Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 11:32 - Слаб ли е слабия пол?
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2027 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Слабия пол?Нима аз пренадлежа към него?

Нека сложи открито картите на масата.

Да, аз съм жена. Родила съм се такава. Е, не естествено за голяма радост на мама и татко, защото съм се родила по време, когато да се родиш с женски пол е "срам за бащата". И на баща ми му се подиграваха, а и той правеше същото сам със себе си, като се наричаше "петел в кокошарник", т.е. ние трите с майка ми и сестра ми и той. И така израстнах – с убеждението, че да си жена, не е много така или така, т.е. на кратко не е голямо предимство, а е голям недостатък. Дълго време се страрях да бъда "момчето на татко", дано да го накарам да ми обърне повече внимание, но уви! Той не искаше да ни учи на любимия си шах, само защото сме момичета и "момичета шах не играят". Да, прави сте -днес момичетата играят и футбол, и бокс, вдигат тежести и т.н., но тогава – не! Имаше точно и ясно разпределение между функциите на жената и мъжа в семейството, в живота, в работа. Имаше ред. А сега?

Редът се обърка, а и аз с него. Това не мога да го разбера - от една страна трябва да се оправяме сами и без прословутата мъжка сила до себе си, а от друга все още ни смятат за "слабия пол" и не получаваме същите права като мъжете. Какво излиза по задължения сме равни, но по права – не? До кога?

Какво му дава право на него мъжа да смята, че:

- може да ми прави гадни и двусмислени предложение и че аз трябва да го смятам да комплимент и да съм поласкана?

- това, че съм жена не ми дава правото да участвам в решенията, забавленията, разделяненето на "лъвския пай"?

- това, че не мога да бъда активната страна, я трябва да бъда вярна и пасивно чакаща "Пенелопа"?

- че може да си навира погледа и не само него в диколтето ми?

- че може да се отнася с пренебрежение и унижение съм мен насаме, пред хората, познати или не, а аз трябва да му се извинявам за това?

- че може да упражнява физически, словестен, морална и др. торомоз и да остане ненаказан?

 

Списъкът може да е дълъг, но пишейки го прочетох още веднъж въпроса си "Какво му дава право на мъжа да смята, че...?" а всъщност би трябвало да попитам "Кой му дава правото на мъжа, да има такова поведение към нас?" и тогава отговорът ще е ясен и еднозначен – Ние, жените!!!




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Естествено
01.12.2010 11:45
ти като жена, разглеждаш нещата едностранчиво във ваша полза.
След като претендирате за равенство защо мъжът трябва основно да се грижи за прехраната на семейството и да върши всичката тежка работа?
Защо жените ползват привилегии наравно със старците и децата?
Защо се пенсионират по-рано, при условие, че мъжете живеят по-малко( а според теб мъжете умират по рано от по-добър и полек живот ли) ?
Ако искате равни права, трябва да сте равни и в останалото - не мислиш ли?
Стойчо
цитирай
2. masterpiece08 - И да, и не!
01.12.2010 12:06
Според мен разделение на половете като противопоставяне и антагонизъм не трябва да има. Само че не можем да пренебрегнем биологичните различия и особености. Освен това нека не забравяме и факта, че до преди по-малко от век жените в почти целия "цивилизован" свят на практика не са имали граждански права. И досега има общества и култури, където жената е разменна стока. Няма как закони и предразсъдъци, градени от хилядолетия, да бъдат съборени за няколко десетки години!
цитирай
3. анонимен - UyKAJfeEquJjnr
24.05.2011 21:30
At last, someone comes up with the "right" awnser!
цитирай
4. анонимен - VDWzBlUoAf
25.05.2011 13:52
qOf4Ee <a href="http://mtvhpejrqomc.com/">mtvhpejrqomc</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556310
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697