Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2008 12:45 - Какво оставям в 2008 и какво взимам с мен в 2009?
Автор: victoriavselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2468 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Какво оставям в 2008 :
      

1.      Оставям  "Горкичката" – вече не ми се иска хората да ми обръщат внимание само защото ме съжаляват.Това ме освобождава и от необходимостта да се оплаквам и да имам проблеми.

2.      Оставям "Искам, но не мога" – години наред ми е служило като най-доброто оправдание на поведението ми. Благодаря, че беше с мен, но смятам в бъдеще да се справям и без теб.

3.      Освобождавам от себе си и "Бегълката" – години бягах и се крих – най-вече от себе си. Благодаря, че ми служи. Но се уморих да бягам вече и от догодина планирам да оставам там където ми е хубаво, а там където не ми харесва – просто ще си тръгна.

4.      На тази в мен, която  търси само къде да се скрие и още не се е наиграла на Жмичка от ранното си детство, ще кажа, че когато искаш да играеш с някого първо трябва да му кажеш  какви са правилата на играта,за да знае и той да се включи в играта. Така ти се криеш без да си обявила на никого и после се сърдиш, че никой не те търси.

5.      Оставям в тази година необходимостта си да страдам. Смятах, че само така живея пълноценно и се доказвам като ценностен човек. Уви, допуснала съм грешка.

6.      Отказвам се и да продължавам да обвинявам родителите си и лошото им възпитание за всички несполуки в живота си. Казват, че да си зрял това значи да признеш, че нещо е вярно дори ако само родителите ти твърдят така.

7.      Отказвам се да мълча, да отговарям с мълчание. Разбрах, че това не е тактичност, а тормоз на околните.

8.      Отказвам се от " мен никой не ме разбира" и да се цупя неразбрана и да се крия в ъгъла и да си връцвам и да си тръгвам.

9.      Отказвам се и това, че съм "глупава и с мен не може да се разговаря". Да вярвах в това достатъчно години – от първи клас, когато ми отне много време да науча "Аз съм българче" на изуст и ми казаха че съм групава. Между в прочем аз и сега го помня.

10.  Отказвам се и от необходимостта да тормозя себе си и тялото си с безкрайно много издевателства.

11.  Оставям желанието е да оправям света.

12.  Оставям чувството за вина.

13.  Оставям благоприличието  на всяка цена.

14.   Оставям "какво ще кажат хората".

15.  Оставям самота (вече разбрах, че тя е резултат на избор)

   

          

 

Какво взимам със себе си през 2009:

 

  1. Прекрасните спомени от миналото
  2. Качествените хора, които ме заобикалят
  3. Радостните преживявания
  4. Любовта ми към писането
  5. Музата – остани с мен, моля те....
  6. Желанието ми за самоусъвършенстване
  7. Вярата, че всичко е възможно
  8. Чувството за хумор- много, много смях
  9. Вярата в доброто начало у човека
  10. Желанието да дарявам от себе си
  11. Вярта, че искам и мога са свързани
  12. Всичкоу което ми доставя удоволствие
  13. Ежедневна доза удоволствие от трите основни източника – медитация, физическа активност и секс
  14. Морето и връзката ми с него
  15. Музика
  16. Чистота на всички нива –в съзнатието, тялото и душата и във всички мащаби -  световно,държавно, градско, кварално, домашно, лично
  17. Да не приемам нищо лично
  18. Съотвествие между думи и дела
  19. Да не приемам нещо, че се подразбира, а да питам, питам , питам
  20. Във всеки миг да давам най-доброто от себе си
  21. Да спазвам собстевните и чуждите  граници
  22. Любовта си като движеща сила
  23. Ценостната си система
  24. Любознателност
  25. Ключовете на успеха
  26. Щастието си
  27. Желанието си за напредък

Запазвам правото си за добълнения.

 



Тагове:   мен,   Какво,   оставям,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Страхотна си, Виктория! :):):) На ...
01.01.2009 06:20
Страхотна си, Виктория! :):):) На пръв поглед нищо ново, но думите ти носят огромен заряд, поздравявам те и съм ти благодарен, че чрез теб и думите ти, го усещам и аз. Пожелавам ти да откъснеш изцяло всичко излишно, да се освободиш от задържащите те вибрации и да продължаваш непрекъснато да се издигаш нагоре :):):) Искрометна Нова година :):):)
цитирай
2. victoriavselena - Пожеланието ти
01.01.2009 08:28
е много навреме и на място. Това, с което се занимавам напоследък е точно да освободя от себе си задръжките, които като чували с пясък задържат балона ми на Земята. Просто трябва да си повярвам, че мога да се ориентирам и на по-високо ниво.
цитирай
3. vanioni - Neveroqtno poznato...
02.01.2009 10:06
A dali cqlata zadalbo4enost, koqto proqvqvame ne ni pravi asocialni! Priznavam si 4e 6te Kopiram dosta ot ne6tata ti, no samotata si ne ostavqm, znam 4e e opasna no vse pak samo neq imam, v pove4eto vreme. Pozdravi i drugata godina ti jelaq da izpadne6 v bezizhodica, kogato se opitva6 da napi6e6 kakvo da ostavi6:)
цитирай
4. victoriavselena - Благодаря за пожеланието
02.01.2009 10:22
Аз и сега в общи линии обичам всичко, което имам, но имам страни и качества, които не ми позволяват да напредна в желаната посока, за това ги оставям след себе си. Те са ми служили добре до сегашния период от живота ми, но е време да излязат в пенсия. Благодаря, служехте ми добре, време е де си поминете.
Относно г-жа Самота аз съм написала това
http://victoriavselena.blog.bg/viewpost.php?id=243754
Може би ще ти хареса.
Желая ти леки и прекрасни дни.
цитирай
5. dialog - и най-важното
02.01.2009 11:43
отвори широко, широко врата си за любовта, свелината, щастието, успеха, победата и всичко, което искаш да те посети през новата година.
цитирай
6. misundrestood - Невероятно, . . . ако го бях писала ...
04.01.2009 13:25
Невероятно, ... ако го бях писала аз, щеше да е същото. Бих повторила всяка дума.
Поздрави!
цитирай
7. victoriavselena - Благодаря за подкрепата
04.01.2009 14:11
Днес реших, че искам да се разделя и с героинята в мен. Това, че искам геройски да се справям с всеки проблем, да се доказвам, че въпраки трудностите се справям. Докато разбрах, че съ се превълнала в Героинята, която търси и създава драми. Защото, ако е лесно, ако е просто, ако имам лесен и ясен начин да напредвам, ако няма големи трудности за преодоляване... тогава каква Героиня съм аз? Е, тогава оставям я и взима със себе си простото и интересното, забавното приключение, което е лесно достижимо и широко разпространено.А егото? То ще се справи и без надуване и преструване...
цитирай
8. kiarasoto - Ти наистина постигаш мъдроста!
19.01.2009 11:16
Не си си пожелала мъдрост,защото може би я чустваш жива в себе си.Когато мъдроста говори,думите се нижат като животворен източник.Тя е тази,която е събрала всичко в себе си.
Желая ти светъл път на осъществяването,което да изведе мъдроста ти в светлината на човешката мисъл.
Ти имаш качествата да я носиш.
Благодаря ти,че те има.
цитирай
9. victoriavselena - Мъдрост
20.01.2009 22:18
не мога да взема със себе си мъдрост, ако не мисля че съм я притежавала някога. Има още толкова много неща, които не знам и искам да науча. Може би мъдростта се състои в това, да осъзнаеш колко не знаеш.
Много ти благодаря, толкова е приятно да прочетеш такива думи.Поне се отказвам от това, че съм глупава и че с мен не може да е разговаря.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545657
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697