Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 21:18 - Облякох си "Сънцето" и излязох навън
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1975 Коментари: 6 Гласове:
0



Вчера трябваше да се проведе важна за мен среща, която очаквах вече много време. Но в последния момент я отложиха. Естествената ми реакция по стар навик бе да се ядосам. Точно започнах да се ядосвам, хубаво и качествено както аз си знам и се сетих, че моето мото е, че "Всичко, което се случва във Вселената е за мое добро". Попитах се "За какво ли Вселената ми освобождава време? Какво се каня да правя вече много време и отлагам?" – посещение по учрежденията. Например данъчното. Не е тайна, че не обичам да посещавам това място. Спомените ми от обслуждането там не са добри. Трябваше да направя една справка, но все отлагах посещението си. Реших, че днес моето посещение ще бъде различно. Исках да изляза доволна и радосттна от това, че съм била там, даже въодушевена. За да го постигна  реших да използвам своя тренировъчен инструментариум.  Ако всичко е възможно и моето състояние (коя аз ще бъда във всяка една ситуация) определя това, което ще ми се случи  то ... и  започвах да се тренирам сама. Реших да избера състояние "Слънце". Облякох си жълния жакет и излязох. Магията се задейства. В данъчното ме посрещна приятно усмихнато момиче, което бе  достатъчно свободно да ме изслуша и достатъчно търпеливо да ми отговори на въпросите ми и да ми обясни неясните за мен моменти. Говорихме за миналогодишните ми доходи и за очакваните през тази година. Тя ми каза – "Няма значение какво е било през миналата година, през тази вие като нищо можете да спечелите 20 000 000 лв." Погледнах я очудено – "Нима ви изглеждам на човек, който може да спечели 20 милиона за една година?Благодаря ми, че вярвате в мен." "Разбира се, отвърна тя, с тази ваша професия сигурна съм, че работите върху себе си и се самоусъвършенствате." Бях много развълнувана и й казах "Благодаря ви за това, че сте такава" и тя мило повтори "Благодаря ви, че и вие сте такава". Излязох на улицата с прекрасно слънчево настроение. Въодушевена, точно както си пожелах.

Но слънчевия ден продължи – продавачката в магазина за обувки, ме прегърна (въпреки, че не купих нищо), в супермаркета жената от щанда със сирената ми изпрати въздушна целувка, касиерката бе приказлива и приятно усмихната. Помогна ми да подредя продуктите си. Трима различни приятели ми се обадиха с чудесни новини и си се порадвахме заедно. Клиентка ми писа, че вече "Живее своята мечта", дъщеря ми ми каза, че съм умна и й е приятно да разговаря с мен, подготвих една приятелка за интервю за работа, което по-късно разбрах, че е минало много успешно, и какво още, забравих..., а да съседката премина на друго работно място, което чакаше от месеци.

Беше прекрасен ден. Вълшебен. Пълен със слънце и усмивки. Какво го направи такъв ли? Първо, това, че аз го избрах и реших какъв да е и второ, че във всеки човек, който срещнах през този ден, видях слънцето в него и му се усмихнах. Това е рецептата за чудеса. Действа със сигурност. Изпробвайте и вие.

12.02.09



Тагове:   навън,   Облякох,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strao - Може би това е песента...
12.02.2009 22:36
http://vbox7.com/play:b256efa6
цитирай
2. victoriavselena - позволи ми
13.02.2009 09:36
позволи ми да бъда любовта, идваща от слънцето,
искам да бъда твоя любовта светлина...
Любовта и светлината - заедно...чудесна песен
цитирай
3. malkiatprintz - Напълно подкрепям :)
13.02.2009 21:57
"Добро" и "зло" не са две различни неща, а различни степени на едно и също нещо. Ако виждаме доброто, ще имаме "добро", "по-добро", "много добро" е най-добро". Ак овиждаме злото, същите усещания ще бъдат за нас "зло", "по-зло", "много зло" и "най-зло"...
цитирай
4. victoriavselena - Това е друг принцип на тренинга
14.02.2009 09:10
и той е, че нашата действителност е наше отражение . Когато ние променяме съзнанието си, тогава и нашата действителност се променя.
цитирай
5. priqtel12 - Здравейте!
24.02.2009 20:35
Чудесна история и истинско доказателство за това, че ние сами градим чудесните мигове в живота си. Поздравления за това, че сте поканили слънцето в деня си и то ви се е отблагодарило..........Желая Ви още много такива " слънчеви " дни!!!
цитирай
6. victoriavselena - желая ти и на теб
24.02.2009 21:43
сама да си решаваш и определяш какви ще бъда дните ти в живота ти. Прегръщам те слънчево
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556534
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697