Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2008 19:49 - Мое скъпо тяло, моля те прости ми!
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2797 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 13.12.2008 20:18


 Мое скъпо тяло,

Аз съм ти благодарна за цялото удоволствие, с което ме даряваш и ето с идването на края на годината те моля да ми простиш:

 * За това че не те приех такова, каквото си, с цялата ти красота и  с магията, която се намира в теб. Ти си прекрасна машина, чиито  части действат заедно  и в хармония и ми служиш вярно в продължение на целия ми живот.

За това, че повече от времето те гледах с обвиняващи, критични  и безрадости очи.

 *За това, че не се възхищавах на това, че  се справяш с всички малки неразположения с умения  и смелост.

За това, че приех доброто здраве за нещо, което си подразбира от самосебе си и не го ценях.

 *За това, че те мразех, за всеки допълнителен грам от тлъстини, за всяка чертичка от целолитис.

За това, че те наказвах с различни видове странни диети, които ти причиниха само страдание и ти нямаше никакъв шанс да се справиш с тях да дълго време.

За това, че използвах дрехите си за да те покривам и да скривам, а не за да подчертавам красотата ти.

За това, че не се примирих с естествена цикличността и изисквах от теб да действаш през целия месец с цялата си мощ и на "пълна пара".

За това, че се правех, че не забелязвам слабостта ти  през определени дни от месеца и  не ти позволявах да ти починеш, да се обновиш и да събереш сили за да продължиш отново.

За това, че воювах с вътрешния ти часовник и не ти давах достатъчно  сън и почивка в часовете, в които беше уморено и ме молеше за това.

За това, че понякога те влачех до края на силите ти почни до пълното ти срутване.

За това, че се отнасях към теб като към мой роб и аз  бях твой лош и  строг господар.

                                                                  

За това, че не спортувах редовно за да запазя гъвкавостта ти и силата на мускулите ти.

За това, че не те поглезих с любимите ти неща –дълги,  мързеливи и  отпускащи вани, а също и ароматните кремове, за които бе така жадно.

За това, че ме домързяваше, спестявах или  по друга причина се отказвах от грижите които са така полезни за теб – масажи, ши-ацу, рефлексология, акупонтура и др.

За това, че се преструвах, че не разбирам какво усещаш и  дори ти се подигравах.

За това, че не освободих достатъчно от времето си за сексуалните ти удоволствия. Давах предимство на почти всичко друго – чистене, готвене, пране, покупки -  пред секса.

За това, че когато все пак правех секс, разрешавах на мислите си да се отклоняват по посока на мръсните съдове в мивката или на прането, което ме  чака за простиране и така възпрепятствах твоите оргазми, които ти си достойно да получиш.

За това, че изпитвах неудобство от твоята естествена и изобилна сексуалност.

За това, че се опитвах да подтисна тази сексуалност, поради най-различни послания, които съм приела  в детството и младоста си.

За това, че се чувствах виновна за това, че ти не си достатъчно слабо, високо, стегнато, красиво, свежо за да си разреша да изпитам удоволствие от секса.

За това,  че през цялото време се владеех от страх да не се разкрещя, да не се разбеснея, да не правя грозни физиономии, да не изглеждам  зле и с това пожертвах твоето удоволствие и оргазъм.

За това, че пропуснах толкова много секуални новости, които можех да преживея, но те въздържах от неудобство и срам.

За това, че не те поддържах, когато ти трябваше повече време, защото се съобразявах с времето и ритъма на някой друг.

За това, че си спестих разговорите с моят партньор, в които да му разясня какво точно ти доставя удоволствие, как да те докосва по най-оптималния за теб начин и така ти отнех удоволствието и бях причината за твоето неудовлетворение.

За това, че реагирах с мълчание при сексуални действия, които не ти бяха приятни, само за да не обидя и не засегна някой друг.

За това, че толкова пъти се преструвах, че изпитвам удоволствие, само за да направя впечатление на освободена и опитна жена.

 *За това, че не дадох израз на своето любопитство, приключенски дух и творчески подход и в сексуалните си отношеня.

За това, че си позволявах да приложа творчество само за да създам по-добро впечатление, а не за твое по-голямо удоволдтвие.

За това, че имам повече от десет готварски книги и нито една за еротика и секс.

За това, че ти причиних страдания чрез главоболия, стомашни разстройства, коремни болки, вместо да се справя наистина с нещата, които ми пречат.

 *За това, че се преструвах и демонстрирах, че всичко с мен е наред, когато ти се бунтуваше и страдаше от вътре.

 *За това, че те карах да пречупваш гръбнака си всеки път, когато духът ми се предаваше.

 *За това, че не те поглеждах всяка сутрин в огледалото с възхищение и обожание и не ти казвах "Благодаря".

 

 

 

 

 

 

Превод от чуждестранен печат.



Тагове:   тяло,   мое,   моля,


Гласувай:
0



1. rotazia - Страхотно , страхотно , страхотно , за ''Мое скъпо тяло ,прости...''!!!
14.12.2008 10:03
Виж аз какво посветих на моето тяло , преди поредното му излизане от дома на път за работа :

Матракът ''Тед'', ''мъжът''удобен ,
поезията в сивата и проза ,
със дъх на много спомени ,
от сънища във розово...

А другият и ''мъж'', Мъркони ,
на страж лежи в постелята ,
и мъркайки , шепти доволен ,
че я обича и в неделя !

Ах , душът,този садомазо ''мъж'',
с развинтена фантазия ,
изгарял кожата и неведнъж
със сбъднати желания...

я ''пуща''пак на своя брат , халата ,
на тихата му , нежна топлина ,
да я докосва с пръсти , тъй познати ,
преди балсама , с меката ръка

да обладае кожата и , да я сгрее ,
да стигне чак до глезена и малката пета...
кръвта и пак да подивее ,
от странното във любовта ...

И най-накрая менторът жесток ,
кантарът-модератор ще я качи
внимателно и тихо върху себе си ,
да и даде поредния урок

как още по-намахано да крачи
по пътя свой и истински и нов!!!
Какво тук някакви проблеми значат ,
когато става дума за любов !

Много си падам по самоиронията , тя ми е кръвната група , поздрави от мен !



цитирай
2. troha - Не можем да игнорираме тялото,
16.12.2008 19:43
след като то може да се стопи от душевната ни мъка, например.То е единственото ни притежание, с което си отиваме от света. Преводът е уместен и буди много размисли. Мисля, че по-голямата част от жените имат нужда да се извинят и да помолят за прошка тялото си...
цитирай
3. victoriavselena - ние се състоим от три
19.12.2008 12:16
основни елемента - душа, тяло и съзнание. Аз дълго време не знаех за съществуването на душата ми. Преди нялкоко години я пуснах на свобода и започнах да я слушам. Развих и съзнанието си, но изглежда съм позабравила тялото си. Сега се връщам при него, но с ново съзнание е свободна душа.
цитирай
4. анонимен - KPowlTZsaX
24.05.2011 08:06
Now I feel stupid. That's caleerd it up for me
цитирай
5. анонимен - YthUPQSya
24.05.2011 15:35
IlA2zm <a href="http://hobjminywinb.com/">hobjminywinb</a>
цитирай
6. анонимен - mWBeNGFKC
25.05.2011 18:13
kW6Lqi , [url=http://xggjjsuxmmkz.com/]xggjjsuxmmkz[/url], [link=http://qoeguoboscuw.com/]qoeguoboscuw[/link], http://qfgpvcwckwta.com/
цитирай
7. анонимен - LQdukllZxCqJXjLNN
25.05.2011 19:35
Thank God! Someone with brains sepkas!
цитирай
8. анонимен - vgBuyuIOYFykAdcoSJ
26.05.2011 14:01
l6SePY <a href="http://ooxakrornwld.com/">ooxakrornwld</a>
цитирай
9. анонимен - WAkwxbVyu
26.05.2011 19:42
fzX2kl , [url=http://ptpqegumbhka.com/]ptpqegumbhka[/url], [link=http://mgiqtbtmtbzg.com/]mgiqtbtmtbzg[/link], http://tmdyqsnikpne.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556185
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697