Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 10:08 - Посланието на една успяла жена
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 2 Гласове:
0



Какво ме прави УСПЯЛА? Какво трябва да се случи за да се нарека така? Какво трябва да имам, да направя за да спечеля титлата на УСПЯЛА ЖЕНА?Кой раздава тези титли? Имам ли право да я получа? Аз- успяла жена?

Много въпроси, а отговорите, казват, са в мен. И отново навлязах в себе си да ги потърся. Разрових се в миналото и с изненада открих, че е имало доста моменти на успех. А аз съм ги забавила. Защо ли? Защото съм се вгледала повече в "неуспелите ми" моменти в биографията.

 

-Да, аз не бях отлична ученичка и не съм получавала училищни награди и медали.

         Но запазих приятелството си с хората, с които съм учила от първи клас.

-Завърших висше образование с ниски оценки и ме скъсваха на изпитите цели 5 пъти.

         Но тогава учих неща, които не обичах. Сега в любимата ми професия уча и се кефя. Но никой не ми пише оценки.

-Не успях в брака. Разведох се след няколко години прекарани в неразбирателство и кавги.

         Но отглеждам двете си деца в смях и сълзи, с голяма любов и удовлетворение.И всеки път когато ме нарекат Мама с любов, аз си давам по един медал.

-Наричат не фантазьорка. Мечтая за нереални неща.

         Но съм щастлива всеки път, когато успея да осъществя своята мечта – да бъда до някой по пътя към мечтите му.

-Продадох колата си и още не мога да събера пари за да купя нова.

         Но пътувам ежедневно по пътя към себе си. Преживявам истинско приключение, за което не ми е потребна кола.

-Дебела съм. С много килограми наднормено тегло (кой ли поставя нормите?)

         Но когато говорих пред един семинар ме вдигнаха на ръце и аз видях пламналите погледи около мен.

-Така и не успях да науча английски.

         Но когато говоря най-прости неща, на най-близкия ми език – хората ме разбират и аз ги чувствам, че им е хубаво с мен.

-Не съм пътувала още до Париж. И не съм правила шопинг в Лондон.

         Но когато се срещна с морето, вдишам от неговото изобилие и прегърна вълните, аз мога да летя.
- Къщата ми не лъщи от чистота и не е подредена по последна мода.
Но ми е толкова хубаво, когато съм у дома.
-   Едва ли ще оставя голямо парично наследство.

       Но това, което бих искала близките ми да наследят от мен е да останат верни на мечтите си и на любовта си, защото който знае да обича и мечтае, той е щастливец.А не е ли това, което всичк искаме?

-Още не съм намерила своя принц, който да ме завърти във валса на моя бал.

          Но аз раздавам своята любов на всички, които са готови да я приемат без разлика от пол, раса, националност, образование, религиозна принадлежност.

-Още не съм милионерка.

         Но работя за това. Аз съм богата жена със свободата си, с независимостта си, с децата си, с мечтите си, с любовта, която давам и получавам.

 

Аз съм една успяла жена, която вярва в себе си и в това, което прави и говори. Която остава вярна на себе си, дори, когато това не отговаря  на общоприетите норми. (а кой ги определя, казахте?)

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. grastar - Прекрасен постинг!Продължавай да ...
25.03.2008 17:04
Прекрасен постинг!Продължавай да бъдеш вярна на себе си!...
цитирай
2. chara - :-)))
26.03.2008 07:15
много искрено:-)))
впечатли ме:-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555530
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697