Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 08:27 - Да дадеш, но с мярка
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1970 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2008 16:06


И даването трябва да бъде дозирано като лекарствата, защото и най-доброто лекарство в свърх доза може да убие.

Защото когато даваме без мярка, не помагаме на другия, а го удавяме.

Защото когато даваме до край всичко от себе си, ние се пресушаваме и после нямаме вече какво да дадем и започваме да искаме да ни се върне, да се напълним отново. Даваме като назаем. А когато даваме с мярка, тогава остава и за нас " и вълка сит и агнето цяло". Възможно е, но трябва да си знаем мярката.

Ако аз имам, ще имам и да дам. Колкото повече имам, толкова повече ще мога да дам. Ще давам свободно, защото и утре ще имам, и в другиден и през цялото ми бъдеще. Как знам ли? Сигурна съм в това. Защото аз знам да получавам. Защото съм отворена да получавам. Аз знам и да давам. Отворена съм да давам. Аз получавам енергия, напълвам се и я освобождавам. Аз знам, че енергията само преминава през мен. Аз съм само една спирка по нейния път. Аз знам, че всичко на този свят е енергия в различни форми. Изобилие от енергия.Аз също съм енергия. Ти също, и той, и тя.



Тагове:   мярка,   дадеш,


Гласувай:
0



1. miaa - Добро утро, много приятно е напи...
26.11.2008 09:15
Добро утро, много приятно е написано. Нищо в природата не се губи, всичко преминава от една енергия в друга . Важно да знаем за баланса на взаимодействие, ЗА РАДОСТТА , ЗА ЖЕЛАНИЕТО И ОТГОВОРНОСТТА НА СЕБЕРАЗДАВАНЕТО:)))
цитирай
2. roy - Само мяката да не е много малка, че ...
28.11.2008 19:25
Само мяката да не е много малка ,че човека до теб да те помисли за скръндза или още по-лошо за саможив.
цитирай
3. victoriavselena - До Рой
28.11.2008 22:54
това е друга тема - да живея според това, което мислят другите за нас или според това, което си мислим че мислят другите за нас. А мярката ти трябва да ти подхожда на твоите размери.
цитирай
4. victoriavselena - До Миаа
28.11.2008 22:58
аз не се себераздавам, а просто пропускам през себе си енергията, която получавм, освобождавам я да продължи пътя си. Както учат лечителите с енергии - ние сме като кухо бамбуково дърво и енергията просот преминава през нас. Колкото по чисти и широки сме, толкова по свободно преминава енергия . Това е нашата задача - да се изчиситм вътрешно - мисловно, душевно и телесно.
цитирай
5. roy - Моите размери са големи!:-)) Имам ...
28.11.2008 23:30
Моите размери са големи!:-)) Имам предвид като мярка.Не че отричам за другите.Та ,когато твоите размери са големи ,а на този който взема са малки, в крайна степен ти неможеш да дадеш повече от това което другия може да поеме.Колкото и да ти се иска.Да пием за големите размери като цяло защото и душите си имат размер;-)))!
цитирай
6. victoriavselena - за това говорят
29.11.2008 08:40
за "широка душа". аз виждам душите ни както водни пространства. Има морета и океани, има и плесенясали локвички.Когато ти поддържаш извора си чист, пълен и открит, тогава хората могат да се приближат, да си утолят жаждата според техните си "размери" и желания и свободни да си отидат. А и ти си спокоен, защото знаеш, че има и да тях, но остава и за теб. Имаш достатъчно изобилие. Успехи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545722
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697