Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 16:10 - Искам да споделя
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 3328 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Във фейсбук има група - ВЪПРЕКИ ЗАОБИКАЛЯЩАТА МЕ ЗЛОБА АЗ ЩЕ СИ ОСТАНА ДОБЪР ЧОВЕК А ТИ ?

Знам че лошата реклама пак е раклама, но все пак ще споделя. Днес видях, че в тази група се разисква въпросът около поговорката "Крадецът  вика дръжте крадеца" и написах мнението си, което се оказа различно от това на администратора на групата и той просто го изтри, след като ми писа "говорим за реални неща а не за фантазии Виктория ........извинете МЕ".

Как някой който иска да остане ДОБЪР човек запушва устата за чужди мнения и това ли е пътя? Да не чуваме? Да се затваряме? Да се правим на нечули, не видяли, не разбрали? Да си останем пасивни, скрити зад пердетата на прозорците?

Добротата изисква активност. Истинска активност. Защото и "злобата" не спи. Тя работи денонощно и завладява все повече и повече мозъци.


А вие? Какво направихте за да запазите добротата в себе си?
А за да я разпорстраните и у другите?

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Искрено съжалявам, че така се е случило с теб!
12.06.2010 16:44
Една много хубава, отговорна и обширна тема! И Актуална, поздрави Виктория Вселена!
Добрината е заложена във всеки човек:)
Тя е не само активност, но е степен на едно по- високо развитие на съзнание и отношение към самия себе си и към хората! Да се научим да уважаваме мисленето, идеите, традициите, религията и пр. на хората.. Да уважаваме различието и индивидуалността във всеки един..За да изискваме от другите, нека първо огледаме себе си..Дали наистина сме идеални, за да критикуваме, обиждаме и налагаме мнението си.Когато разбираш и оценяваш човека срещу себе си, ти се опознаваш най- добре..И се самоусъвършенстваш..За да имаме по- добър живот и по- добро бъдеще, нека бъдем искрени, състрадателни и разбиращи ..
цитирай
2. victoriavselena - Здравей Миаа
13.06.2010 12:10
Радвам се че си тук.Много хубаво и точно си го казала. Напълно съм съгласна с теб. да си призная и аз в началото на моя блог доста се стрясках от някои коментари. Имаше случаи, когато триех, защото се чувствах и отговорна за своя блог и написаното в него. Но с това, че се освободих от отговорността си към другите и това какви са те, какво правят, мислят, действат, то и такива коменатари изчезнаха. "Учителите" си бяха свършили работата. Това много ми помогна сега при участието ми на живо в радиото и телевизията. Там няма възможност да триеш - реагираш на живо.
цитирай
3. malkiatprintz - Хмм. . . не съм я видял тази група, ...
13.06.2010 16:25
Хмм... не съм я видял тази група, Виктория, но не ми харесва как е озаглавена... и по-специално това "въпреки". Първо, така озаглавена, означава, че злобата е навасякъде наоколо, а не мисля така. Второ, това "въпреки" ми звучи като "напук". И трето, трябва ли да сме добри хора напук на злобата? Излиза, че ако нямаше злоба,можеше и да не бъдем добри хора? Не мисля, че това е моя група ;) И зная, че не е и твоя :)
цитирай
4. анонимен - не им обръщам внимание
17.06.2010 14:52
правя добро и не се интересувам от лошото.
Поздрави
цитирай
5. анонимен - lbEXcEKaygOwsKI
24.05.2011 09:17
I bow down hmbuly in the presence of such greatness.
цитирай
6. анонимен - cCqOXWlBxTrB
24.05.2011 11:09
You have shed a ray of susninhe into the forum. Thanks!
цитирай
7. анонимен - hWHwaYMDYccJrT
24.05.2011 15:13
rcXCr7 <a href="http://jdoudsikxgxd.com/">jdoudsikxgxd</a>
цитирай
8. анонимен - yFHfdDuXnaLP
24.05.2011 15:19
qlWftV <a href="http://sqokryfezgtv.com/">sqokryfezgtv</a>
цитирай
9. анонимен - EZhkauKEw
25.05.2011 17:46
YuIoMq , [url=http://ifmrqxcexqaj.com/]ifmrqxcexqaj[/url], [link=http://tebykprgedqp.com/]tebykprgedqp[/link], http://zxycqfsrpdnp.com/
цитирай
10. анонимен - qNklkXMRavkekefbcc
25.05.2011 18:43
tirYgj , [url=http://ipavhkjwxjum.com/]ipavhkjwxjum[/url], [link=http://zopmnmcbnplp.com/]zopmnmcbnplp[/link], http://akbuecqdvoao.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554843
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697