Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 08:52 - Избор на мащабност
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2074 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От както осъзнах, че истинската  майка ми е Вселената, а тази до мен е само жената, която ме е родила и отгледала, започнах да приемам нещата в живота ми с друга мащабност.

От както се върнах в предишни прераждания и проследих нишката на уроците, които следвам, започнах да гледам на нещата с друга мащабност.

От както разбрах, че се страхувам не от смъртта, а от живота, започнах да го меря с друга мащабност.

От както се видях малка песъчинка, една от безкрайно-многото, избрала пътя на мечтите и любовта, които ме превърнаха  в Перла в короната, започнах да избирам  с друга мащабност.

От както полетях  в сънищата и мечтите си, започнах да преживявам в друга мащабност.

От както започнах да разговарям с делфините и морето, да  прегърщам и поемам океана от изобилие в себе си, започнах да дишам с друга мащабност.

От както се научих чувам и виждам посланията на Вселената, живота ми премина в друга мащабност.

От както освободих душата си да пътува свободна по време на медитации и сън, научавам неща от друга мащабност.

От както повярвах, че всичко е възможно, започнах да искам и търся в друга мащабност.

От както гледам хората в очите, намерих прекрасното в тях.Там намирам отразена тяхната любов, мечта и с вълшебна пръчка ги приемам в своята мащабност и изтривам тяхната и моята самота.

От както отворих себе си за галещата мощ на Любовта и движеща сила ми е тя, страхът отново прави своите визити, но бързо се отсегля в другата мащабност.

От както времето е мой приятел, от както със себе си се аз сдобрих, животът стана много по-красив, тук, сега – в моята мащабност.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ъъъъ
01.04.2008 09:11
ок
цитирай
2. victoriavselena - Моля да превод
01.04.2008 09:50
Здравей tlnet, отговарям ти само защото се вземам на сериозно, себе си, своите думи, своето име и всичко свързано с мен, в моят живот. И се питам, каква ли вътрешна необходимост запълваш с неразбраеми поредици от букви? Дали се приемаш насериозно? Приеми усмивки и прегръдка от мен. Чудесен ден.
цитирай
3. анонимен - ми
01.04.2008 10:00
приемам просто това, което си написал, колкото и налудничаво да звучи. Нищо повече.
цитирай
4. stone - аз пък мисля, че е глупаво
01.04.2008 14:15
нито говориш с делфини, нито има друга майка освен тази, която те е родила, нито душата ти пътува някъде, доколкото въобще може да се каже, че имаме души. хайде да приемем, че това е символ, ама мисля, че си отишла в твърде големи крайности със символите, и всичко това е доста налудничаво.
цитирай
5. victoriavselena - Всичко
01.04.2008 14:53
всичко, в което вярваш е истина
и всичко, в което не вярваш не е истина
цитирай
6. swetq - :)
02.04.2008 00:11
:)













цитирай
7. swetq - :)
02.04.2008 00:11
:)
цитирай
8. dika999 - @stone
19.04.2008 18:05
ти си този, който си си сложил кепенците и не можеш да видиш "действителността". Всичко е една илюзия и ти си този, който си се приел на сериозно, а не Вики.
Когато не можеш да разбереш нещо, просто си замълчи, а не да го маркираш като "налудничаво". За теб и други като теб може би е, но за други не е.
Поздравявам Вики с постинга.
Вики, поздравявам те, за това, че си открила себе си, своята мащабност и че си направила своя избор!
Много светлина, усмивки и прегръдки не само за Вики, но и за коментаторите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555448
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697