Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 18:01 - Щастието е за смелите
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1578 Коментари: 1 Гласове:
1



Неделя, 08 Август 2010 19:46 Виктория Леви-Реувен: ""Смелите избират да са щастливи!"" от Силвия Авдала  

Виктория е пристигнала в Израел преди 20 години. В България е завършила Икономическия институт, работила е в БАН. В новата си държава е била последователно чистачка, продавачка, касиерка и собственичка на вегетариански ресторант за балканска кухня. Днес е треньор на съзнанието и основател на “Училище по щастие”.

-   Как стигнахте до идеята да учите хората на щастие?

-   Процесът беше дълъг. Започнах първо от себе си. В България бях истинско “послушно момиче” – правех всичко което ми кажат. 13 години работих на едно и също място. Със смяната на държавата разбрах, че не зная нищо. Не зная езика, манталитета. Не умея да съм съпруга, майка, никой не ме беше учил и да вземам и правилни решения. Емиграцията се оказа стресова. Здравето ми се разклати, разведох се изпаднах в депресия. Имах тежки финансови проблеми. Тогава случайно попаднах в Натания, на лекция на Натали бен Давид. Тя беше треньор на съзнанието,а лекцията беше на тема “Отношението ни към парите”. Разбах, че проблемите в жевота ми са се коренили в мисловните модели, на които съм залагала. Постепенно принципите на трениннга се превърнаха в мой начин на живот. Прилагах ги към децата си и приятелите. В един момент стигнах до идеята, че това може да е новата ми професия. Минах двегодишен курс на обучение за треньор на съзнанието. Така дойдоха и първите ми клиенти. По-късно основах и “Училището по щастие”, което вече организира и групови занимания.

-   Да учиш някого да е щастлив ми звучи абстрактно. Какво представлява тренинга?

-   Това е система от разговори между двама души, основана на въпроси и отговори, насочени към постигането на предварително определени цели. Аз уча клиентите си, че съзнанието е също мускул, който трябва да се тренира. Чрез насочващи въпроси клиентът постепенно се научава да взема правилните за него решения, като действа съобразно ценностната си система. Разговорите са едночасови,а бройката им зависи от темповете в развитието на съзнанието на клиента. Треньорът не е гуру и не приучва клиентът си към зависимост. Напротив обучението е в посока на развитие на абсолютна независимост в умението за вземане на правилни решения.

-   Какви са най-често срещаните цели, които клиентите ти си поставят?

-   Те искат да се научат да вземат най-правилните решения. Търсят ме млади хора, които не са ориентирани в професионалното си развитие. Клиентите ми често не знаят как да изберат удачен партньор, да поддържат добри отношения с близките си, имат финансови или здравословни проблеми.

-   А какви хора избират да се тренират?

-   Смелите. Това е точният отговор. Изисква се смелост да стартираш цялостна промяна в живота си. А ако се чудите дали всеки е в състояние да се подложи на тренинг, считам, че всички сме деца на вселената и имаме еднакво право на щастие.
http://aliya.aliya-bg.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=271:viktoriq-levi-reuven-""smelite-izbirat-da-sa-shtastlivi""&Itemid=54
 




Гласувай:
1



1. victoriavselena - Стихче
20.08.2010 18:03
Това е едно стихче от детството ми:
Баба ме е лъгала
да се крия в ъгъла
да не поглеждам аз
от прозорците под нас.

Гледах аз дърветата
къщите, полетата
и разбрах да сетен път
САМО СМЕЛИТЕ ЛЕТЯТ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554825
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697