Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 15:31 - Предвидливост?
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2608 Коментари: 11 Гласове:
0



Как можем да предвидим нещо? Как можем да предотвратим нещо? Как можем да бъдем сигурни че ще постигнем това, което желаем или планираме за бъдещето си? Възможно ли е изобщо? Трябва ли да отидем на врачка за да научим бъдещето си и да се опазим от него? Предопределено ли ни е предварително от Съдбата, от Господ, от Душевната ни програма? "Писано" ли ни е как ще живеем и какво ще преживеем? Или може би ние създаваме собственето си бъдеще и ако е така, тогава можем ли да го планираме с по-голяма точност? Ако действа закона за привличане и ние матереализираме мислите си като привличаме в действителността си желанията и страховете си, тогава ние знаем ли какво ни очаква в бъдеще? Когато усещам предварително какво ще ми се случи, това предчуствие ли е или аз с мислите си предизвиквам случката? Кое е първичното?

Едно със сигурност мога да ви кажа, че напоследък Вселената, Животът, Съдбата, Господ или както и да го наречете, не обича да ме разочарова и ми се случва точно това, което поискам. И то по най-прекия и конкретен начин. Влязла съм в един непрекъсант диалог с Вселената и сега наживо преживявам това, което е написал Н.Д. Уолш в Разговори с Бога. Само, че нашият диалог не е словестен, а действен. Понякога е забавно и аз го примема за поредната загатка, която трябва да разреша, но понякога е плашещо и уморително.

Но това, което наистина ме вълнува, че определено има случаи, в които предварително знам със сигурност какв още стане. Ще ви напиша прост пример.

Моя прителка имаше Рожден ден и си определихме среща (по нейно настояване и инициатива) за да се почерпим. Аз имах някакво предчувствие и реших да го послушам – бях сигурна че тя няма да дойде. Реших, че ще отида без подарък. Тя настина не дойде. Каза, че е имала спешен проблем с колата и от притеснение е забравила да ми се обади и предупреди. Въпросът ми е - Дали това, че аз не съм донесла подаръка и не съм била готова за срещата не причината приятелката ми да не дойде, т.е. това е отражение на моите мисли и материализиране на страховете и съмненията ми или аз съм предчувсвала, предвидила, че нещо ще се случи ? Ще се радвам да ми пишете, защото това е въпрос, който ме вълнува вече доста време?

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Едва ли би могло да се даде еднозн...
27.03.2009 16:15
Едва ли би могло да се даде еднозначен отговор, Виктория. Моето скромно мнение - без далеч да претендирам за достоверност, - е че нещата са в симбиоза. Доколкоро разбрах от описанието на конкретната случка, ти не си искала тази среща (..."по НЕЙНО НАСТОЯВАНЕ и инициатива"...) и може би си проектирала това свое нежелание; а впоследствие си усетила потвърждението, че срещата няма да се състои. Не зная дали винаги си получава така, но ми се струва, че човек проектира мисълта си, тя започва да добива плътност, а интуицията е тази, която хваща обратните сигнали и знаци за да уведоми за необходимостта за корекции или просто да даде увереност.
цитирай
2. kalbotobg - решенията ..
27.03.2009 16:30
Базират на опит, дори когато нямаш решение е хубаво да използваш опита си. Звучу сякащ си противореча. Но нима всеки от нас не е трупал опит собствен или чужд за да доживеем този постинг ? ;)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Това е интуиция,
27.03.2009 17:15
за твоето подсъзнание няма минало и бъдеще, то знае какво се случва и ти го предава. Пример-гледаш филм и предвиждаш какво ще се случи, филма не можеш да го промениш нали?
Когато обаче в свой личен план решиш да промениш нещо в себе си, тогава задаваш програма на подсъзнанието и то така подрежда нещата, че това се случва-за това се казва материализиране на мисълта. Това са две различни неща, две различни функции на подсъзнанието, ние често ги смесваме, защото резултатите са сходни и това ни обърква. За втората функция трябва често да си повтаряме какво искаме да постигнем и само за хората със силна мисловна енергия постигат нещо от раз. Има значение и времето в пкоето си пожелаваш нещо да се случи. Като че ли има понякога някакви силно проводникови части от времето и само нещо ей тъй ти минава в главата и то вземе че се случи, без да си сигурен даже че си го искал. Не мога да си го обясня как става, знам само че трябва да внимаваме какво си пожелаваме за да не останем изненадани от резултатите и да не съжаляваме след това.
цитирай
4. dialog - и на мен ми се се случвало
27.03.2009 19:31
това е интуиция. Не вярвам да е развита само (или повече) при жените, но е хубаво да се вслушаме в нея.
цитирай
5. victoriavselena - До Принца,
28.03.2009 21:53
отново си прав - естестевно аз вярвам в това, че материлизираме мислите си. Един от принципите на тренинга е че нашата действителност е отражение на нашите мисли. Но понякога те са скрити в подсъзнанието. Не забелязах, че не ми се хора на срещата. Трябва да помисля дали наистина е било така. Отново си прав.
цитирай
6. victoriavselena - до kalbotobg
28.03.2009 21:57
наистина решенията се основават на опита ни и за това ние стигаме само до места, които вече сме били, а понякога дори се въртим в кръг. Въпросът е да излезем над опита си, особено ако е бил горчив, на видим възможности, които не сме забелязвали преди. Но аз нямах предвид решенията, а въпроса дали аз предчувствам нещата преди да се случат или че с това, че аз си мисля нещо аз го предизвиквам.
цитирай
7. victoriavselena - до kasnaprolet9999
28.03.2009 22:02
да, това е метода на визуализацията - ако съзнателно искаш нещо да си го представяш, да си изрязваш картинки (филма Тайната) и т.н. Но аз говоря за случаите, когато аз не се чувствам готова и нещото не се случва. Това става и със служебни срещи с клиенти. В съзнанието си аз много я искам, готвя се, правя си домашното и ето че клиента не идва. Някъде подсъзнателно не съм се чувстала напълно готова може би. още не ми е ясно.
цитирай
8. victoriavselena - До Диалог
28.03.2009 22:04
и за вярвам в интуицията. Тя е първия и най-верен глас на любовта и е хубаво да се вслушваме в нея.
цитирай
9. анонимен - rCrmlsgEFDErnwf
24.05.2011 06:43
Wlaknig in the presence of giants here. Cool thinking all around!
цитирай
10. анонимен - zcixNLIVSk
24.05.2011 15:44
OAMoxB <a href="http://utqntmodezsn.com/">utqntmodezsn</a>
цитирай
11. анонимен - GLGeovQxC
25.05.2011 18:39
Q4vIjI , [url=http://duuihulttadv.com/]duuihulttadv[/url], [link=http://ljexkjtafjwy.com/]ljexkjtafjwy[/link], http://esmiwvtvjxvh.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555981
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697