Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2008 15:19 - Господи, благодаря ти
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3438 Коментари: 9 Гласове:
0



Господи благодаря ти - Иля Велчев

 

Господи, благодаря ти,

Че когато всички ме оставят,

Ти не ме оставяш

 

Господи, благодаря ти,

Че когато всички ме обичат,

Ти не ме обичаш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато всички ме намразват,

Ти не ме намразваш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато много се забравям,

Ти не ме прощаваш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато много си поискам,

Ти не ми го даваш

 

Господи, благодаря ти,

Че когато съм надменен,

Ти не ме познаваш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато с мене никой не говори,

Ти насън ми шепнеш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато много се раздавам,

Ти не ми се сърдиш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато и за Теб се вземам,

Ти ми се усмихваш.

 

Господи, благодаря ти,

Че когато за човек не ставам,

Ти в мене вярваш.

 

Господи, благодаря ти,

За това, което имам.

И прости ми, че не мога всичко да ти върна.

 

Господи, благодаря ти!

 




Гласувай:
0



1. chara - :)
30.07.2008 15:26
Прекрасно!
цитирай
2. silencemurmur - Господи
30.07.2008 19:17
Много красиво стихотворение! Пише се без да се пише.

Silence
цитирай
3. stix - ...
30.07.2008 19:21
искам да е до мен...
цитирай
4. victoriavselena - Silence
30.07.2008 19:45
има стил на писане и си го спазваш - сливане на противоположвостите. Хубаво е, но и е малко объркващо. Като че ли пишеш нещо и веднага след това го изтриваш и казваш че не съществува. Интересно.
цитирай
5. victoriavselena - СТИХ
30.07.2008 19:53
Ето моят стих посветен на теб:
Благодаря ти комбайнерке, че блога ми ти посети
Не бързай да си ходиш, с мене поседи.
Ще ти разказвам за вселенски чудеса
весело ще си прекараме поне ден-два.

цитирай
6. silencemurmur - има стил на писане....
31.07.2008 21:32
Каквото е за докасване, се истрива от само себе си. Само това, което е живота, не се пипа, не се истрива, безкрайно присъстващо, но без присъствие. Единствената истина, която не може да се знае от всички умни и неумни глави, взети на куп.

Silence
P.S. Блока ти е в моя блог, за ден два. Намирам го приятен. Това е всичко.
цитирай
7. victoriavselena - Благодаря,Silence
01.08.2008 09:51
че ми погостува, но трябва да ти призная, че не те разбирам и за това няма да отговарям повече на твоите коментари. Стилът ти много различен от моя. Желая ти успехи.
цитирай
8. silencemurmur - Ht. VV
02.08.2008 19:19
Благодаря ти за съобщението. И на мене ми се случи нещо подобно. Един блог ми хареса, но не разбирам езика. Въпреки това съм възхитена от оригиналния стил.
Ако желаеш, изтрий каквото си писала на мене. Даде ми идеята да смена стила ми, което не е проблем за мене. Поне така мисля.
Виждам също, че блог не е може би правилната форма за дискусии. По-скоро е да се покажа на света. Така ми се струва.
Приятна вечер и неделя.
Silence

цитирай
9. victoriavselena - Сега вече те разбрах
02.08.2008 21:40
и харесах реакцията ти- Благодаря че не се обиди, а го прие с разбиране. Желая ти успех
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545339
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697