Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2009 17:30 - Прекалено хубаво за да бъде истина?!
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5516 Коментари: 17 Гласове:
0



Колко пъти сме се отказвали от истината, само защото сме смятали, че е прекалено красива за да бъде истина?Аз лично съм се страхувала, че ако ми предлагат нещо хубаво, за което съм си мечтала тайно отдавна и аз кажа "Да" и протегна ръка, в следващия момент ще светнат камерите, ще наизлязат скрилите се хора и това ще се окаже поредния номер от "Скрита камера" или някоя Първоаприлска шега. До такава степен ме е страх от хубавото, че и когато нещо таково ми се е случило наистина и вече години са минали от тогава, аз като че ли все още отказвам да го възприема за вярно, за истинско и реално. Така например е с моите деца. Толкова лекари, много години ми повтаряха, че е малко вероятно или почти невероятно аз да родя, че аз естествено им повярвах. Промиването на мозъка ми трябва да е било толкова успешно, че и сега, когато децата ми са вече пораснали доста, аз от време на време все още се хващам, че се очудвам, че тези две прекрасни момичета ми викат "Мамо".  С какво ли съм заслужила тази награда?

Когато ни се случи нещо лошо, се питаме "Господи, защо точно на мен?", а когато ни се случи нещо прекрасно питаме ли се? Аз – да. "Господи, с какво го заслужих?" Страх от хубавото. Смешно, а? Страх ни е да се влюбим, защото любовта винаги свършва и после ще ни боли. А страх ли ни е да започнем сладоледа, защото и той колкото и да е голям, колкото и бавно да го ядем, все свършва някога?

Питали са ме, ако сега дойде принца, какво ще правиш? Ще избягам, разбира се, та нали принцовете са родени за принцеси, а този след като е дошъл при мен, значи е фалшив. Промили са ми мозъка и то успешно и то дълбоко с твърденията, че хубавите неща са за другите, не за мен. Ти си стой, Пепеляшке, в ъгъла и хич и не опитвай да постигнеш нещо красиво, да преживееш нещо щастливо. Няма за теб хубави преживявания, откажи се. Това са само илюзии, мечти, миражи. Истината е друга – горчива, грозна. Огледай се, виж каква е действителноста – страшна, чуй новините, там казват истината – светът е страшен и опасен. Мисли реално, бъди земна, слез на земята, престани да мечтаеш, светът не е за мечтатели, с мечти не можеш да нахраниш децата си, на тях им трябва земна, истинска, реална майка. Това е животът, това е реалността, действителноста, истината. Горчивата истина, грозната истина. Никой не обича истината, защото тя боли.

Значи, ако не боли, не е истина? Ако е красива, не е истина? Ако е сладка, не е истина? Тогава това са само илюзии, фантазии, празни мечти, въздухарство, нереалност, недействителност, ЛЪЖА?

Всичко красиво, хубаво, щастливо, сладко, привлекателно е ЛЪЖА?

Колко дълго вярвах в това. Но до днес, до сега. Вече слязох на земята, станах достатъчно земна за да видя и сама да различа, че тази красота около мен е също така реална, тези прекрасни хора, са също така истински, че щастието съществува, че любовта не е страдание, болка, разочарование. Любовта е милваща и мощна сила, която движи света напред. Истина е това, в което вярваме, че е истина. И ако ние вярваме, че само грозотата, болката и страха са истина, то такъв ще бъде и нашия "истински" свят. Ако повярваме, че истината е красива, многоцветна, пъстра е шарена – тогава такъв ще бъде и светът ни.

"Твърде е хубаво за да бъде истина". Още ли вярвате в това? Ние сами избираме нашата истина.  И аз избрах своята – красивата, щастливата, сладката, прекрасната, шарената. А вие?

 




Гласувай:
0



1. darkenedangel - Хъмм дам,
28.02.2009 20:11
Истината...истината има много лица. Да, наистина от нея понякога боли, мразили са ме заради Нея. Но, аз имах щастието да познавам и дръгото - шареното, пъстрото, цветното лице... Това, което беше, за мен истина. Разбрах, че истина за теб е само това, в което вярваш - другото или не те засяга, или не те интересува, което е почти равносилно на несъществуване.
Е, жалко, че друга истина ме стовари със страшна сила, но поне имах Щастието.
цитирай
2. darkenedangel - Същественото...
28.02.2009 20:14
е да не спираме да вярваме... И аз смятам така.

Извинявай, че бях така многословна и приеми поздрава ми:

http://www.youtube.com/watch?v=YbJqswLi3uE

И другите, простете, че не мога да дишам от въздух със дъх на лъжа!
цитирай
3. victoriavselena - До Десислава
28.02.2009 20:51
незнам, защо трява да те мразят за твоята истина. Ако ти знаеш, че истината е само твоя е че всек иима своя път към своята истина и ти уважаваш истините и на другите.
Настина същественото е да продлжаваме да вярваме
цитирай
4. mamas - Страх от хубавото. Смешно, а?
01.03.2009 15:14
Познато, познато, до болка познато...И никак не е смешно...
Така хубаво и вълнуващо си го написала, до сълзи вълнуващо...
Бъди щастлива!
цитирай
5. victoriavselena - абсурдно, а?
01.03.2009 15:22
Такива сме абсурдни, заблудени. Благодаря ти, че ми писа. Днес истината ми не е много оптимистична.Нещо съм се оклюмала. Добре че ми напомни защо пиша тук.
Защото според мен човекът е това, което оставя след себе си. Дано и аз да оставям нещо, защото днес съм на вълна "пропилян ли ми е животът или не? Оставям ли нещо след себе си или не?"
цитирай
6. cinderellathespy - Всичко хубаво...
01.03.2009 15:58
...има край. Живота просто така е устроен. Вечен кръговрат - след хубавото, идва лошо, после минава време, отново е хубаво и така...до безкрай. Спрях да се страхувам от хубавото и реших пълноценно да изживявам хубавите мигове, защото утрото е непредвидимо. Животът е прекалено кратък да го пропиляваме в страх. Ще имаме достатъчно време да се страхуваме, когато преминем отвъд, защото истинската неизвестност е там....Вики, не мисля че си пропиляла живота си - пишеш че имаш две хубави дъщери - за мен най-голямото постижение на всеки човек е да бъде родител в този живот, да отгледа и възпита добри деца - чрез тях нещо от теб остава на тази земя и когато теб вече физически те няма.....Горе главата!Поздрави и честита Баба Марта!-:)
цитирай
7. merita - Чудесно си го написала!Като че ли ...
01.03.2009 19:35
Чудесно си го написала!Като че ли прочетох своите мисли.Аз също се страхувах да си помисля дори че могат да ни се случват и хубави неща в живота.И сега се улавям че на моменти си позволявам на съмнението и притеснението да ме владеят.Упорито им отказвам обаче и ги правя , образно казано на балони , които пускам да хвърчат нагоре във въздуха.Всяка моя тревога е един балон , който си представям че се пука във въздуха.Зареждам се с позитивни мисли и се съсредоточавам на хубавите неща в моя живот , които имам.ПоздраВ!
цитирай
8. darkenedangel - Ами, именно защото е грозна и
01.03.2009 23:20
от нея боли. А този, който я казва е в ролята на палач на илюзии и следва да бъде наказан (отлъчен). Както казват: "Everything comes with a price."

:)(:
цитирай
9. victoriavselena - Десислава,
02.03.2009 08:39
незнам защо си си избрала ролята на палач, независимо на какво? Защо ти е необходимо да съдиш и наказваш хората? И мислиш ли, че наистина знаеш кое добро или зло, кое е илюзия, мечта, реалност?
цитирай
10. victoriavselena - Благодаря Ели,
02.03.2009 08:44
Толкова тичаме напред, че не спираме да се наслаждаваме на хубавото, страха от бъдещето, съмненията, тревогите ни отравят хубавити мигове. Сега ми е хубаво, а после? И ето ни отровени.
цитирай
11. victoriavselena - До merita
02.03.2009 11:31
http://nithyananda.blog.bg/viewpost.php?id=297368
тук можеш да мамариш за тревогите, без които можем
цитирай
12. darkenedangel - Да, признавам, че забележката ти е доста уместна...
03.03.2009 00:12
но случвало ми се е просто да направя изказване по това, което виждам и чувам. Е, може би наистина първосигнално, ама... Опитвам се да поправя това у себе си. Благодаря за отг. :)
цитирай
13. victoriavselena - До Десислава
03.03.2009 08:30
Пишеш - "направя изказване по това, което виждам и чувам "
Има факти и това са простите ясни неща, има и мнения, тълкувания, допускания, предположения. Тренигът се отнася само до фактите, т.е. ти си видяла или чула нещо и това е факт, ако си избрала да кажеш нещо (да направиш изказване), то често е само твое мнение, тълкуване,коментар на нещо които си видяла или чула. А може би (сега аз предполагам, защото истината е, че незнам) твоите изказвания също са повлияни от това, което ти мислиш и предполагаш.
Ние решаваме коя роля искаме да изпълняваме в отношенията си към хората. Ако ти си взела ролята на палача, тогава за човека отсреща коя роля остава? И смяташ ли, че хората в твоето пространство обичат да са поставени в таква роля?
Поздравявам те за това, че ми пишеш най-искрено ти позволи да прозреш нещо ново за себе си.
И още нещо, това, което ти написах за мен бе само въпрос, а ти го прие като "забележка", което предполага (според мен) някакво желание да те променям или критикувам. Но аз само те попитах. Исках да обърнеш внимание на това. Прегръщам те и ти жилая много успехи в другите ти житейски роли.
цитирай
14. анонимен - "Господи, защо точно на мен?"
25.03.2009 21:39
Победа (по беда?), не питай! Отговор няма.

По край прекрасните хора има и непрекрасни. Какво ли пък правиш с тях?

цитирай
15. victoriavselena - до ном 14
25.03.2009 23:33
нещо те е разсърдило. Има нещо, което те е подразнило в моите метериали. Дали винаг иси така насторен или временно си настоен песимистично. Хора различни, свят - шарен.
Какво трябва да ги правя непрекръсните, това което и прекрасните - общувам с тях.
цитирай
16. анонимен - ...
03.06.2009 20:13
Това може да го напише само човек, който е страдал, но все пак в крайна сметка има хепиенд. Човек се чувства вече спокоен и удовлетворен. Факт е поне от моя опит, че хубавите неща се случват само на другите и то даже когато са наранили някого или са постъпили не дотам добре. Аз знам че всичко е прекрасно ..., но това не може да ми стопли премръзналото сърце и Да - любовта е болка само и единствено това и не че аз искам да е така - просто така се случи и аз бих искала да съм от другата страна, но явно щастието не е за всеки. Винаги търся във всичко красивото, вярвах в доброто и красивото изначално, но ето ти парадокс - все на мен ми забиват нож в гърба, защото вярвам в такива неща, а хората които са ми направили нещо лошо са щастливи. Ако ми се случи нещо хубаво, което е 1 на милион, трябва да направя невиждан банкет и сигурно бих си казала Прекалено хубаво е за да бъде истина".
цитирай
17. victoriavselena - до ном 16
03.06.2009 22:26
Разбирам че си жена и за това ще ти отговоря като на жена.
Здравей,
Това може да го напише само човек, който е страдал, но все пак в крайна сметка има хепиенд. Човек се чувства вече спокоен и удовлетворен. Факт е поне от моя опит, че хубавите неща се случват само на другите и то даже когато са наранили някого или са постъпили не дотам добре.
- хубавите неща се случват на всички, въпросът е дали си готова да ги приемеш, или си се отдала на страданието.
Какво ще стане, ако решиш да се разделиш със страданието?
Ако страданието си отдите, тогава за какво ще се отвори място в твоя живот?
Аз знам че всичко е прекрасно ..., но това не може да ми стопли премръзналото сърце
-Не те разбирам. Според мен всичко може да бъде прекрасно, само ако решиш така да гледаш на живота. Но какво общо има това със сърцето ти? "Премръзнало" е, защото го държиш на студено. Ти си тази, която трябва да го стопли, а не на чакаш на другите.
и Да - любовта е болка само и единствено=
- Любовта е и радост, и болка, и трепет, и нетърпение, и частие, и плач, и тревоги, и смях. Като всичок друго, като живота, като света – ШАРЕНО.
това и не че аз искам да е така - просто така се случи
- това, че така се е случило веднъж, не значи, че това е закон и че нищо не може да се промени.
и аз бих искала да съм от другата страна, но явно щастието не е за всеки.
-разбира се, че има щастие за всеки, но трябва да си готова да го посрещнеш, да го поканиш в живота си.
Винаги търся във всичко красивото, вярвах в доброто и красивото изначално, но ето ти парадокс - все на мен ми забиват нож в гърба, защото вярвам в такива неща, а хората които са ми направили нещо лошо са щастливи.
- има карма – кой каквото си посее – това ще жъне.
Ако ми се случи нещо хубаво, което е 1 на милион, трябва да направя невиждан банкет и сигурно бих си казала Прекалено хубаво е за да бъде истина".
- ако не вярваш в хубавото и да го видиш, ще го отминеш, защото ще решиш че не е за теб или че не е истина.
За да повярваш в щастието трябва да го "пипнеш", а за да го пипнеш, трябва да повярваш. В кръг си. За това реши, какво трябва да направиш първо.
Успехи

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556320
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697