината става истина само тогава, когато й повярваш. 
  8. Сделката е равна на среща на интереси  и трябва да има предварителна уговорка по всички въпроси, защото няма нищо, което се подразбира.
  9. Намаляването на компромиса е равно на увеличаването на самочувствието.   
  10. Отговорността е вземане на решения и правене на избори и всеки трябва да ги вземе от своя гледна точка и позиция – „територия”. Препоръчително е при общуването да има повече въпроси „?”, отколкото заповеди „!”

Горните принципи са само една малка част от наученото, тъй като тренингът за щастие се отнася до състоянието на духа, мислите  и с нетърпение очаквам триумфалното завръщане на Виктория от България, за да продължа започнатия тренинг. Благодаря ти, Виктория и на добър час!
Б.О.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - Споделям с вас
25.04.2010 08:14
споделенето с мен, защото смятам, че така все повече хора ще се докоснат до същността на тренинга, този път видяна през очите на човека стоящ в позицията на трениращ се. Благодаря ви и на вас, че проявихте интерес. Прекрасен ден.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556505
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697