Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 12:24 - Океан на хапчета
Автор: victoriavselena Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1140 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 25.09.2009 12:25


Почувствах се голяма

Съзрях себе си в океана

Проснал в цялата си сила, площ

Мен ме заля и погали с цялата си мощ

Исках от него в краката да ти подложа

Исках от него за десерт да ти предложа

Но ти от него не пожела

Ти мен не ме разбра

Ти моята душа в себе си не ме побра

Защото огромна като океана май е тя.

Ти искаше окена в менe да прегърнеш

Но можеше само на хапчета да го погълнеш

Своята душа да режа на дребно аз не ща

Аз своята душа простях в цялата й големина

Но ти не я съзря

Огромна  се оказа тя...

 

 

Когато локвата иска да погълне океана

 

Някой се задавя, но това не е океана...

 



Тагове:   океан,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - това е посветено
25.09.2009 12:27
на всички мои пораснали клиенти, които все още не могат да осъзнаят своята големина и се мъчат да се сравняват в локвите по пътя си. Обичам ви.
цитирай
2. анонимен - от Елеонора
25.09.2009 13:12
Страхотно сравнение, Виктория! Поздравления!
цитирай
3. dobsun - Поздравления....
25.09.2009 17:53
Своята душа да режа на дребно аз не ща.
Много ми хареса. Откривам себе си....

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545612
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697