Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2008 10:27 - Въпросът днес
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1776 Коментари: 6 Гласове:
0



Ако поставите настрана:
"Не е прилично", "Не ми у добно","Срам ме е ", "Какво ще кажат хората", "Така не е прието", "Възпитаните не правят така"
и вземете със себе си "Всичко е възможно, разрешено, позволено",
Какво бихте направили? Къде се виждате? С какво бихте се занимавали? Каква картина израства пред очите ви?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - израства ми картината, уви,
05.07.2008 10:44
която виждам денонощно около себе си. портрети на хора, които живеят по горните правила, и не защото се бунтуват, а просто защото не знаят правилата.

а то е толкова необходимо!

за да излезем извън рамката, тя трябва да съществува. за да сме различни - "другите" трябва да имат разпознаваемо лице. за да има позволено - трябва ни непозволено.

да изляза извън правилата? а те къде са?
цитирай
2. victoriavselena - честно казано не те разбирам
05.07.2008 11:46
Въпросът беше за теб лично, а ти говориш за другите.От къде знаше те какво знаят или незнаят? Дали се бунтуват или не?Незная дали съм те разбрала парвилно. Но аз нямах предвид правила и закони, а ограничаващи ни норми, които ни възпират да мечтаем и творим. Отговори си за себе си, с много фантазия. Там няма да нарушииш никакви правила.
цитирай
3. rummi - съществува ли "себе си"
05.07.2008 11:48
само по себе си?
цитирай
4. victoriavselena - според мен
05.07.2008 14:17
съществува "Аз", "Себе си", ние сме самостоятелни единици, територии, пространсва, енергии, минивселени, съществуваме и като част от цялото. В нашето тяло всяка клетка е самостоятелна и върши точно определена функция, но е неразделлна част от цялото. Същото е и в цялата Вселена.
В зависимост от нивото от което гледаш нещата. Но единственото нещо, което ние можем да бъдем отговорни и да променим - това сме ние самите, нашето Аз. За съжаление дотолкова сме загледани в другите, че забравяме за себе си изобщо.
цитирай
5. karanikolov - Всеки е уникален,и различен.
05.07.2008 16:39
От друга страна - винаги сме в отношения с другите.
Влияем им. И те на нас,но и ние на Тях.
Затова мисля- ако ние се променим,променяме и отношенията, и в крайна сметка - и другите.
цитирай
6. victoriavselena - чудесен извод
05.07.2008 17:17
за това най-простия начин да промениш света е като промениш себе си
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555827
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697