Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2010 12:00 - Да осъществиш кошмара си
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2372 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 21.08.2010 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес, връщайки се назад във времето виждам, че ми е било много важно да не разочаровам близките си, които обичам, да бъда това, което те са искали от мен да бъда. Така, че в този си сремеж аз съм се превърнала и в това, в което те са ме обвинявали, че съм. Т.е. аз съм се превърнала в това, които те са искали да бъда в това, което те са харесвали в мен, но  и в това, което те не са харесвали в мен, което те не са искали да бъда.

Може би точно това е прословутото пубертетско бунтуване и проявявнане на инат. "Ти ми казваш, че съм глупав (дебел, грозен, мързелив...)– о, това нищо не хей аз сега ще ти покажа колко глупав (дебел, грозен, мързелив...) мога да бъда. Да, аз съм готов да надмина всичките ти очаквания от себе си. Не искам да те разочаровам, а да те очаровам. Ще бъда най-глупавия(дебел, грозен, мързелив...) човек, който познаваш."

Много неща правим на пук на родителите си точно тогава в пубертетската възраст. Проблемът е, че не свършваме с това, дори и когато излезем от нея.

А постепено ние се превръщаме точно в това, в което са ни обвинявали че сме. Парадокс!? Да, но реален. Ние ставаме точно това, в което са ни обвинявали, че сме и което тогава ни се е струвало най-несправедливото обвинение на света..

1. Отделете се от очакванията на хората от вас.

2. Вие не сте това, което другите говорят или мислят за вас (хубаво или лошо)

3. Вие не сте длъжи да бъдете и обратното на това, което хората говорят или мислят за вас.

4. Направете разлика кога действате от инат и кога от воля. Какво според вас е инат и вола? Има ли разрика?

5. Благословете се, приемете се, обичайте се такива каквито сте в момента. Това е резултат от дългогодишен труд.

6. Когато действате наблюдавайте се, какво ви движи – любовта или страха? И ако е любовта – любов към кой – към себе си или към другите?

7. Проверете преоритетите си – кой стои на първо място в стълбичата ви по важност? А вие къде сте? Фигурирате ли там изобщо?

8. Вие сте резултат от мислите си, думите си, намеренията си, действията си. Тогава помислете какъв резултат искате да постигнете. И за да го постигнете какви мисли, действие, думи намерения искате да  имате?

Успех. Бъдете вашата мечта. Вие можете това.



Тагове:   осъществиш,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Моето място в действията ми
21.08.2010 14:27
Не търся място за себе си. Правя го за другия, така че да бъде реално постигната цел. Да бъде щастлив. Да изживее своя миг на радост.Просто заради щастието в очите на другия. Не ме интересува как изглеждам . По-важно е мигът на щастие от постигнатата мечта на човека срещу мен.Вярвам, че някога ще има момент, в който мечтата на другия ще бъде и моя мечта - за да бъда и аз щастлива.Да-често получавам плесници за това.Обикновено съм неразбрана.Така се затварям в себе си.Обикновено съм талисман за другите, а за себе си съм враг.
цитирай
2. victoriavselena - Е и? това ли е твоята мечта?
21.08.2010 16:50
"Обикновено съм талисман за другите, а за себе си съм враг.", а може би е време да се сдобриш със себе си? Какво ще кажеш?
цитирай
3. injir - Права си, Виктория. Понякога за да ...
23.08.2010 17:39
Права си, Виктория. Понякога за да уредим комфорта на другия, забравяме себе си. В този смисъл наистина трябва да си малко егоист.
цитирай
4. анонимен - JBvjtNJjimnLm
24.05.2011 09:10
At last! Someone who understands! Tanhks for posting!
цитирай
5. анонимен - GhUzAGnUyq
24.05.2011 14:59
ZkMBZr <a href="http://fxssnlutehza.com/">fxssnlutehza</a>
цитирай
6. анонимен - fpkJTGPpQrECX
24.05.2011 15:35
Hahhahaa. IВ’m not too bright today. Great post!
цитирай
7. анонимен - wPimUpVSgFJ
25.05.2011 13:20
T0vwX4 <a href="http://fvxuhxylvvxs.com/">fvxuhxylvvxs</a>
цитирай
8. анонимен - ASOSndgKhDoNRvLzplB
25.05.2011 20:15
v1JJgU , [url=http://emgmqdluruga.com/]emgmqdluruga[/url], [link=http://mnopxxxyaiko.com/]mnopxxxyaiko[/link], http://kwznyhbonisi.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556276
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697