Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 09:12 - Влюбеност
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 858 Коментари: 0 Гласове:
1



Бал на събуждане

Влюбеност е...

Ноември е, би трябвало да мирише на студено и зима, а на мен ми мирише на влюбеност. Не зная какво е, но пък ми мирише на влюбеност. Събуждам се, денят ми, усмихвайки се навлиза бално през прозорците. Бално ли написах? Грешка ли е това? Исках да напиша бавно, но и бално ми хареса. Колко хубаво би било да започнем деня си бално... Часовник...,будилник...,звън...,отваряне на очи и... балът започва..., музика..., танци..., въртене в кръг..., влюбени очи..., блясъци..., бижута..., красиви дрехи..., хора..., парфюми ..., шампанско..., опияненост..., свят да си те завие...

Влюбеност... (въздишка, пълна с носталгия)...от кога не съм била влюбена...в някого...но в нещо ми се случва често..., в морето, в деня, в живота, в себе си, в човечеството... Боже, до къде стигнах...А в някого? ....Пролетно ми е...като пред буря....разтърстваща пролетна буря... влюбеност...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545482
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697