Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 14:20 - Аз и Блог.бг
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 1430 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Преди около 2,5 години открих за себе си Блог.бг и с течение на времето и блогерите от него ме откриха. Започнахме прекрасен и интересен диалог. За мен това бе първата сцена по пътя към моето разкриване към света. Започнах да чета и да пиша редовно. Дори в определен период си мислех, че аз май съм на пълен работен ден тук. Беше ми приятно, интересно, предизвикателно. Намерих съмишленици, читатели, последователи, критикари, творци, хора от които и до днес се уча и се възхищавам. Интересно и оживено е тук. Но изглежда, че когато растем и дори нещо като блог.бг може да стане "тесен" и аз се разраснах във ...фейсбук

http://www.facebook.com/pages/edit/?id=331974905213#!/pages/Ucilise-po-sastie/331974905213

Не мислете, че спрях до тук. Въпреки възможностите си дори и Фейсбук си има своите ограничения и това е липсата на директен контакт. А повярвайте ми няма равно на директния жив контакт. Може би съм старомодна, може би все пак принадлежа на поколението на "око да види, ръка да пипне", но ...опаковах куфарите и заминах за България.

Бях там почти през целия месец май.

Може би сте запознати с приключенията ми през този месец, може би не, но с две думи – БЕШЕ ПРЕКРАСНО. Имах точно този жив контакт за който си мечтаех седнала на бюрото ми срещу компютъра. Много ми се искаше да организирам и среща с хората от блога, но...май времето или и още нещо не стигна.

За този месец успях доста и съм доволна. Но най-вече това, че Училище по щастие е факт и че вече съществува и в България ме изпълва с удовлетворение и удоволствие от добре свършената работа.

Но нещата продължават напред. Вече се събират групите за новите септемврийски групи. "Септември, ще бъде май", както се изрази една моя приятелка. През септември, започвайки от 22-ри (даваме една седмица на учениците и техните родители да се върнат от почивка и да се аклиматизират) ще се проведат новите дву- и три-дневни  семинари на Училище по щастие:

*През калейдоскопа на щастието"

*Нещата от живота"

* "малки и ГОЛЕМИ"

Това е  един нов семинар за приобщаване на родителите на децата на възраст от 5 до 10 години (възрастта на "защо?") и самите деца към новоткрития детски отдел на Училище по щастие.

За по-големи подробности и записвания следете тук в блог.бг

http://victoriavselena.blog.bg/

 или във фейсбук

http://www.facebook.com/pages/edit/?id=331974905213#!/pages/Ucilise-po-sastie/331974905213

или ни пишете на мейл

 victoriacoach@gmail.com

 

Благодаря ви

Обичам ви и ...вече ми лисвате

Виктория Леви-Реувен

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Живият контакт е незаменим, Вик...
11.06.2010 19:45
Живият контакт е незаменим, Виктория :) Радвам ти се, и на теб, и на постиженията ти, убеден съм, че мечтата ти тепърва ще се разраства :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545698
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697