Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 06:29 - Нещата от живота...
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 2718 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Нещата от живота...

Свърши още един семинар, но сме пред прага на друг. Семинарът Нещата от живота приключи с доста светнали и в същото време замислени физиономии.

Беше страхотно щастие да видя как в продължение само на три дни една група хора могат да се променят и да направят трансформация в съзнанието си.

Това са нещата от живота... и болката и щастието...

Но е хубаво да се спрем и да помислим на къде сме тръгнали и дали точно там бихме искали да стигнем....

И ако посоката е правилна, точно така ли искаме да стигнем? Точно по този ли път или начин? Точно в това ли душевно състояние?

Нещата от живота....

А ги има.... и са шарени... и това им е хубавото...

Благодаря ви, че бяхте с мен...

Благодаря ви, че ми се доверихте и ми дадохте възможност да ви поведа... да бъда ваш компас в бурното море на нещата от живота...

Прегръщам ви...



Тагове:   Нещата,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Трансформацията е само в твоето ...
17.05.2010 07:24
Трансформацията е само в твоето съзнание. Всички сме тръгнали в една посока. Всички!! Крайната спирка е една и съща...
Не се изживявай като пътеводител! Не предизвиквай съдбата! С това шега не бива!!
цитирай
2. victoriavselena - благодаря,
17.05.2010 07:33
че сподели. Да, транформацията е и в моето съзнание - това е да си повярвам че мога да го направя. Тогава се получава и на практика. А от твоите думи звучи страх. А аз съм изпълнена с любов. Бъди щастлив/а. И още нещо...защо смяташ че с шегувам. Когато го писах бях много сериозна и много усмихната.
цитирай
3. анонимен - какво се случва от тук нататък
18.05.2010 12:02
В последно време сам успях да стигна до някои изводи относно позитивното мислене и мирогледа на човек.От този момент нататък,някои от нещата, с които съм се знаимавал изгубиха смисъл.Предполагам че е имало един момент в живота ти, в който си стигнала до този крътопът.Как се справи с този конкретен проблем, като имаш предвид, че все пак не желая да изпадам в крайности защото според мен всяка крайност е вредна и погрешна!!!Точният ми въпрос е - Къде откри баланса сама за себе си! И изобщо търси ли го или стигна до край?
цитирай
4. victoriavselena - Бланс
18.05.2010 12:57
пълният баланс е пълен покой, който ни превръща в покойници, т.е. абсолютен край. Според мен той съществува само теоретично, но ние се стремим към него, т.е. към естествения ни завършек - смъртта. Но на практика докато сме живи ние не можем да го постигнем. Аз се стремя към хармония на развитие между различните си области на живот - здраве, пари, време, семейство, кариера и т.н. Според мен само така можеш да бъде иистински щасливи.
Що се отнася до кръстопътя, била съм и там и в задъдени улици, но в крайна сметка съм излизала или сама , или с помоща на специалисти. Но точно заради тези си лутания съм видяла, че имаме нужда от компас, който да ни насочва и намерих тази моя професия. Ако искаш по-задълбочени разговори пиши на майл, на лични, във Фескбук, или ела на семинара в петък. Успехи.
цитирай
5. анонимен - така ли изглежда един щастлив човек?
20.05.2010 13:44
визирам снимката?
:))))))))))))))))
цитирай
6. victoriavselena - до ном. 5
20.05.2010 17:37
не, не като мен, а като този, който виждаш в огледалото, като този, който виждаш в снимките от детството. Спомни си - ти знаеш какво е да си щастлив. Ако си забравил - ела на семинара на 21,22,23 в Царско село - През калейдоскопа на щастието.
цитирай
7. анонимен - Практическа полза от тези семинари имат само
20.05.2010 20:27
организаторите им.
цитирай
8. victoriavselena - точно за теб и такива като теб
20.05.2010 21:07
организирам семинарите. Защото все търсите причина нещо да не ви хареса и така да си останете скрити в ъгъла. Хора от типа "Аз не знам как е, но не е така". Поздрави и...продължавай да мърмориш, това е сигурен начин на останеш там където си ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555165
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697