Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2009 10:10 - Връстници
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8759 Коментари: 43 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2009 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Да, набори сме и с Майкъл Джексон и с Мадона (и с още много хора по света). Събитията около тях и предстоящия ми рожден ден ме накараха да се замисля (не че не го правя постоянно) за живота ми до сега и постигнатото в него, за посоката, по която съм поела и за това, което още не съм постигнала, а силно искам да постигна. Да, аз наистина се сравнявам с тях, но не защото им завиждам, не защото искам да бъда тяхно пълно копие, а защото има още много да се уча и аз искам да се уча от най-добрите, защото в тях има неща, които ми харесват, защото искам да успея без да допускам техните грешки, защото искам да успея по моя си път, по моя си начин. По пътя на Виктория. А дали съм Кралица? Може би да, но в моя си мащаб, в моето си царство, в моя си живот (сега е момента да ми напомните за Егото ми).

Съвсем наскоро една от съучиничките ми стана баба, друга загуби работата си, една от тях остана вдовица, един от тях спечели голяма сума пари от успешна бизнес сделка и други подобни новини. Шарен свят.

Но когато наричат някой мой връстник – Крал, Цар и аз съм убедена, че наистина е такъв, и ако и аз искам да успея, тогава се запитах Какво в него е направило възможно това? И какво прави един обикновен човек – Крал?

Майкъл Джексън заплати висока цена за успеха си. Може би защото вярваше, че само белите хора могат да бъдат крале и реши да се маскира на бял. Реши да бъде това, което не е. Ето, че избора на Обама за президент опроверга и това твръдение, но то доскоро бе желязно правило. Майкъл заплати успеха си и с цената на своето детство, което с толкова усилия искаше да преживее отново, но получи само неразбиране, присъди, глоби, обвинения. Майкъл Джексън не се чустваше пълноценен такъв какъвто е. Не се прие в своя образ и непрекъснато искаше да бъде някой друг. И заплати висока цена. Човекът, който остави на човечеството толкова ценни послания, който с музиката си повлия на хората от цялата планета, който правеше хората щастливи дори само с присъстието си, който обичаше живота, не успя да изживее своя живот в щастие. Той, който пълнеше стадионите и залите, в личния си живот се криеше зад високите стени. Но и там го намираха, и там го нападаха, и там го обвиняваха, и там му се надсмиваха и нараняваха. Хората разбираха, обичаха и ще продължават да обичат музиката му, но не разбираха човека, който стоеше зад своите произведения. Нима това прави един човек Крал? Заслужаваше ли си да заплати толкова висота цена за това? Трябва ли човек да страда и да пожертва личния си живот за да допринесе за намаляването на страданието и подобряване на живота на другите? Докога  ще търсим пътя към Голготата (страданието) като едниствения възможен път да проявим любовта си към човечеството?

АЗ ВЯРВАМ, ЧЕ ИМА И ДРУГ ПЪТ – ПЪТЯТ, ПО КОЙТО МОЖЕШ ДА ДАРЯВАШ ЩАСТИЕ НА ДРУГИТЕ, ПО КОЙТО ДА ДАВАШ СВОЯ ПРИНОС КЪМ ЧОВЕЧЕСТВОТО, НО НЕ ЗА СМЕТКА НА ЛИЧНОТО СИ ЩАСТИЕ, НЕ КАТО СЕ ОТКАЖЕШ ОТ НЕГО И СЕ ЖЕРТВАШ, А ЧРЕЗ ЛИЧНИЯ ПРИМЕР, ЧРЕЗ ОТКРИТО ПРОЯВЛЕНИЕ И ИЗЖИВЯВАНЕ НА ЛИЧНОТО СИ ЩАСТИЕ.

 

Дали, Мадона, другата ми връстничка, успява да го направи? Дали това е пътят, който я прави щастлива или е нейния начин чрез поредица от предизвикателства и скандали  да постигне целта си и да се задържи на върха?

Въпроси, въпроси… а продължавам да търся своя път да намеря начин да съчетая личното си  щастие с приноса ми към щастието на човечеството.

 




Гласувай:
0



1. baletlnetpepas - Май освен
27.06.2009 10:33
че сте връстници друго общо нямате с Мадона и Джако
цитирай
2. анонимен - къде се буташ при звездите
27.06.2009 11:47
Къде се буташ при звездите , бе ? Смешна си с представите си за себе си !
цитирай
3. voinov50 - Не им се коркай :):):)
27.06.2009 12:25
Някои бяха връстници на свободата, ние пък ще си останем връстници на Майкъл и Мадона, всеки с неговото време и неговите си герои...
П!
цитирай
4. анонимен - Права си
27.06.2009 12:45
Ние всички сме звезди.Кой по -голяма и по-светла кой по- малко, но всички ние светим за НЯКОГО
цитирай
5. malkiatprintz - "Джексън не се чустваше пъ...
27.06.2009 15:20
"Джексън не се чустваше пълноценен такъв какъвто е. Не се прие в своя образ и непрекъснато искаше да бъде някой друг" – като си мисля ми се струва, че изобщо не е бил щастлив с таланта си....
цитирай
6. dialog - много си смела
27.06.2009 16:08
Да обявиш това, за което много момиценца тайно мечтаят като малки и някои от тях го постигат само в сватбения си ден, а ти искаш на глас и то за цял живот, и то на петдесет години -"Дали съм Кралица? Може би да, но в моя си мащаб, в моето си царство, в моя си живот" . Възхищавам ти се на смелостта в този постинг.
цитирай
7. анонимен - Луда си !
27.06.2009 17:03
Всички се увериха ! Кралица на лудите си !
цитирай
8. анонимен - много хубаво!
27.06.2009 18:18
-"Дали съм Кралица? Може би да, но в моя си мащаб, в моето си царство, в моя си живот" - и на мен това мног ми харесва. Всеки може да избере да бъде крал/цар на собствениа си живот. :). И аз вярвам, че човек може да дарява щастие на другите без да жертва себе си. Всичко хубаво!
цитирай
9. sehera - абсурдни сравнения и мисли. . целия ...
27.06.2009 20:49
абсурдни сравнения и мисли..
целия пост не е коректен..
джексън е решил да бъде бял бог крал на шест години?
ама много ви моля, мислете преди да пишете..
той е продукт на желанието на американското общество..
в неговия образ америка залепи своите како казва един френд, "етически постижения"
дълго е, а не ми се пише под подобни мисли..
цитирай
10. victoriavselena - Благодаря на всички,
28.06.2009 08:40
които коментираха този постинг. Знаех, че ще има остри отзиви. Но това, което исках да ви кажа е:
1. Няма нищо невъзможно
2. Ние решаваме каква роля да приемем в личния си живот.
3. Възможно е да успееш без да страдаш и да плащаш нежелана цена за това
4.Хубаво е да не се отказваме от личното си щастие за сметка на кариера, семейство и т.н.
5. Когато ние сме щастливи, това прави щастливи и хората около нас.
6. Хубаво е от време на време да се замислим от къде идваме,къде се намираме в момента и накъде искаме да продължим.
Желая ви прекрасни дни.
цитирай
11. viki11 - Не е проблема в егото ти
28.06.2009 10:25
а в това, че като за тая възраст много малко разбираш хората.
И!... те не са най-добрите...хора, от които да се учиш. Те са най-добрите музиканти. Ти музикант ли ще ставаш на тези години?
Те са образец за успех в музиката. Трябва ли ти такъв?
Иначе добрите хора не са известни. А тези, които са трябва да знаеш къде да ги търсиш.
Като почти доказан педофил и гей Майкъл Джексън не е образец за подражание. И ако не посяга на чужди момченца, примерно твоя син, би могъл да си живее живота както поиска!
Още ли смяташ да се учиш от него?

Между другото, за мен е Крал в областта си, определено. И аз слушам такава музика като неговата. Никак даже нямам за цел да го омаловажавам или оплювам.
Само констатирам грешките ти.

Смятах, че си млада и зелена, та затова.

Ако не спрат да те тикат в избрани ще станеш съвсем неприятна, все едно от връзките.
цитирай
12. gosho568 - Браво!
28.06.2009 18:17
Хубаво е, че сте в една и съща година с тях дваамата!
цитирай
13. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 08:37
До ном. 1 "освен,че сте връстници друго общо нямате с Мадона и Джако" - и да и не - радвам се че съм избрала друг път в живота си, но общото ни е , че всички сме хора и имаме еднакво право на щастие
До ном. 2 отг. Не се "бутам" между звездите, защото там има много свободно място за всички. Заповядай и ти.
До ном. 3. Благодаря за разбирането. Да всеки със своето време, звезди, герои, разбирания, понятия. Точно това прави живота интересен. Радвам се, че си тук. Харесвам как пишеш.
До ном. 4"Ние всички сме звезди.Кой по -голяма и по-светла кой по- малко, но всички ние светим за НЯКОГО" - точно това е посланието ми. Хубаво е когато ние светим не само когато има някого около на, а успяваме да "запалим" вътрешната си светлина и за себе си.
цитирай
14. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 08:39
До Принца - Както винаги си разбрал посланието ми. Казват, че талантите са "подаръци от Бога". Хубаво е, когато ги споделяме с другите. Защото по света има мноого неоткрити таланти, има и такива, които са готови да радват другите с тях, а има и такива, които радват и себе си и другите. За тях ми беше думата.
цитирай
15. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 08:42
до Диалог- изглежда наистина се и изисква смелост да кажеш на колко години си, какво мислиш и да се чустваш добре със себе си, дори и когато някой те нарича с някакви си негови си думички. Благодаря, че си тук.
цитирай
16. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 08:44
до ном. 7 - Благодаря ти, че ме нарече луда - много хора са смятани за такива, само защото са предлагали нова гледна точка, само защото някой не е виждал че "нормите" за нормалното са се променили.
Но... и аз те обичам.
цитирай
17. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 08:49
до sehera - Пишеш "джексън е решил да бъде бял бог крал на шест години?
ама много ви моля, мислете преди да пишете.."
а аз те моля - чети преди да коментираш. Имам чуството, че коментарът ти няма нищо общо с написаното в постинга - къде съм писала, че е решил да бъде бял бог на шест години?
цитирай
18. victoriavselena - До Вики 11
29.06.2009 09:02
За последен път отговорям на коментарите си, след това просто избирам да не ги забелязвам.
Пишеш:
viki11 написа:
а в това, че като за тая възраст много малко разбираш хората.
И!... те не са най-добрите...хора, от които да се учиш. Те са най-добрите музиканти. Ти музикант ли ще ставаш на тези години?
- НЕ НЕ ИСКАМ ДА СТАВАМ МУЗИКАНТ, НО ТОВА НЕ Е ВЪПРОС НА ВЪЗРАСТ, НА ЖЕЛАНИЕ. ВЕЧЕ СЪМ СИ ИЗБРАЛА ПРОФЕСИЯ.
Те са образец за успех в музиката. Трябва ли ти такъв?
- ЗА МЕН Е ОБРАЗЕЦ НА УСПЕХ,НА КОЙТО НЕ ИСКАМ ДА ПОДРАЖАВАМ, ЗАЩОТО НЕ МИ ХАРЕСВА ЛИЧНИЯ МУ ЖИВОТ. иМА ГОЛЯМА РАЗЛИКА МЕЖДУ УСПЕХА В КАРИЕРАТА МУ И ПРОВАЛА В ЛИЧНИЯ МУ ЖИВОТ.
Иначе добрите хора не са известни. А тези, които са трябва да знаеш къде да ги търсиш.
- ИМА ДОБРИ И ИЗВЕСТНИ ХОРА. ЖАЛКО, ЧЕ НА СА ТИ ИЗВЕСТНИ НА ТЕБ.
Като почти доказан педофил и гей Майкъл Джексън не е образец за подражание. И ако не посяга на чужди момченца, примерно твоя син, би могъл да си живее живота както поиска!
Още ли смяташ да се учиш от него?
- ДА СЕ УЧИШ КАК НЕ ТРЯБВА ДА ПОСТЪПВАШ Е СЪЩО УЧЕНЕ. ДА СЕ УЧИШ ОТ ГРЕШКИТЕ НА ДРУГИТЕ СПЕСТЯВА МНОГО ГРЕШКИ
Между другото, за мен е Крал в областта си, определено. И аз слушам такава музика като неговата. Никак даже нямам за цел да го омаловажавам или оплювам.
Само констатирам грешките ти.

Смятах, че си млада и зелена, та затова.

Ако не спрат да те тикат в избрани ще станеш съвсем неприятна, все едно от връзките.

НЕ РАЗБИРАМ МАЗОХИЗМА ТИ. СЛЕД КАТО СЪМ ТИ ТОЛКОВА НЕПРИЯТНА ЗАЩО МЕ ЧЕТЕШ? ЗАЩО ВЛИЗАШ НА МЕСТА, КОИТО НЕ ХАРЕСВАШ? ГОТОВА СИ ДА МЕ ЧЕТЕШ САМО ЗАЩОТО НЯКОЙ,КОЙТО ДОРИ НЕ ПОЗНАВАШ МЕ Е ПРЕПОРЪЧАЛ? ВИКИ11 - КЪДЕ Е ЛИЧНОТО ТИ МНЕНИЯ. СЕРИОЗНО ТИ ПРЕДЛАГАМ ДА ТЕ ТРЕНИРАМ ЗА ДА ЗАПОЧНЕШ ДА ВЗЕМАШ САМОСТОЯТЕЛНО РЕШЕНИЯ И ИЗБОРИ. МОЖЕ БИ АКО ПРЕСТАНЕШ ДА ПОСЕЩАВАШ МЕСТА, КОИТО НЕ ХАРЕСВАШ ЩЕ ПОДОБРИ НАСТРОЕНИЕТО ТИ, ЩЕ ЗАПОЧНЕШ ДА СЕ УСМИХВАШ И ЩЕ ПРЕСТАНЕШ ДА СИПЕШ ГОРЧИЛКА ОКОЛО СЕБЕ СИ И ДА СЪДИШ ДРУГИТЕ. ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ СМЯТАШ ЧЕ СИ ПОВЕЧЕ ОТ ДРУГИТЕ (ПОНЕ В ЕГОТО ТИ) СЛЕД КАТО СМЯТАШ, ЧЕ ТИ СИ ТАЗИ, КОЯТО МОЖЕ ДА СЪДИ ДРУГИТЕ И ДА ИМ ПОКАЗВА ГРЕШКИТЕ МИ, Т.Е. ЧЕ ТИ ЗНАЕШ КОЕ Е ПРАВИЛНО И КАКВО НЕ.
БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ТУК И СПОДЕЛИ МНЕНИЕТО СИ. ИЗСЛУШАХ ТЕ, ПРОЧЕТОХ ТЕ, НО ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ТИ ОТГОВАРЯМ.
цитирай
19. victoriavselena - до Гошо
29.06.2009 09:05
това ми даде само поводи за размишления. Благодаря, изпращам ти пожелания за прекрасни дни.
цитирай
20. bodi - Странно
29.06.2009 12:09
Хубава статия. Не мога да разбера само, защо провокира толкова злобни коментари ?!
Някак си не зачитаме правото на човек да вярва в каквото иска, стига да не пречи другите и да не нарушава закона.
Не трябва ли поне в мислите си да се чувстваме като важни личности ?
цитирай
21. dialog - фрапиращото при
29.06.2009 16:38
М.Джексън е наистина огромната разлика между тълпите на концертите му и самотата в личния му живот. И тук може би си права, че той е бил и богат, и известен, и талантлив, но нещастен.
цитирай
22. анонимен - e
29.06.2009 21:44
Мисля че хората, които обичат музиката на Майкъл са невероятно много и съм сигурна, че е имал много щастливи моменти (макар и не в последните си години) и само заради тях си е струвало и жертвите които е правил. Просто финала на всеки един живот е трагичен, важното е че е оставил ярка следа след себе си. А вие каква следа оставяте и кога се чувствате щастливи?
цитирай
23. victoriavselena - отговори:
29.06.2009 23:33
до Боди - наистина странно. Съгласна съм, но ако не приемаме лично нещата, преполагам, че си имат техните лични причини. Явно без да искам съм настъпила нечий "мазол". Аз тренирам хората за това, кои са те в собствения си живот, каква роля играят в него. И ако някой се чуства цар на личното си пространство е чудесно, защот отова значи че носи пълна отговорност за него. Може би не всички го разбират. Особено онези, които играят други роли в живота си или тези, които изобщо не са там.
Благодаря за коментара.
цитирай
24. victoriavselena - До Диалог
29.06.2009 23:34
да, при него тази разлика е много ярка. Но за това е и Крал, а обикновено кралете са самотници. Трудно се доверяват, а и отговорността им е голяма.
цитирай
25. victoriavselena - До ном 22 - Е
29.06.2009 23:36
Той е имал повече от 40 години активна кариера. Това е като да бъдеш под камерите на Големия брат 40 години. Според мен е уморително и изтощително. За да издържиш трябва да си много силен. Благодаря за коментара.
цитирай
26. tweenky - Виктория,
02.07.2009 13:55
хубав постинг. Наистина те кара да се замислиш за това дали си струва цената, която всяка звезда заплаща за своята слава. Но преди всичко това е право на личен избор. Всеки, който е избрал това трябва да е готов да се сблъска с негативите, които неговият избор поражда.
Но с едно не мога да се съглася: не мисля, че Майкъл Джексън е искал да бъде друг. Целият свят искаше той да е друг, но той просто си беше такъв, какъвто сам пожела. Също както не е искал да бъде бял, че да успее. Най-големите му успехи са именно когато е черен. И просто защото съдбата е решила той да се разболее от Vitiligo, това не означава, че е искал да бъде някой друг.
Относно коментарите към теб ще кажа само: всеки има право да се чувства като Крал, пък било то само в собственото си кралство.
Желая ти лек и усмихнат ден.
цитирай
27. victoriavselena - tweenky
03.07.2009 19:31
благодаря за коментара. Може би си прав по отношение на М.Джексън, може би и за бъркам, защото не знам подробностите. Но кой ли знае кое е истина, кое е слух?
Всеки има право да реши че е Крал дори това само да е в собственото му кралство - чудесно. Ако не Крал, поне Малък принц ;)
цитирай
28. ekaterina0909 - Уважаема Виктория,
18.07.2009 11:03
първо, убедена съм, че Вики11, както и някои други безумци нямаше да те нападат, ако не бяха пълни със завист и нещастни първо в собствения си живот. Ядосват се, че си написала, че се чувстваш принцеса. Всяка жена иска да се чувства такава, но никога може би няма да го признае.
И защо Вики11 смята, че добрите хора не могат също да бъдат звезди? Та нали самата тя пише един блог за любимците си братя Аргирови? Те лоши хора ли са, щом са звезди? Това да си звезда не означава непременно, че трябва да изгубиш човешкото в себе си. Насаме със себе си всяка звезда си се чувства човек като другите - и тя има своите лични и дълбоки терзания и болки, за които другите не знаят.
Вики11 пък в другия си блог коментираше други звезди - Георги Христов и Росица Кирилова, които твърдеше, че познава лично и даже им е била фотограф. Те също ли са лоши и възгордели се хора?! Дано да не е така.
Не, не си кралица на лудите. И това, че си вече на 50 години не означава, че не можеш тепърва да станеш звезда. Само ние, българите, ограничаваме човека с възрастта му. Когато у човека има талант, който той иска да дари на другите, за това възраст няма. В Америка човек може и на много късна възраст да започне да се развива в съвсем друга професия, например, ако иска. Това не е проблем. Важно е ти да си щастлива. Благодаря ти за идеите и фантазията във постингите ти. Нека злобата по отношение завистта към тях да престане. Аз поради тази причина просто изключих коментарите си. Защото е безсмислено в тях да чета писаници, пълни със злоба и това да отнема от времето и енергията ми. Всяка такава злоба се възмездява. И най-хубавото е, че винаги измерваш и сравняваш себе си с най-добрите и преуспелите - и аз правя така. Смятам, че Майкъл Джаксън и Мадона са отличен пример. Професионалисти до мозъка на костите си. Това, че са имали лошо детство и прекалено взискателни родители, в крайна сметка, е проблем, който се среща при страшно много хора. При всеки един от тях средствата за изразяване са различни. Хубавото е,че те разбраха много отдавна, че е важно, независимо дали си добър или лош, да си на върха.
Сега ще добавя и нещо, което обикновено не говоря. Аз съм била астролог, и щом си родена в годините, близки до тези на Мадона и Майкъл, то тогава мога да ти кажа доста до въпроса. Поне съм убедена, че от астрологичния си хороскоп никой не може да избяга. Макар че имаме и собствена воля, която се намесва. Ето, когато предаваха погребението на Майкъл, ясновидката Теодора щяла да коментира хороскопа на Майкъл . .. А тя въобще никаква не се появи. Ако ме бяха повикали мен, какъв хороскоп щях да му спретна... Правила съм хороскопи и на други известни личности...
Но, хора като теб, родени в тези години, определено имат знанието как да преуспяват в кариерата. В някои случаи липсата на психологически усет може да им попречи. Ето, самото ти писане на този блог показва, че ти знаеш как да изявяваш себе си и че си талантлива.
В крайна сметка, трябва да даваме израз на талантите си. Само ще е необходимо да се насочиш и към духовното, не само към материалните неща. Желая ти светло бъдеще - това, че си на 50 години не означава, че животът ти е свършил! Поздрави!
цитирай
29. victoriavselena - До Екатерина
18.07.2009 12:30
искрено ти благодаря. Много ме развълнува с коментара си.
По повод завистта. Скоро четох притча: "Имало двама съседи, единия богат, другия не толкова. Когато не-богатия отишъл на гости при богатия и видял цялото му богатство му завидял и започнал да му се подиграва, порицава и обижда. За го пита защо ли му е това, та от богатството няма смисъл.
тогава богатия съсед отговорил: До сега бях богат, но не напълно. Едно нещо ми липсваме, но когато ти дойде у дома ми, вече получих всичко. Това, което ми липсваше за да бъда напълно богат бе завистта на хората. Сега и нея получих - благодаря."
Преди страха да не предизвикам страх ме спираше да забогатявам и да успявам, а то това било един от факторите. Да не предизвикам завист ми бе по-важно от това да съм усмихната, щастлива, богата, обичана, доволна. За това криех доволството си, щастието си, радостта си, успехите си.
Днес, аз самата съм чиста от завист и за това не ми пречи факта, че ми завиждат. В Моята градина завист не вирее, а това че някой иска да си отгрежда това отровно биле в градината си - да му е сладко. Само едно нещо трябва да запомни, че то трови и градинаря си.
Друг човек с който се сравнявам и ми е модел за подражание е също Звезда от висока величина - Опра Унфри - гледам я и се уча от нея.
Благодаря за хубавите думи и подкрепата.
цитирай
30. victoriavselena - Колко съм доволна
07.08.2009 10:27
оказва се, че имам още една велика връстница
http://snimki.tialoto.bg/?scat=&gallery=1859&page=3#p
цитирай
31. анонимен - xtAHKqrY
24.05.2011 03:37
You've hit the ball out the park! Inrcdeible!
цитирай
32. анонимен - KBHyhcuTzZr
24.05.2011 08:13
Ppl like you get all the brnias. I just get to say thanks for he answer.
цитирай
33. анонимен - rNeBRNkUefpDnKKdX
24.05.2011 10:40
That's 2 celver by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
цитирай
34. анонимен - ReljnDgTnpvbR
24.05.2011 15:01
tcspce <a href="http://yltwnbeithxf.com/">yltwnbeithxf</a>
цитирай
35. анонимен - KEPArGdrL
24.05.2011 15:15
52PxZU <a href="http://pfexfkyhkear.com/">pfexfkyhkear</a>
цитирай
36. анонимен - ICQMxMNIP
24.05.2011 15:28
vJCtvh <a href="http://adxheacmclco.com/">adxheacmclco</a>
цитирай
37. анонимен - sOkZaAFhufzxP
24.05.2011 20:38
At last, smeonoe comes up with the "right" answer!
цитирай
38. анонимен - zyQobWgRDheGJLYThx
25.05.2011 14:14
wdSV8j <a href="http://rvwkjqfqinzv.com/">rvwkjqfqinzv</a>
цитирай
39. анонимен - OexbnwrQZuIcmbZ
25.05.2011 17:57
66tUHX , [url=http://ajitoxzucbja.com/]ajitoxzucbja[/url], [link=http://xenbgitlfzya.com/]xenbgitlfzya[/link], http://cenenamnpckw.com/
цитирай
40. анонимен - yHSLYRScRbXDcxc
25.05.2011 18:29
8S2Z0h , [url=http://obnedvftgznu.com/]obnedvftgznu[/url], [link=http://kxzubmlkgiji.com/]kxzubmlkgiji[/link], http://kdhyoqilcruv.com/
цитирай
41. анонимен - ISTakqCRz
25.05.2011 19:39
TRi4sV , [url=http://fwqwsyzrtufe.com/]fwqwsyzrtufe[/url], [link=http://lnkscwaoaiws.com/]lnkscwaoaiws[/link], http://hypzxtbwgesi.com/
цитирай
42. анонимен - ZfpDNQuKbbXSCGc
28.05.2011 12:44
fTBJmw <a href="http://nyacgglliquz.com/">nyacgglliquz</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2552766
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697