Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 13:02 - Животът на Планетата зависи и от твоя избор
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1140 Коментари: 2 Гласове:
4



Искам да ви поканя в групата, която създадох  днес във Фейсбук. Нейната цел е да ни накара да се замислим днес, сега за бъдещето на внуците на нашите деца.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Щастие по време на криза
19.07.2010 08:22
Как да направя снаха си щастлива, след като преди година съпругът и почина внезапно, а преди половин година синът и изчезна безследно?Не приличате ли на Мария Антоането, дето ни съветваше да ядем пасти по време на Френска революция?
Бжежински ни кара да правим културен избор,а Вие ни карате да мислим.
Е, ако сте искрена, а не политиканстваща популистки общественичка ще се замислите над моя проект за спасение:
http://liliyanaandreeva.blogspot.com
hjjp://liliyanaandreeva.blog.bg
цитирай
2. victoriavselena - Здравейте Лилияна Андреева
19.07.2010 08:42
Разбирам, че написаното от мен ви е докоснало и за това сте решила да ми пишеше и да споделите с мен стиховете си, написани във вашия блог.
Ще превърна написаното от вас в диалог, за да мога да ви отговоря. Вие пишете:
Щастие по време на криза?
- А защо не? И ако някой е в криза има много, които не са. А вие от кои избирате да сте?
Как да направя снаха си щастлива,
- Това е една от идеите от Училище по щастие – ние не можем да направим другите щастливи. Ние не можем да желаем нещо за някой друг, защото не знаем какво е добро за него. Можем само да предлолагаме.
- Ние може да се погрижим да себе си и своето щастие. Това от само себе си ще промени и света около нас.
след като преди година съпругът и почина внезапно, а преди половин година синът и изчезна безследно?
- Съжалявам, че снаха ви е преживяла всичко това.
Не приличате ли на Мария Антоането, дето ни съветваше да ядем пасти по време на Френска революция?
- Ако съм ви разбрала правилно вие смятате, че приличам на Мария Антоанета. Добре, може и така да се каже. И какво лошо в това да ядем пасти по време на криза? И какво лошо има в това да сме щастливи по време на "криза"? Щастието е състояние на духа и ние се раждаме с него. Моята задача е да напомня на хората да не се отказват от щастието си. И вашата снаха може да работи за своето лично щастие.
Бжежински ни кара да правим културен избор,а Вие ни карате да мислим.
- Ако наистина съм ви накарала да помислите за себе си, за живота си и за щастието, това ме прави щастлива, защото точно това е моята цел- да предизвикам размисли.
Е, ако сте искрена, а не политиканстваща популистки общественичка ще се замислите над моя проект за спасение:
- Ако решите да ми повярват значи, че съм била искрена.
- Аз не съм спасител, аз съм треньор по щастие и аз така съм избрала да се наричам, а вие можете да ме наричате и "политиканстваща популистки общественичка " това не значи, че ще стана такава.
Благодаря ви че ме посетихте. Разбирам гнева ви, но моля ви не го
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555626
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697