Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 18:59 - Мисли
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1546 Коментари: 0 Гласове:
5



Не зная кой си, не зная коя си, не знам от къде идваш и колко време ще останеш. Но това, което знам е, че искам да останеш. Защото двама ще ни е по-хубаво, защото ако сме двама ще ни е по-лесно. Защото това, че ти тук е вече чудесно. :)) преди 58 минути · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (8)Скрий коментарите (8) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Не приказвай глупости, не употребявай грубости, не бъди циничен, злонамерен и жесток. Това ще се отрази и на твоето здраве. Как ли? Когато имаш отрова в устата, колкото и бързо да я изплюеш, винаги поглъщаш част от нея. преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (4)Скрий коментарите (4) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Няма да ти кажа всичко, което зная за да те оставя и ти да довършиш истината според твоето въображение и потребности. преди около час · Добави коментар ·Харесва миНе харесвам · Вижте всички мнения (4)Скрий коментарите (4) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Не приказвай зад гърба на хората, защото като се замислиш, там се намира още една човешка част от тялото и ако се размирише, рискуваш и ти да пострадаш.
На кратко да се говори зад гърба на другите е миризливо, рисковано и опасно.
преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (6)Скрий коментарите (6) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Не си губи времето да мислиш за това какво някои мисли или говори за теб. Защото той също е зает да мисли за това какво ти мислиш или говориш за него преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (6)Скрий коментарите (6) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Не търсете нещо, там където знаете предварително, че го няма. За да се разочароваш не се изисква толкова голямо изкуство. преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (5)Скрий коментарите (5) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Запазвам си правото да си променям формите и мнението, та нали съм жена :))) преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (8)Скрий коментарите (8) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Когато чувстваш себе си океан, едва ли ще се намери, някой, който да ти навреди. преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (8)Скрий коментарите (8) image Изтрийте публикацията Victoria Levi- Reuven Аз съм като огъня - светя и топля тези, които са редом ДО мен
Изгарям, тази, които се опитват да навлязат В мен.
Приятели спазвайте, границите.
преди около час · Добави коментар ·Не харесвамХаресва ми · Вижте всички мнения (11)Скрий коментарите (11)


Тагове:   мисли,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555831
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697