Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2008 19:22 - Днес ще направя промяна
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1229 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес ще направя промяна.

Аз ще започна деня си с това че овладявам своите мисли. Аз подхранвам своето съзнание с положителни мисли, защото знам, че не ще мога да растя повече от това, което си мисля. Човек е продукт на своите мисли. Аз искам да бъда щастлив и пълен с надежда, за това моите мисли са щастливи и пълни с надежда. Аз отказвам да бъда жертва на обстоятелствата в живота ми. Аз не разрешавам на малките наудобства като червени светофари, дълги опашки и задръствания да ме владеят. Аз се въздържам и въздържам другите от отрицателно отношение и клюкарство. Оптимизмът ще бъде моят приятел и победата ще бъде моят печат за високо качество.

Днес ще направя промяна.

Аз благодаря на бъдещите 24 часа, времето е скъп продукт.Аз отказвам да замърсявам краткото време време, което имам с самосъжаление, депресии и скука.Аз ще прекарам деня си с радостна дете и смелост на герой. Аз ще пия всяка минута, като че ли тя е последна. Когато Утре дойде, Днес ще изчезне за винаги. И ако за сега този ден е всичкото, което имам, аз ще го използвам за любов и дарения.

Днес ще направя промяна.

Аз не ще разреша на провалите от миналото да ме преследват. Въпреки, че животът ми е белязан с грешки, аз отказвам да гледам през тази купчина от грешки.Аз ще им благодаря, ще ги поправя и ще продължа нататък. Към победата. Провалът съдбоносен, не е вечен, аз ще се изправя.

Днес ще направя промяна.

Аз ще прекарам времето си с тези, които обичам, със съпруга си, с децата си, със семейството си. Човек може да бъде един от богаташите на света, но беден от липса на любов. Човек може да бъде беден, но богат в своите човешки отношения. Днес ще прекарам времето си с най-важните ми хора на света. Минути на качествени разговори, благодарност, изслушване, прегръдка. Ценни минути, посветени на съпруг, деца, приятели.

Днес ще направя промяна.

Макс Локадо

 



Тагове:   направя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Това трябва
27.05.2008 20:12
всеки сутрин да си го повтаря!
цитирай
2. victoriavselena - Аз точно това правя
05.06.2008 07:37
го препоръчвам горещо
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556634
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697