Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 20:02 - Играта
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1673 Коментари: 4 Гласове:
2



 

През целия си съзнателен живот, а и преди това съм изучавала правилата само на една игра, наречена "Сама". Сега изучавам нещо съвсем ново – играта "Заедно". Винаги са ме учили да се справям сама, а сега се уча сама да се съюзявам в ...ЗАЕДНО.

Няма по-глупава и безмислена игра от играта "Сама". Играе се така: връзваш си ръцете, а после се мъчиш да се отвържеш и то задължително САМА.  Захвърляш се на тъмно в ъгъла, а после се молиш някой да те забележи. Нараняваш се и обвиняваш другите за това, изоставяш се и чакаш някой да те хареса и прибере при себе си и т.н. Глупава игра. Не ми харесва. А и никога не ми е харесвала, но ми  се струваше ,че съм длъжна да я играя, защото не познавах друга игра. Но сега.... сега вече не съм сама, ЗАЕДНО СМЕ.

Кодът за оцеляване ме изолираше в своите егоистични защитни функции, обвързваше ме и ме оставяше на страна от живота,от хората, от забавленията, от любовта, движението, света и то само и само да избегна смъртта. Но  живот ли е това?

Бях прозначна, безлична, никаква, загубила се нула. Намерих се, погрижих се за себе си и се напълних със себе си до като не станах една цяла и цялостна единица. Станах "НОМЕР ЕДНО" в своя живот. Сега дойде ред на нова промяна – да се съюзя с други такива Единици.

Готови ли сте за това? Да се присъедините към мен за играта "Заедно". Само така можем да заживеем наистина добре, а и повече от добре ...




Гласувай:
2



1. deliba6 - Мммдааа!...
28.04.2011 13:54
...А някои Единици търсят съюзяване с Нули със същата цел - да станат велики в собствените си очи!
Бъди здрава и дерзай с Единиците, а не с Нулите!!!
цитирай
2. анонимен - tHkpWsuOgCQCtNVK
24.05.2011 17:59
Real brain power on display. Thanks for that awnser!
цитирай
3. анонимен - gazSSYrrtcKXQQCUMdZ
25.05.2011 14:05
Zgj93x <a href="http://coiabbtjpryc.com/">coiabbtjpryc</a>
цитирай
4. анонимен - mhUPJftwnm
25.05.2011 19:52
LcZqqH , [url=http://vttwsgavoftx.com/]vttwsgavoftx[/url], [link=http://wqvxudxvumqx.com/]wqvxudxvumqx[/link], http://biqtjlfnrtrm.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555643
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697