Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2010 08:16 - От виртуала към реала...
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 624 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте приятели от блог,
Както вече разбрахте аз вече съм тук и основаването на клона на Училище по щастие в България е под пълна пара.Искам да ви благодаря за това, че вие сте едни от вдъхновителите това да стане, защото Училище по щастие се появи първо тук - в това блогово пространство.
Вече съм на път от виртуално да го направя съвсем реално, но за това отново имам нужда от вашата подкрепа и помощ.
Едно от нещата, за които толкова съм си мечтала докато пишех тези близо петстотин постинга е да ви видя лично и дори... да ви прегърна.
Много бих се радвала на една
майска блогърска среща, каквато вече няколко пъти организирахте и на които аз успях да надникна от далеч.
За да се запозная с колкото се може повече хора аз организирам лични срещи, презентации, семинари и т.н.
Вече имам организирани една презентация
http://victoriavselena.blog.bg/biznes/2010/04/29/posledni-novini.536679
един семинар:
http://victoriavselena.blog.bg/biznes/2010/04/20/neshtata-ot-jivota.531507
и за организирането на още един семинар :
През калейдоскопа на щастието на 21,22,23 май
имам нужда от оферта за хотел, който да е близо до София (на около час път и кола), да побира 30-50 човека, да има зала, ресторант с вкусна кухня, прекрасни, гостоприемни и усмихнати  управители и собственици, на средни цени (това ще помогне за умереността на цената на целия семинар).
Ще се радвам на вашите предложения, защото съм убедена, че вие имате повече информация от мен и можете да бъдете полезни и на мен и на цялото популялизиране и основаване на Училище по щастие в България.
Благодаря ви.
Прегръщам ви.



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555708
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697