Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2008 07:55 - Вдетинявам се…
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4510 Коментари: 6 Гласове:
0



Вече съм тук и не съм. Физически съм тук, но душевно….?

Много неща ми се случиха и се случват. Уж всичко е по старому, ама не…

Само материалната среда си е останала същата, а аз без да се усетя, така бавно и постепенно с годините съм се променила. И то как…! Не знам дали изобщо се нарича напредък, защото се връщам назад в годините на този и предишни животи и чистя, поправям, пренареждам. Даже се вдетинявам. Как ли?

Смея се по-често на глас, по-леко ми е, радвам се на подаръците си, радвам се на малки неща, плача от малки неща, по-малко ме интересува какво казват другите, обичам повече хората, страх ме е от по-малко неща, прегръщам повече хора, по-леко ми е да обичам майка си, разбирам повече баща си, прощавам с по-голяма готовност, приоритетите ми се промениха, децата ми ме гледат подозрително и ми правят забележки да се държа като голяма, а на мен ми е смешно и хубаво, по-искрена съм, по-импулсивна, с по-малко задръжки, по-мъдра, хората ме обичат повече и имам повече приятели от когато и да е било, разглеждам тялото си с интерес, не ме е страх, че мъжете ще ми направят нещо лошо и не бягам от тях, около мен винаги има хора, любопитна съм да уча нови неща, опознавам мъдростта на природата и се уча от нея, всеки ден е обещание, животът е интересен, забравих думи като „проблем”, „не мога”, „не съм способна”,”длъжна съм”, спомних си думи като „Искам” и „Не искам”, изслушвам хората и приемам думите им буквално, пряко, без намеци подразбирания и задни мисли, предизвиквам усмивки и се усмихвам, усмихвам, усмихвам….

Животът е така красив, когато го гледаш с очите на дете. И ако това е вдетиняване, то… това е прекрасно.

Обичам ви и се радвам , че отново съм сред вас.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptunche - !!!
21.04.2008 20:29
о,и аз се чувствам често така!!!Мног ми хареса постингът ти!Продължавай все така!
цитирай
2. anlov - Е, толкова ведро и позитивно нещо
17.05.2008 11:54
не бях чел не помня откога.

И мен ме зареди:)))
цитирай
3. victoriavselena - Блатодаря ти
19.05.2008 10:17
Анов, ти си една от причините която надделя да се върна в Блог. Да разбера, че има хора, които имат нужда да четат нещо "ведро и позитивно" и да им дам тази възможност. А останалото? Останалото всеки ще реши сам за себе си.
цитирай
4. анонимен - yHIQwIzdxBcooecAbq
24.05.2011 01:42
Good to see a tleant at work. I canВ’t match that.
цитирай
5. анонимен - ptLOSvspNjnuo
24.05.2011 15:14
73DEWZ <a href="http://mddywbvkkphq.com/">mddywbvkkphq</a>
цитирай
6. анонимен - sMWUKCzrgPIp
25.05.2011 18:27
x8Ulcp , [url=http://aaedvjqagixb.com/]aaedvjqagixb[/url], [link=http://lstlszjqosip.com/]lstlszjqosip[/link], http://imlmyrqolxyv.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556436
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697