Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2010 14:41 - На другия ден
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 1201 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера, заедно с Български рейки център направихме обща сбирка, посветена на преставянето на Училище по щастие в България. Излязох си щастлива. Но хубавото беше, че не само аз. Това са част от отзивите:

Виктория, радвам се че се познаваме...

Благодаря и за съветите... човек непрекъснато се учи...

Поздрави и успех,....

***

Здравей Виктория,
Обръщам се така към теб, защото снощи на презентацията те почуствах близка и имах усещането, че се познаваме.Слушах с интерес това което ни говори но повече гледах усмивката ти.Казах си, че това е усмивка на щастлив човек.Тръгвайки си аз си обещах да имам твоята усмивка на лицето си.
С благодарност
....

***

 

След срещата си тананиках по пътя към вкъщи. Благодаря за щастието, които ми изпартихте.

***

...Имах толкова много въпроси, които исках да ви задам, но ме досрамя....

 

***

казвам се Н.Н. и бях вчера на представянето на "Училище по щастие" в залата на Славянска беседа. За срещата разбрах от Златина, която е приятелка на друга моя приятелка. За мен представляват интерес индивидуалните занимания, тъй като съм била на подобни групови занимания и смятам че те не могат да са така ефективни както личните. Моля, да ми обясните по-подробно каква е процедурата за записване за индивидуални часове, до колкото разбрах по скайп, и какво е заплащането и изобщо всичко което е необходимо да се знае. Ако е необходима предварително и друга информация за мен, бих Ви предоставила.

Желая Ви всичко най-хубаво и очаквам отговор.

Поздрави

 

И още....

И още...

Щастлива съм...



Тагове:   ден,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Щастлив е
11.05.2010 15:59
който помага и на другите да срещнат щастието.

Поздрави, Виктория!
цитирай
2. victoriavselena - още едно мнение
11.05.2010 16:04
Бих желал отново да ти благодаря за вчерашната беседа, която ми беше много полезна и ме накара да се замисля по много теми. Даже сега ще напиша един постинг по темата за щастието - нещото, на което ти учиш хората.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545722
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697