Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2008 15:33 - Цитатът днес
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1894 Коментари: 6 Гласове:
0



От "Разговори с бога":
Няма да имаш онова, за което се молиш, нито можеш да получиш нещо, което искаш. Така е, защото самата ти молба е изявление за липса и когато казваш, че искаш нещо, просто сътворяваш в действителността си точно това изживяване-че искаш.

Правилната молитва следователно никога не е молитва на искане, а молитва на благодарност.

Когато благодарите предварително на Бога за това, което си избирате да изживеете във вашата действителност, вие всъщност приемате, че то е вече там и се случва. Благодарността е най-силното изявление към Бога; потвърждение, че даже преди да сте помолили Аз съм отвърнал.

Следователно никога недей умолява. Цени и бъди благодарен.

 

-А ако предварително съм благодарен на Бога за нещо и то никога не се случи? Това може да доведе до разбити илюзии и горчивина.

 

-Благодарността не може да бъде използвана като средство, с което да манипулирате Бога; като инструмент, с който да изиграете Вселената. Не можеш да излъжеш себе си. Съзнанието ти знае истината за мислите ти. Ако казваш "Благодаря ти, Боже, затова и това", като същевременно си съвсем наясно, че него го няма в настоящата ти действителност, не можеш да очакваш Бог да е по-малко наясно то теб и да ти го сътвори.

Бог знае това, което знаеш ти, а това, което знаеш, се появява като твоя действителност.

 

-Но това как да бъда истински благодарен за нещо, което знам, че го няма?

 

-Вяра. Ако имаше само зрънце вяра, би могъл да местиш планини. Ще знаеш, че нещо го има, защото Аз съм казал, че го има; защото аз съм казал, че дори преди да помолиш, ще съм отвърнал на молбата ти; защото Аз съм казал и съм казвал по всеки възможен начин, чрез всеки учител, който би назовал, че каквото и да избереш, избирайки го в Мое Име, то и ще бъде.

 

-И все пак толкова хора казват, че молитвите им са останали без отговор.

 

-Нито една молитва(а молитвата не е нищо повече от пламенен израз на това, което е ) не остава без отговор. Всяка молитва(всяка мисъл, всяко изявление, всяко чувство) е творческа. В степента, в която горещо се приема за истина, тя ще се прояви и в изживяването ти.

Като се каже, че една молитва е останала без отговор, всъщност се е случило така, че най-горещо поддържаната мисъл, дума или чувство се е задействало. Трябва да знаеш(и в това е тайната), че винаги мисълта зад мисълта(можем да я наречем Изначална Мисъл) е определящата.

Следователно, ако искаш и умоляваш, изглежда ще имаш по-малък шанс да изживееш онова, което си мислиш, че си избрал, защото Изначалната Мисъл зад всяка просба е, че сега нямаш онова, което желаеш. Тази Изначална Мисъл става твоя действителност.

Единствената Изначална Мисъл, която може да я надделее, е вярата, че Бог безпогрешно ще дари точно това, което е поискано. Някои хора имат тякава вяра, но те са много малко.

Процесът на молитва става много по-лесен, когато вместо да се смята, че Бог винаги ще казва "да" на всяка молба, интуитивно се разбере, че самата молба не е необходима. Тогава молитвата е молитва на благодарност. Даже не е молитва, а изява на признателност за това, което съществува.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
26.06.2008 15:49
Още една книга, която замисля.
цитирай
2. victoriavselena - От опит знам,
26.06.2008 16:41
че най-краткия път към изобилието и благополучието е благодарността.
цитирай
3. neptunche - Всъщност много ти благодаря за този постинг
27.06.2008 18:53
Мисля, че ми помогна да осъзная нещо, което ще се опитам да приложа на практика:)
цитирай
4. victoriavselena - искаш ли
27.06.2008 23:21
да споделиш какво? Просто ще е интересно да разкажеш дали действа. При мен действа безотказно, и времето между молбата-благодарност и изпълнанието все повече се скъсява. Както съм забелязала и казвам на клиентите "Бъдете готови, защото успехът идва по-рано откогато го очакваме"
цитирай
5. merita - Абсолютно съм съгласна с това, че ...
16.07.2008 23:14
Абсолютно съм съгласна с това , че Бог знае нашите неизказани мисли.Изказвайки в молитва тези мисли ние само показваме че търсим неговата съпричасност и въобще че искаме да споделим това снего.Бог е любов и винаги знае , кое е най- добро за нас.В този смисъл благодарноста ни е израз на доверието ни и обичта ни към Създателя !
цитирай
6. neptunche - Malko kysno shte spodelya:)No vse pak
18.07.2008 11:15
Primerno tyrseh rabota i byah otchayana, che ne moga da namerya. Togava prochetoh postinga ti i reshih , che nyama da se trevoja poveche i tochno togava mi predlojiha interesna rabota. Koyato obache poradi drygi prichini se naloji da otkaja...No tova e dryga tema veche...Vajnoto e, che deistva- deistva principyt da se ostavish na sydbata
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555602
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697