Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2009 17:02 - Откриване
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1833 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2009 17:17


Посветено на една моя клиетка с благодарност за доверието й към мен.
***
Там на дъното на пещерата намерих аз... Душата. Свита, трепереща, сънлива С дупки огромни по роклята дриплива.   Всичко напомняше ми стар кошмарен сън Беше здраво, херметически затворена отвън Без въздух, светлина. Без никаква храна.   Само на сух хляб, накиснат във вода. Бе издържала години, много - не една. Душата като че ли бе и ослепяла Дали така също бе и озверяла?   Отворих  леко и със сърцане стария сандък Навлязох в него лекичко, промък-промък И колкото се приближавах Толкова в силна кашлица се давех.   Каква бе тази влага, смрад? По пода бе хлъзгаво като при ланшен листопад. Нямаше ли кой поне малко да почисти? А може би тя имаше и въшки или глисти?   Какво направили са с нея? Да се срещна с нея и се страхувам и копнея. И кой това е сторил и кога? Защо затворили са моята добра Душа?   Защо натъпкали са я там на дъното? Защо смъкнали са й от руното? Защо така с Душата се отнасят? Нима страхуват се, че душите заразите пренасят?   Приближих се и не я познах Нима това Душата ми е или пак се припознах? Нима отново без Душа ще се завърна Нима в бездушна пак ще се превърна.   А бяха някога прекрасни детски дни Тя, Душата на мене ги дари Бе толкова весело, смешно и игриво, Бе част от детството щастливо.   Тогава той дойде внезапно, изведнъж Не много възрастнен, но страшно неприятен мъж. Издебна ме, събори ме и легна върху мен... Повярвайте, не помня много от този мрачен ден.

Но когато събудих се – Душата ми не беше там. Напуснала ме беше, смазана от толкова вина и срам. Отболедувах спомена и го напъхах навътре в пещерата За да не се върне вече нито той, нито тя – Душата.   Но споменът отново днес е жив Завърна се с вик креслив и горделив. Напомни ми с болка за миналото, детството и моята Душа, Къде ли скита ли се тя, Душа на изнасилена жена?   Кашлицата ме раздра с нова сила. Видях я, тя Душата, на катове се свила. Нима тя за възмездие мечтае Или загубена стои, вайка се, ридае.   Приближих се, понесла своята светлина Огрях с любов моята загубена Душа. Мълчаливо до нея седнах и  се свих. Приласках я и във себе си я приютих.   Пак сме двете, като в траги-комедия или драма Душа загубена и прекрасна, светска Дама. Жена с Душа и Душата на една Жена. Заедно, слели се, вървят отново ръка в ръка.   И пътят ясен е, облят с много светина. Това е пътят на Любов към себе си и към света Това е краят на приказка една В която разказва се за Душа намерена и за една Жена.  27.04.09
 



Гласувай:
0



1. bof4eto - Красиво е.
28.04.2009 17:10
Поздравления!
цитирай
2. анонимен - Поздравления и от мен:)
28.04.2009 17:44
И пътят ясен е, облят с много светина.
Това е пътят на Любов към себе си и към света
Това е краят на приказка една
В която разказва се за Душа намерена и за една Жена.
цитирай
3. victoriavselena - благодаря ви
28.04.2009 17:47
хубаво е когато отново намерим загубената си душа и се свържем с нея.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Някои губят насила душите си, а
28.04.2009 22:26
други съвсем целенасочено. Едни се радват, когато отново ги намират, а други въобще не се сещат да ги
търсят. Шарен свят, но всеки сам ще носи кръста си.
цитирай
5. victoriavselena - доkasnaprolet9999
29.04.2009 12:15
да, шарен сят. А ти от кои си?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555624
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697