Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 09:47 - Моята нова молитва
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1655 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2008 07:44


Нова благодарствена молитва- 01.08.2008

Благодаря ти, Господи за това, че ми даваш надежда, свобода и възможност да осъществя своята мечта – да дарявам обич и щастие на хората различни по света.

***

Благодаря ти, Господи, че пазиш мен и моят дом.

***

Благодаря ти Господи, че близки сме до теб – семейството, децата ми и аз.

***

Благодаря ти, че си с мен в самотата ми,и  в тъгата ми, и в болката, и в страха, и в шегата, и в смеха, и в навалицата, и в тълпата.

***

Благодаря ти, че никога не ще ме изоставиш.

***

Благодаря ти, че си винаги с мен и в мен.

***

Благодаря ти, че пречистена ме правиш.

***

Благодаря ти, Господи, че с мене сподели тайната си сила.

***

Благодаря ти, че такава съм се аз родила.

***

Благодаря ти, че ти си ме създал несъвършенна, но търсеща-намираща, упорита и безкрайна.

***

Благодаря ти, за безбройно многото ти дарове, с които ме засипваш всеки ден.

***

Благодаря ти за помощта, обещавам да превърна аз в дела, твоите мисли, които ми нашепваш.

***

Благодаря ти, че като извор съм – чиста, сменяща се и течаща, от поточе малко до реката пълноводна.

***

Благодаря ти Господи, за възможността до хората да се докосна, животът им да променя към хубаво, към песен, радост и игра.

***

Благодаря ти Господи, че превърна живота ми в игра, в приказка, пълна с вдъхновение, изправям се, стигам до падение и пак започвам отначало.

***

Благодаря ти Господи, за спокойствието и любовта, с които ме изпълваш.

***

Благодаря ти Господи, че ми помагаш, направляваш, но ме оставяш и сама да се търся, лутам се, но и да се намирам

 и после пак и пак.

***

Благодаря ти Господи, че ме вдъхновяваш и ми даваш безкрайно много възможности  парите си да получавам и давам с любов, радост, в изобилие и да оставам винаги удовлетворена.

***

Благодаря ти Господи, за този Диалог, който продължава векове и ще продължава вечно без да има краен срок.

***

Амен!Благодаря ти Господи и те моля остани в мен, до мен, с мен и сега и всеки божи ден.

 



Тагове:   Моята,   молитва,   нова,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karanikolov - А на хората? :)
03.08.2008 12:17
Казват,че когато човек е ограничен в комуникацията си с другите - той почва да "пада надолу". Не знам.
Би ли се развил някой,който е сам на пустинен остров?
цитирай
2. victoriavselena - аз отново
04.08.2008 07:11
не те разбирам? Ти пишеш нещо във връзка с молитвата ми или просто искаш да ме питаш за мнението ми по твоята тема?
цитирай
3. karanikolov - :)
05.08.2008 13:40
Сетих се,че когато човек е изолиран от другите, няма контакт с тях - обикновено деградира.
Така и при практическата липса на комуникация.
И си помислих - би ли се получило нещо само с молитва, без комуникация ? Слабо вероятно според мен.
Може би комуникацията е един от аспектите на Любовта - да разговаряме,да бъдем заедно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555791
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697