Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2009 11:20 - Днес е моят ден
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2408 Коментари: 9 Гласове:
0



Ден на Победата. Ден на Виктория.
Харесва ми да побеждавам. Имаше дни, в които за да побеждавам ми се налагаше да воювам. Днес за да побеждавам ми се налага да се предавам. Да предавам нататък това, което знам, да предавам това, което съм чела, да преподавам това, в което вярвам, да раздавам любовта си и вярата си.
Днес се предавам,  вдигам ръце и се отказвам да воювам, защото не войната е моят път.
Днес побеждавам с вдигнати ръце.
Така успях да стигна облаците.
Така успях да докосна мечтите си.
Така успях да полетя.
Така успях да постигна мира в себе си.
Победих. Победих страха си, несигурността си, отказа от себе си, тъмнината, тревогите, съмненията, гнева си.
Победих и останах такава - светла, смееща се, летяща, по детски наивна, весело подскачаща по пътя си, събирайки шарени камъчета.
Победих и се обикнах - приех се точно такава.
Днес е моят ден. Един от тях. Защото аз имам много дни пълни с победи.
Предавам ви от моята Любов, Вяра и Убеденост, че и утре ще има ден и този ден ще бъде също така красив и наситен с победи, полети и аромат на цветя и свобода.
Обичам ви. Благодаря че сте тук и празнувате задено с мен.


Тагове:   победа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tishinaaa - Честито
09.05.2009 11:26
Толкова хубаво си нарисувала себе си, душата си. Ей, от цяло сърце радвам се за твоите победи. И аз вдигам ръце, и аз искам само любов, вяра и убеденост.
Наздраве!
цитирай
2. victoriavselena - благодаря
09.05.2009 12:02
хубаво е,че сме заедно така с вдигнати ръце, докоснали мечтите си и слънцето.
цитирай
3. reporter - За победата! Поздрави!
09.05.2009 17:33
За победата! Поздрави!
цитирай
4. victoriavselena - благодаря Репортер
09.05.2009 19:37
много харесвам твоя блог и начина ти да поднасяш новините.
цитирай
5. анонимен - Много прегръдки от мен
11.05.2009 13:59
Много прегръдки от мен
цитирай
6. malkiatprintz - Поздрави, Виктория :)
11.05.2009 19:27
Поздрави, Виктория :)
цитирай
7. victoriavselena - благодаря ви
11.05.2009 20:02
оценявам че сте с мен и в дни на победи и в дни на ... не толкова голями победи ;)
цитирай
8. iliada3 - И със закъснение
12.05.2009 09:07
Поздрава си е поздрав - приеми го -пращам го от сърце!:)
Поздрав на Викториите- майка ми и дъщеря ми носят това име!
цитирай
9. victoriavselena - голяма работа сме ние
12.05.2009 09:09
но не знам как ти се чувстваш по средата ;)
Благодаря за поздрава. Прекрасни дни ти желая и много празници.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554921
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697