Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2008 08:23 - ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НЕЗАВИСИМОСТ
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 3 Гласове:
0



ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НЕЗАВИСИМОСТ

В един зимен ден,

малко слънчев и малко студен

до морето се разходих

и както до вълните бродих

в мен нещо се надигна

поразвълнува се и се оригна

успя бавно нагоре да се освободи

и на висок глас да закрещи

"Аз не съм зависима от никой

и никой от мен не е зависим ".

Смело, налудничаво и направо безумно

Та ти се намираш в общество разумно,

в което всеки зависи от всеки.

И тъй било е и тъй ще бъде навеки.

Ти за каква се мислиш

За каква се смяташ

Или просто думи подмяташ?

Супер звезда известна

или просто теория чудесна?

И кога това ще стане?

Когато и Рамзес стане

от своята пирамида

и сред пясъците на своята пустиня

излезе на разходка

не със друг, а със свойта котка.

Ти не се ли чуваш?

Какви ги ти говориш?

С майка си живееш, пари на заем просиш

Зависима си във всеки малък миг в живота

от държавата, от съседа, от правила и закони,

от тези, които се разхождат с пагони,

от желанията на своите деца,

и от още милион, милион неща.

Всичко това добре го знаеш.

Тогава за какво мечтаеш?

Кажи ми как тази независимост ще я постигнеш?

Как  до това високо ниво ще стигнеш?

Как ще я купиш, как ще я разпознаеш?

Или просто си говориш и нехаеш?

Ти сериозен си човек,

живяла си вече почти половин век.

Видяла си това-онова,

но пълна независимост е просто тра-ла-ла.

Няма такова нещо, н-е-с-ъ-щ-е-с-т-в-у-в-а!

Започни да работиш и недей го умува

Започни работа проста, с минимална заплата

и след сто години ще видиш отплата.

Ще срещнеш още някои пенсионери,

на които ръката им трепери

да броят дребните стотинки

и да чакат на пейки по градинки

да се изтече живота.

И да кажат гордо – това можахме да направим

Не ние сме виновни, а бяхме зависими от:

Съдбата, обстоятелствата, политиката, държавата

Шефа, кмета, жената, децата или направо ОТ ЖИВОТА.

НЕ! Господа, това не е моята съдба!

 

Аз имам право на избор

И избирам НЕЗАВИСИМОСТ

Избирам ОТГОВОРНОСТ

За целия мой живот, права, задължения

За нещата ненаправени  заради съмнения

За всички пропуснати шансове

Които даром съм дала на друг

За годините  прекарани с моя съпруг

За двете деца и тяхното бъдеще

За превръщането на мечтите в цели

И за върха, в който стемежът се цели

И аз безстрашно обявавам с днешна дата

Аз започвам да овладявам нещата

Аз искам да издам стихосбирка

Аз искам аз да играя по моя свирка,

Аз искам себе си да управлявам

Със собствени ръце кормилото да направлявам

Но не предприятия, заводи и не по магистрали

А живота си шарен в прекрасни зали

Аз искам пари и средства

Този лукс да постигна

В разкош да тъна, душата си да глезя

И на миналото си бедно да се оплезя.

И тук ви обещавам и ви го казвам

Това ще стане, но кога не казвам.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - pTmnafehkjbObv
24.05.2011 08:11
Now thatВ’s sulbte! Great to hear from you.
цитирай
2. анонимен - FkJKydUWhPBcboAnAG
24.05.2011 14:46
j0VqbF <a href="http://mniqvthfjuxe.com/">mniqvthfjuxe</a>
цитирай
3. анонимен - MdBdeQNy
25.05.2011 18:25
jJFyf5 , [url=http://ufiotbcylmwf.com/]ufiotbcylmwf[/url], [link=http://xkrpctfhumec.com/]xkrpctfhumec[/link], http://gwpeefdclrse.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554461
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697