Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2008 08:45 - Сценарий
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2410 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2008 13:03


Единствения и най-сигурен начин да се заредя с гняв и болка е детството ми. Там намерих извор на гняв и болка и непрекъснато се връщам да се заредя. Там все още има неща, които не съм простила на себе си, на другите.

Защо ли ми са толкова необходими  тези болка и гняв? Защо ги търся като наркоман? Защо се връщам отново и отново? Днес  тези въпроси се разпалиха в главата ми. За какво ми служат, за какво са ми необходими? Каква ми е ползата от тях?

Тази, че така разгонвам, отблъсквам  хората от себе си. Така се защищават. Моята защита – гневът.  Той ме пази от хората, от нови запознанства и надежди, от нови разочарования, от нови раздели. Страхът, че отново ще се повтори същия сценарии. Естествено, след като такъв съм го писала аз и го спазвам стриктно през годините.

Аз съм написала сценарий, но по чужди идеи и за това днес не го чувствам свой. Твърдението, че хората са лоши и аз трябва да се пазя от тях, не е мое, а е чуто някъде в ранните ми години. Аз съм му повярвала и съм започнала да събирам доказателства, че това е точно така. И за да имам повече доказателства съм отивала точно при "лошите" хора. Така ща си оставам убедена, че "Мама винаги е права"!?

Ето, че вече творя самостоятелно. Вече мога да мисля сама. Идеите ми са други, весели и разнообразни. Моите герои се смеят, радват, обичат и остават заедно. Удовлетворени от живота си, от себе си, от делата си. Срещам добрите хора, хората които обичам и ме обичам, хора приятели, съмишленици, партньори.Хората идват и остават.
Хората са прекрасни. Аз вярвам в това и в живота ми започнаха да влизат все по-прекрасни хора. Първи дойдоха моите деца - прекрасни хора. И от тогава животът ми става все по-прекрасен, сред прекрасни хора.

Нов филм, по мой сценарии. По мой вкус, мои идеи.

Хубаво ми е. Сега. Тук. У дома. В моят дом.
До сега живях в моят дом, но като гостенка. В моят живот, но като на чуждо.

А миналото? А болезненото и гневно детство? А грешките? Разделите? Разочарованията?

Има ги. Съществуват. Но са отминали. Те бяха от филма прожектиран до вчера. Приключих го.
Забелязах прекрасното в живота. То винаги е било там и ме е чакало.

От днес започвам нов сериал. На чистичко. На ново. На прекрасно. На мое.

Хубаво ми е. Мое си е. Прекрасно е.



Тагове:   сценарий,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danailpetrov - уважаема
20.08.2008 20:49
аз много се радвам гдето четете моите дневници
цитирай
2. victoriavselena - приятно е да
20.08.2008 23:14
надникнеш през балкона на някой и да видиш какво става вътре в дома му.
Когато пиша има чувството че се показвам на балкона и после пак се прибирам вътре. Приятно преживяване
цитирай
3. karanikolov - Може би за прошката
23.08.2008 19:22
се връщат тези спомени у нас.Прошка и в двете посоки.
Може би.
:)
цитирай
4. victoriavselena - много правилно
23.08.2008 23:04
си ме усетил. Точно там съм. Още не съм го оформила и за това не съм писала за него. Но облекчението е чудесно.
цитирай
5. merita - Страшно ми напомни на мен самата ...
08.09.2008 08:36
Страшно ми напомни на мен самата преди 13 години.Тогава си казах абсолютно същите думи!Знаеш ли какво бях направила за да си ги кажа?ПРОСТИХ!!!!
Простих на всички за всичко.На родители и на други хора , които ме бяха наланявали .Започнах на чисто и се заобичах истинси!Казах си че заслужавам цялото щастие на тази земя и ще го получа не като се самосъжалявам а като направя всичко възможно за го получа.Вярвам че намерих верната посока !Желая го и на теб!
цитирай
6. victoriavselena - благодаря ти
08.09.2008 11:56
точно това правя - прощавам - на себе си, на близки познати и непознати. Прошката лекува, освобождава, облагородява и награждава.
цитирай
7. анонимен - Az zapochvam ot dnes
18.07.2009 19:16
Moiat nov serial zapochva ot dnes 18.07.2009. Blagodaria ti che si s men i mi pomagash da prenapisha scenaria. Blagodaria na Vselenata che mi prati nai-dobria redaktor. Obicham te. Zlatina
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556408
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697