Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 07:17 - Реалност
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 2336 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Семинатър в Иваняне е реалност. Вече стана. Това, за което съм си мечтала вече е реалност. "Нещата от живота" - това е нещото, което всички виждаме, чуваме, живеем или пропускаме.

Хубаво ми е. Осъществявам поредната си мечта. И ми е хубаво и леко на душата. На мястото си съм. След толкова години търсене - си дойдох. Пристигнах. Ето ме. Дойдох.... и останах....
У дома съм си....в себе си... Намерих се....
Харесах се... и се приех... точно такава, каквато съм....с всички неща от живота, които нося със себе си....цялата мозайка....
Благодаря ви, на всички които ме направиха съучастник на техния живот, които ме допуснаха да стана част от техните "неща от живота"...
Благодаря за всичко, което ми се случва...
За всички, които искат да ми задават въпроси или да говорят с мен тази вечер ще участвам в програмата на радио Хоризонт - "Нощен хоризонт" от полунощ до 3 часа.
Очаквам ви....



Тагове:   реалност,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Имаш интересен аватар.
15.05.2010 07:48
Училище за щастие?Учителите му трябва да са големи щастливци.
цитирай
2. victoriavselena - Здравей,
15.05.2010 08:46
всички около нас са щастливци. Само след един семинар вече се превръщат в посланиици на щастието :))
цитирай
3. malkiatprintz - Страхотно е, когато го постигне ...
15.05.2010 13:43
Страхотно е, когато го постигне човек, Виктория :)
цитирай
4. victoriavselena - настина е хубаво
15.05.2010 19:26
днес беше втория ден. Всички си твъргнаха по-различни, от колкото дойдоха. Малко разсеяни и замислени. С много-о-о-о материал за размисъл. Утре е третия - последен ден. Радвам се, че се реших да дойда и да осъществя и този проект.
цитирай
5. ka4ak - поздравления Виктория!
16.05.2010 13:12
Заслужава си да си горда от постигнатото!Прекрасно е че го споделяш в трудното време за всички нас!Сей радост и любов!Прекрасно е!Обичам те!!!:)))
цитирай
6. victoriavselena - току що свърши семинара
16.05.2010 19:37
страхотно беше. Точно както го исках и ....много повече. Щастлива съм.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554714
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697