Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 18:07 - Отказах се да бъда обявена за Герой
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 7799 Коментари: 30 Гласове:
3

Последна промяна: 19.01.2010 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Какво значи това ли? Да престана :

- да рискувам,

- да правя повече отколкото мога,

- да воювам,

- да се боря,

- да доказвам истината,

- да се интересувам какво ще кажат другите

- да престана да се съревновавам, състезавам, побеждавам или да бъда победена

- да оставя надутото си его настрана

- да разрушавам всичко по пътя си, включително и себе си

- да се съглася да бъда анонимна

- престана да се вкарвам в опасности за да се спасявам след това

- да стигам до крайности

- да чакам последния момент

- да отлагам до безкрайност

- да не правя нищо само и само да си докажа, че мога

- да рискувам здравето си, живота си за ...каквато и да е кауза

- да се пъча по първите редици

- да ми е важно да съм първа

- да се вкарвам себе си и децата си в рисковани ситуации за да мога да ги спасявам след това

- да си мисля, че мога да прелетя пътя ,а не да го извървя целия

- да сънувам кошмари

- да търся трудности

- да покорявам върхове, за да мога да падам от там

- да падам ниско, за да се изкачвам след това

- да се изпробвам непрекъснато

- да се доказвам на себе си и другите

- да бъда "момчето на татко"

- да не плача когато ми е тъжно

- да крия чувствата си

- да се смея когато ме боли

- да не вярвам се super woman е само по филмите

- да бъркам филм и действителност

- да смятам, че парите се берат по дърветата

- да вярвам, че мога да живея сама

- за вярвам,че мога да се справям сама

- да твръдя,че нямам нужда от мъж в живота си

- да обявявам,че се справям чудесно с всичко

- да твърдя,че мога да не правя грешки

- да мога да си позволя грешки

- да вярвам,че съм предпазена от провали

- да вярвам, че имам нужда от провали за да мога след това да се възтановявам бързо

- да смятам, че ще съм известна в целия свят

- мога да падам и ставам, падам и ставам без да ме заболи

- да вярвам, че съм по-бърза от вятъра

- че съм по-топла от огъня

- че съм по-стара от Земята

- че съм по-просторна от небето

- че съм по-безкрайна от звездите

- че съм само на един океан растояние

- че мога да прегърна целия свят

- че мога да оправя всички конци, които съм забъркала

- че мога да изчистя всичкия боклук на света

- че мога да променя поне един човек към добро

- че знам какво е добро и зло

- че мога да съдя

- че могат да ме съдят

- че трябва да се съдя

- че съм единствената, която може да се справи с нещата

- че аз единствена знам как става това

- че мога с този списък да подредя мислите си

- че някога ще престана да бъда това, което съм наистина

- че хората не виждат коя съм в същност

- че аз знам коя съм в същност

- че знам каква  е моята истинска същност

- че мога да заприличам на Анжелина Джоли

- че ще седна на един диван с Опра Унфри

- че те изобщо ще научат коя съм аз
- че един живот ще ми стигне за всичко, което искам да направя

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. botyo - Сега е момента
17.01.2010 00:07
Работният ден приключи.
Настаних се удобно на седалката,запалих мотора и зачаках топлото да стигне до мен през малката решетка.
Защо си тъжен?Не те ли развесели тоя пич днес в офиса?
Тоя пич бях аз.Усмихнах се през зъби...И отпраших...
цитирай
2. victoriavselena - чудесно е да бъдеш герой
17.01.2010 07:20
на собствения си роман, на собствената си пиеса. Поздравления :))
цитирай
3. mmmmmmmmm - Заслужаваш Оскар!:))))
17.01.2010 13:26
Но не за отказал се главен герой,а за себеуважаващ се такъв!
Поздравления!:)))
цитирай
4. malkiatprintz - Добър списък, Виктория, сам да не те ...
17.01.2010 18:22
Добър списък, Виктория, сам да не те поведе в другата посока. :)
цитирай
5. victoriavselena - написах го на един дъх
17.01.2010 19:56
и беше верен за вчера, просто се уморих да бъда героиня и да се постаняв сама на пиедестал и да изисквам от себе си да мога и да знам всичко. Може би е временно, не знам.
цитирай
6. malkiatprintz - Всяко нещо е вярно за вчера, Викт...
18.01.2010 02:29
Всяко нещо е вярно за вчера, Виктория :) Шегата настрана, наистина е глупаво да изискваме от себе си абсолютно всичко, камо ли да се поставяме на пиедестал и да се изживяваме като герои, но ако пък напълно спрем например да рискуваме, да вярваме, че можем да прелетим пътя, да покоряваме върхове (разбира се, не за да падаме от там) и т.н., може да загубим част от удоволствието на живота, своя хъс за живот. Знаеш това не по-зле и от мен :) Идвам да полея някои може би позабравени цветя в твоята градинка ;)

"Така загледан в бъдещето, замечтан и усмихнат, с леко сърце, освободен от тоновете спомени, които бе влачил години със себе си, Господин Локомотив страстно и с много любов подкара по пътя към Високите си постижения в живота. Душата му тананикаше и той пуфкайки в такт с нейната мелодия напредваше леко напред."

Ако Господин Локомотив се откаже, какво ще кара душата му да тананика? :):):)
цитирай
7. victoriavselena - добър приятел си Принце,
18.01.2010 07:48
благодаря ти и... това ще премине :))
цитирай
8. goldy3 - И Аз, и аз се подписвам под списъка. ...
18.01.2010 10:55
И Аз, и аз се подписвам под списъка. Заедно е по лесно да се върви напред или накъдето и да сме тръгнали!
цитирай
9. malkiatprintz - И ще дойде по-добро :)
18.01.2010 23:26
И ще дойде по-добро :)
цитирай
10. victoriavselena - след като се отказах от адреналина
18.01.2010 23:35
като движеща сила, трябва да си намеря друга - любовта например? Гнева? СТраха? Отмъстителността? Да правя на пук на някого и да успея за а го ядосам? Амбиция - да успея само от любов към победата? Търся си нова движеща сима, някой да има идея?
цитирай
11. zenny - Нова движеща сила?
19.01.2010 08:51
Има ли такава? Имам чувството , че движещите сили са само на Земята. От две години изследвам. Почти приключвам изследването си. Единият от изводите е, че любовта просто си съществува. Няма нужда да се доказва. Замислете се - когато майка казва на детето си: "Правя това за теб от любов", или когато хората казват "Тя направи това велико дело от любов към него", всъщтност какво се крие зад това. Дали е любов? Колко много жени раждат поради някаква материална причина, а после казват, че обичат детето си. Дали?
И така - вече сме две, които търсят движеща сила. Всъщтност, аз съм на път да се откажа. Защото и да търся, и да не търся, животът си върви и все в правилната посока.
Друг извод от изследването ми, е че Вселената е необятна. Любопитсвото ми е толкова голямо, че непрекъснато изучавам, търся, още повече любопитствам и все не съм доволна. Искам още и още да опознавам. И накрая май това ще се окаже движещата ми сила - да опознавам, разбирам и приемам всичко окло себе си. Това е моето предложение. Макар , че смятам, че ти си го знаеш и даже си вплела в работата си тази идея.
Ех, Виктория, благодаря ти, че те има :-)
цитирай
12. victoriavselena - значи твоята движеща сила
19.01.2010 09:04
е любопитството и любознателността, желанието ти да знаеш все повече и повече. Чудесна движеща сила.
Аз снощи си полислих, че е страстта, пламъка, който ни пали и ни дава сили да продължим и когато има препятствия.
ТРябва да намерим нещото, които събужда страстта у нас, да станем сутрин с усмивка и да се втурнем в живота. Кое ли е то за всеки от нас?
цитирай
13. zenny - Даа,
19.01.2010 09:12
права си. И как ли се открива това нещо събуждащо страстта у нас?
цитирай
14. victoriavselena - прочети следващия
19.01.2010 09:27
постинг, там обяснявам как може да се научим.
Обичам те и аз. Открито, ясно, отговорно.
цитирай
15. victoriavselena - Получих на Лични и ще си позволя да го публикувам:
19.01.2010 14:40
едно момиче ми написа:Много те обичам Виктория
Благодяра ти! Винаги докосваш сърцето ми с твоите размисли в блога ти.
Много , много успешен ден :-)
Такива съобщения ми пълнят душата и се радвам, че има такива хора по света. Прегръщам те момиче, не цитирам името ти, защото не съм искала позволение. Бъди щастлива.
цитирай
16. анонимен - nHSSOpHgCcA
24.05.2011 04:28
I'm out of leauge here. Too much brain power on display!
цитирай
17. анонимен - jnEWiEtzR
24.05.2011 13:22
And I thought I was the senslibe one. Thanks for setting me straight.
цитирай
18. анонимен - gnvsFkOPRAaLBpIv
24.05.2011 15:07
4FNbJB <a href="http://efbgqpyfpdmh.com/">efbgqpyfpdmh</a>
цитирай
19. анонимен - eFqsbOEfMQIZqVgF
24.05.2011 15:18
Now I feel sptuid. That's cleared it up for me
цитирай
20. анонимен - LEkSyqPIlZ
24.05.2011 15:58
ThatВ’s more than sesnbile! ThatВ’s a great post!
цитирай
21. анонимен - ceGQcRiLnxefieT
24.05.2011 20:00
I'm not easily impressed. . . but that's ipmressnig me! :)
цитирай
22. анонимен - AqkKPGPwkj
25.05.2011 13:23
93JGeV <a href="http://uxdjkvifbmfv.com/">uxdjkvifbmfv</a>
цитирай
23. анонимен - lLePIvaN
25.05.2011 13:44
8rV4qX <a href="http://ukhilvwkfpom.com/">ukhilvwkfpom</a>
цитирай
24. анонимен - SIdUpwrOoKFuQwHehu
25.05.2011 13:51
KZrlX7 <a href="http://qvghcfmtfvtf.com/">qvghcfmtfvtf</a>
цитирай
25. анонимен - uBVJXcPVbZWAXor
25.05.2011 17:37
mBq3t5 , [url=http://pdkjgujtikig.com/]pdkjgujtikig[/url], [link=http://paqlmkwjhgrs.com/]paqlmkwjhgrs[/link], http://gvqbjwybeohq.com/
цитирай
26. анонимен - kMTIaXSJQh
25.05.2011 19:07
GpWf0K , [url=http://majlxsbqfqcv.com/]majlxsbqfqcv[/url], [link=http://ramqtclrkctb.com/]ramqtclrkctb[/link], http://lyhmvcrmtxns.com/
цитирай
27. анонимен - PNqSPWxatqpKDBfatYI
25.05.2011 19:15
n2rnWj , [url=http://imvttvxgqoli.com/]imvttvxgqoli[/url], [link=http://hxfibgupuifd.com/]hxfibgupuifd[/link], http://xxltceimzhhn.com/
цитирай
28. анонимен - XcbAQuzhsfBFAKLbHF
25.05.2011 19:43
8kV3eV , [url=http://viacvyxszjvg.com/]viacvyxszjvg[/url], [link=http://pcgapofzfecl.com/]pcgapofzfecl[/link], http://xjdqrriutoce.com/
цитирай
29. анонимен - UzoeDwkmzNauL
28.05.2011 12:43
F4grDY <a href="http://lykdrltynvip.com/">lykdrltynvip</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555436
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697