Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 12:58 - Благодарствена молитва
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 2257 Коментари: 4 Гласове:
4



Благодарна съм за себе си и за моето тяло.
Благодарна съм за способността си да виждам и да чувам, да усещам, вкусвам и докосвам.
Благодарна съм за моя дом и се грижа за него.
Благодарна съм за семейството и приятелите си и се радвам на тяхната компания.
Благодарна съм за моята работа и винаги и давам най-доброто от себе си.
Благодарна съм за талантите и способностите си и постоянно ги изразявам по удовлетворяващи начини.
Благодарна съм за доходите си и зная,че ще преуспявам на където и да се насоча.
Благодарна съм за всички минали преживявания защото знам,че са били част от израстването на душата ми.
Благодарна съм за днешния ден и за всички утрешни дни.
Благодарна съм за живота сега и завинаги!
ЛУИЗ ХЕЙ


Тагове:   молитва,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Трябва величие и лекота на духа, ...
11.06.2010 11:11
Трябва величие и лекота на духа, Виктория, за да може човек да изпитва такава благодарност и да не допуска да я губи за дълги периоди. Имаш я.
цитирай
2. miaa - Ще си я копирам с твое съгласие:) ...
12.06.2010 17:07
Ще си я копирам с твое съгласие:) Нали не е проблем, Виктория Вселена!?
цитирай
3. victoriavselena - тя е прекопирана
12.06.2010 19:50
и е на Луиз Хей, така че :)))
цитирай
4. анонимен - благодарствена молитва
02.10.2010 21:41
просто всички сме на тая Земя и преживяваме всичко по собствено желание. Мая
Николова
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556335
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697