Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 08:44 - Аз вярвам:
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 961 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2008 11:08


Аз вярвам:

Че "във всеки един от нас съществува магьосник. Този магьосник вижда и знае всичко"

                                                                Дипак Чопра

Аз вярвам:

В себе си и в своя път като човек и като треньор.

 

Аз вярвам:

В теб и в магьосника"Всичко мога" в теб.

 

Аз вярвам:

Че любовта, доверието и честността са в основата добра на комуникациите между хората.

 

Аз вярвам:

Че любовта е движещата сила към всеки успех.

 

Аз вярвам:

Че човешките способности са неограничени и всеки може да постигне всичко, което пожелае.

 

Аз вярвам:

Че всеки човек се ражда съвършен и прекрасен, но в резултат на външни фактори е забравил това.

 

Аз вярвам:

Че всеки човек намира своя собствен, уникален път да стигне до своята истината.

Аз вярвам:

 Че няма добро и зло,  има само уроци, които трябва да научим и да преминем през тях и за това  трябва да проявим това, което имаме в правилно време и място, и в правилната доза.

Аз вярвам:

Че духовния път към успеха преминава през себеопознаването.

Аз вярвам:

Че всички сме деца на Вселената.
Колкото повече човек  опознава себе, толкова  той повече приема и обича не само своето истинско  Аз, но и цялото Човечество, Планетата Земя и Цялата Вселена, защото разбира, че е неразделна част от тях.

 

Аз вярвам:

Че най-добрите учители в моя живот са моите деца.

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - АЗ ВЯРВАМ НА ТОЗИ ЧОВЕК, ЗАЩОТО Е ...
18.06.2008 08:58
АЗ ВЯРВАМ НА ТОЗИ ЧОВЕК, ЗАЩОТО Е МЪДРЕЦ И ЗНАЕ ИСТИНИ СЪБИРАНИ ХИЛЯДОЛЕТИЯ И НИ ГИ ПОДНАСЯ ДНЕС
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. victoriavselena - Когато чета
18.06.2008 11:13
думите ти, благодарност изпълва тялото ми. Чувствам че една прекрасна бяла светлина ме води. Просто твоята енергия достига и до мен. Благодаря ти.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556096
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697