Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 08:59 - Докато съм спала
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2334 Коментари: 10 Гласове:
3



Добро утро,
докато съм спала и съм си сънувала някакви си топли сънища, хората са ме посещавали и ето че вече съм минала
100 000 посещения.
5000 гласувания Вълнуващо. Много вълнуващо. Благодаря на всички, които са ми били на гости през тази година и половина. Радвам се на тези, които са намерили нещо за себе си, харесало им е и са се връщали и на тези, които са надниквали и са продължавали. Радвам се и съм благодарна на всички. Това, което стана от моя блог надмина очакванията, които имах когато го открих.
Ще се радвам да продължим заедно.
Имам нова идея:
Да открия "Училище за щастие" за блог пространството.

Училище за щастие

в блог пространството

Всяка седмица в продължение на лятото в събота в 10 часа сутринта в рамките на Училище по щастие ще провеждам медитация за щастие и каня всички желаещи да участват да се присъединята.

Как ще се провежда медитацията?

Всеки един от желаещите да открият и увеличат своето щастие се канят  да включат компютрите си, да влязат в блог, пожелание да си пуснат подходяща  за тях музика и да следват указанията на медитацията публикувани в блог. Като аз предварително ще изпращам текста на медитацията.

Така заедно, с обединени енергии ще успеем да допринесем за увелиичаване на положителното, на доброто в себе си, а от там и у другите. Заедно ще си запалим "звездата на щастието" и ще си я поставим на личния си небосклон.

Брагодаря ви, че сте тук. Благодаря ви, че ви има.

 





Тагове:   медитация,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - :))
24.07.2009 09:01
Поздрав!:)
цитирай
2. lubopitstvo - Честито!
24.07.2009 09:20
Винаги съм искала да опитам медитация.
Утре е събота, в 10 съм при теб. Ако не ми мине котка път.
цитирай
3. victoriavselena - радвам се,
24.07.2009 10:21
че сте тук. Медитацията вече е готова и ви чака - утре в 10 сутринта. Прегръщам ви.
цитирай
4. mamas - Честито!
24.07.2009 10:31
Чудесна идея!
Пробвала съм различни начини на медитиране, защо да не опитам и този.
цитирай
5. benra - Поздрави!
24.07.2009 10:52
Идеята ти е чудесна! Винаги се възхищавам на позитивизма, който излъчваш
цитирай
6. victoriavselena - Добре дошли
24.07.2009 10:56
момичета и момчета - до утре. А между временно, опитайте се и вие да поливате щастието си в собствената си градина.
цитирай
7. dialog - идеята е страхотна
24.07.2009 12:18
присъединявам се. До утре в 10 часа.
Бъди щастлива и ти.
цитирай
8. malkiatprintz - Поздравления, Виктория, ще се о...
24.07.2009 14:28
Поздравления, Виктория, ще се опитам да стана навреме за да участвам и аз :)
цитирай
9. romanov - Честито и от мен
24.07.2009 14:46
И да изстудиш мастиката:))
цитирай
10. анонимен - Прекрасна идея!
25.07.2009 01:13
Ако още не съм станала, ще се присъединя спейки! :)
Хели
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556578
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697