Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 11:43 - Богинята на изобилето
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2241 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2009 11:45



image

Получих тази картина и тя направи с мен чудеса. Всеки ден я опознавам все по-добре и все повече се замислям какво е това изобиле за мен.
Вглеждам се в очите й, протегнатите й ръце, в добрия и отворен израз на лицето й, усмивката й и ми става хубаво и леко. Чувствам поканата й - "Ела и си вземи каквото искаш, колкото искаш - има, има за теб ,има и за всички."Чрез нея се опознавам все повече и повече. В първия момент си помислих да я запазя за себе си, след това я споделих с приятели  и роднини, а днес я споделя и с вас. Защото нали това е изобилието - нещо което винаги го има и никога несвършва. Щом е така, значи има и за мен и за всеки от нас. Колкото повече има за вас, толкова повече ще има и за мен, защото нали сме деца на една и съща майка Вселена.
Желая ви изобилие. Защото изобилието не е голямо колиество материални блага, изобилието е вътрешно душевно състояние. Изобилието е в душата ни, в съзнаието ни, а не в джобовете и в банковите ни сметки. Изпитайте го, прекрасно е. 
Благодаря ви, че сте тук, че чрез вас, че чрез това, че мога да споделя с вас ,аз се чувствам толкова богата. Богата  с любовта си към вас, богата с любовта, която получавам от вас. 
Гмурнете се в изобилието. Слейте се с изобилието. Бъдете изобилие.
 




Гласувай:
0



1. edinman - Благодаря Виктория
04.03.2009 12:04
Трябва ли да ти казвам ,че след "среща" с теб ми е
едно приятно и много стабилизиращо:)
Хубава седмица ти желая!
цитирай
2. victoriavselena - не трябва да ми казваш
04.03.2009 12:16
ама ми е хубаво да го знам. Гъдъличка егото ми. Чудесно е да знам, че с нещо съм добринесла на някой да му е хубаво. Желая ти изобилие
цитирай
3. victoriavselena - тук намерих нещо хубаво
04.03.2009 13:06
http://nithyananda.blog.bg/viewpost.php?id=299138
да намерим изворите на реката (изобилието)в себе си и да потечем съм океани и морета, да да дем своя принос на света.
цитирай
4. mamas - Изобилие сме...
04.03.2009 19:37
...заедно!
Поздравления!
цитирай
5. victoriavselena - Мамас
05.03.2009 19:33
със сърце за няколко майки, с изобилие от любов и огромна душа, поздравявам те.
цитирай
6. анонимен - Гъдъличка егото ми.
25.03.2009 21:27
Да. От всяка дума се чува смеха на самодоволното ти его. Богата си, но се знаеш какво е богатството, което те прави богата.
цитирай
7. victoriavselena - до ном 6
25.03.2009 23:31
положил си доста усилия да прочетеш материалите ми за да ги отречеш. Благодаря ти.
Ти от къде знаеш какво зная и незная аз? Нали сам казваш че аз само копирам от западните боклуци, тогава?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555313
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697