Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2010 00:45 - Аз съм щастлива, а ти?
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1983 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм Виктория и аз съм щастлива.

Много бих искала да ви разкажа историята си, която да бъде  като всяка друга шаблонна история на човек, който  е живял монотонно и динамично без да осъзнава истинските ценности на живота си и в следствие на някаква криза, на някаква точка на пречупване, която се е превърнала и в превратна точка се е осъзнал, "прогледнал", "събудил" се е, и привърнал живота си в успешен, съвършен и щастлив.

Но не мога. Защото няма да отговаря на истината.

Не, че не е вярно, че съм щастлива сега, не че не е вярно, че съм променила живота си на 180 градуса, но не е вярно, че вече всичко съм постигнала и сега, лежейки на лаврите от работата, която съм извършила със себе си, мога да почивам и да се наслаждавам на живота. Защото:

·        Влагайки в живота си, аз разбирам колко той ми е ценнен и влагам и работа в него още повече.

·        Влагайки в любовта си, аз разбирам колко ми е ценна и естествено влагам в нея още повече работа, време, пари и енергия.

·        Влагайки в семейството си, разбирам колко ми е ценно и колко още много искам да вложа в него.

·        Влагайки в бизнеса си, в професията си, в клиентите си, аз разбирам колко много са ми ценни и още колко много искам да вложа в тях.

·        Влагайки в щастието, откривайки го, аз съм готова ежедневно да продължавам да влагам в него енергия под формата на време, работа и пари за да го поддържам и увеличавам.

Осъзнавайки това, завършвайки школата по треньорство, аз създадох "Училище по щастие" и себе си обявих за треньор по щастие. Това, което ние правим в Училище по щастие е точно това – обръщайки щастието в ежедневие, ние се учим да го градим, влагаме в него от енергията си – време, пари и работа, което естествено дава прекрасни плодове, но които се наслаждаваме ежедневно. Щастието е процес.

За това, искам да ви поканя  да се присъедините към нашето Училище по щастие и да заработите за своето лично щастие, за своя живот, за своята любов и чрез тях да повлияете на своята околна среда и на цялата действителност и на целия околен свят. Само така можем да подобрим живота на планетата и да го направим по-добър и гостоприемен.




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neprosvet - И аз днес съм особено радостна и щ...
21.11.2010 10:43
И аз днес съм особено радостна и щастлива, Виктория!
Днес е рожденият ден на внука ми Ивайло, който е едно прекрасно голямо момче, студент в Спортна академия, което много, много обичам и подкрепям!
Доволна съм, че споделих с теб радостта си!
Приятен, щастлив ден и за теб!
Нека щастието ти,както казваш, постоянно се уголемява...
цитирай
2. ketcakuatl - Хмм....
21.11.2010 22:30
И аз вече нямам грижи, но не поради завършен курс в Б.Г.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555589
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697