Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 08:34 - Цитатът на деня 26.02.08
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1191 Коментари: 1 Гласове:
0



Основната повеля на всички големи религии:
Обичай себе си и обичай околния свят .
Ти и светът около теб сте едно .
Ние всички сме част от голямото цяло.
Каквото е отвътре, това е и отвън.
Цялото е по-голямо от сбора на частите си, които го съставляват.
Най-голямото живее в най-малкото.
Г.Хирши



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Обичам себе си, но повече обичам ...
26.02.2008 15:10
Обичам себе си , но повече обичам околния свят , иначе как щях да разбера каква прашинка съм за да се смиря ?
Така осъзнах , че без мене , прашинката , той нямаше да е това ,което е в момента , съставна част съм му !
Какво по-хубаво да съм част от Голямото Цяло ?!
Радостта от това , че съм жива се вижда в очите ми !
Щастлива съм от малките , незначителни неща , на които имам удоволствието да се радвам напоследък !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555841
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697