Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 23:03 - Клопката на "Знаех си"
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 3430 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Колко пъти сте опитвали нещо "ново", "различно" и ... накрая се е получавало същото, както миналия път и сте възкликвали "знаех си". Знаех си, че ще стане така. Винаги се получава така. Той/тя винаги постъпват така. Нищо ново!

Толкова ние е страх да не се разочароваме, че носим разочарованието си със себе си, че ако случайно не стане така, както сме го очаквали, да си кажем "Да, ама аз не съм разочарован/а, защото си знаех, че ще стане така. Очаквах го".

Тогава чудно ли е, че става така, както сме го очаквали, искали?

ВСЕЛЕНАТА НЕ ОБИЧА ДА НИ РАЗОЧАРОВА И ЗА ТОВА НИ ДАВА ТОВА, КОЕТО ОЧАКВАМЕ ОТ НЕЯ

И ако очакваме разочарование, съответно ще си го получим.

Разочаровани ли сте? Не! Значи сте го очаквали?

Когато подходим към нещо/някой със "знаех си" с това, което знам, предполагам, предразъдаци и стар опит,

НИЕ ЗАТВАРЯМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ ЗА НЕЩО НОВО.

И тогава подсъзнателно отиваме към познатото, към старото (например разочарованието)и не даваме възможност на Вселената, човека, нещото, случайността, съдбата да ни "изненадат" с нещо ново и по-добро.

Ако се изчистим от очаквания, даваме възможност на човека срещу нас да постъпи по нов начин, даваме шанс на Вселената да ни даде нещо ново, които е може би и по-добро за нас.

Затварйки се в знанията си за нещо или някой ние го ограничаваме и не му даваме никакъв шанс.

Елате чисти от очаквания и предрасъдъци. Оставете "знаех си!" у дома и разчитайте на Вселената, тя понякога знае толкова много ... и със сигурност повече от нас.

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ledzeppelin - Така е,така е...
07.07.2010 23:36
всичко е в нагласата! :)
цитирай
2. victoriavselena - Нагласа
10.07.2010 08:39
хубавото е, че ние можем да си нагласим нагласата.
цитирай
3. manuelche - :)
12.07.2010 16:20
Звучи доста а ла книгата "Тайната" - с мислите си предизвикваш събитията. И в това има огромна доза истина.
цитирай
4. victoriavselena - Филма Тайната
12.07.2010 16:52
е основан точно на това, че съзнанието/мисълта/идеята е първична. Аз съм треньор на съзнанието, т.е. как да тренираме съзнанието така, че да постигнем действителността, в която искаме да живеем. Благодаря за коментара.
цитирай
5. illina - Знаех си :)
12.07.2010 22:00
Когато снощи се бях усамотила, знаех си, че ми трябва точно такова четиво! :)
цитирай
6. victoriavselena - И аз си знаех,
12.07.2010 23:34
че някой ще иска да ме прочете и за това го написах.
Благодаря, че коментира и че си тук.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554856
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697