Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 12:04 - 53 прекрасни предимства да бъдеш на 53
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2248 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Какво за мен е да съм над петдесет... години, разбира се...

53 дни преди 53-тия ми Рожден ден.

Вече няколко години съм над 50-те. Добре ми е, хубаво ми е и като всяко нещо, което е хубаво го анализирам за да мога да го превърна в школа за поддържане на щастието си.

За това реших да си напиша подарък за рождения си ден.

53 прекрасни предимства да бъдеш на 53:

1.     Жива съм.

2.     Здрава съм.

3.     Имам деца.

4.     Те са пораснали достатъчно за да са самостоятелни достатъчно.

5.     Достатъчно съм зряла да не се интересувам толкова от хорското мнение.

6.     Мога да не уча повече, поне не в задължителното образование.

7.     Харесвам се

8.     Обичам се и дори знам какво значи това.

9.     Мога да казвам обичам те без да се червя.

10.                        Заглеждам се по млади мъже, пак без да се червя.

11.                        Смятам, че все повече работи са ми позволени.

12.                        Мога да си разреша да бъда невъзпитана.

13.                        Мога да тичам и боса по асфалта.

14.                        Мога да се смея по най-неприлични поводи и дори безпричинно.

15.                        Разрешено ми е да разказвам нецензурни вицове.

16.                        Мога да се прибирам късно без да искам разрешение от някого.

17.                        Живея с майка си, но това е добре и за двете ни.

18.                        Преживях пубертета и вече не й се сърдя за всичко.

19.                        Разрешено ми е да пия алкохол, но аз не обичам това.

20.                        Позволявам си чаша вино с хубаво ядене.

21.                        Знам да си угаждам и обичам да го правя.

22.                        Мога да живея и без мъж, без да съм длъжна да се оправдавам.

23.                        Мога и да живея и с мъж, пак без да търся оправдание или някаква причина. Просто трябва да поискам.

24.                        Вече знам какво обичам да правя и да не правя.

25.                        Вече знам и за какво съм родена.

26.                        Познавам се доста добре, но все повече ми е интересно със себе си.

27.                        Весело ми е.

28.                        Смея се на глас.

29.                        Вдетенявам се.

30.                        Щастлива съм.

31.                        Разхождам се по крайбрежната алея без причинно, по всяко време и сезон.

32.                        Забравям законите  и правилата достатъчно за да не ме притесняват.

33.                        Разрешавам си да греша.

34.                        Разрешавам си да се съгласявам.

35.                        Не споря.

36.                        Не се оправдавам и не се обяснявам.

37.                        Чувствам се все повече отговорна и по-малко виновна.

38.                        Знам да освобождавам.

39.                        Знам да съм свободна от себе си и със себе си.

40.                        Обичам свободата и я живея.

41.                        Обичам професията си и я практикувам.

42.                        Ценя живота.

43.                        Радвам се, че съм жена.

44.                        Смятам, че съм женствена и това не ме плаши.

45.                        Ценя щастието си съм готова да работя и влагам в него, за да го поддържам.

46.                        Искам да направя същото и със здравето и тялото си.

47.                        Развивам се духовно и не се срамувам от това.

48.                        Мога да говоря глупости и си го разрешавам и си се радвам на това.

49.                        Рисувам и това ми носи радост и ... пари.

50.                        Обичам парите и ги печеля и харча с любов и с радост.

51.                        Работя за разширяване на съзнанието си.

52.                        Мечтая.

53.                        Осъществявам мечтите си и продължавам да мечтая нови.

54.                        Разбирам се с хора от различни поколения.

55.                        Зная да изслушвам и контактувам с хората, така че това ми носи радост.

56.                        Рождения ми ден ми носи радост.

57.                        Смятам, че възрастта ми е подарък.

58.                        Смятам, че съм като виното, подобрявам се с времето и с живота си доказвам това.

59.                        Предимствата станаха 55          повече от 53, отне ми 25 минути да напиша горното /много по-бързо и лесно от заплануваното/.

60.                        Горда съм със себе си и не крия това.

61.                        Вече не съм срамежлива и скромна.

62.                        Не отстъпвам и не предавам себе си, т.е. оставам все повече вярна на себе си и устоявам себе си.

63.                        Зная да живея тук и сега.

64.                        Умея да правя медитация и контактувам с невидимото.

65.                        Знам да се превръщам във вълшебница и да изпълнявам своите ни на другите желания.

66.                        Написах 10 предимства повече от заплануваното.

67.                        Обичам  себе си, радвам се, че съм его-ист.

68.                        Обичам и вас... свободна съм да обичам свободно.

69.                        Може да попълните вашия списък-подаръ за рождения си ден... това е страхотна идея, нали?

70.                        А да, имам и раздавам страхотни идеи...




Гласувай:
10



1. miaa - Честит празник,Виктория Вселена!
12.06.2011 12:22
Бъди благословена! Това, което си написала е достатъчно, за да се чувстваш щастлива:))))
цитирай
2. tsenn - Не е малко,
12.06.2011 12:47
никак не е малко!
Цената - да не си вече на 20, на 30, на 40 - май си заслужава:)
Честит празник!
цитирай
3. naidobriq - Щастлива сте..:)
12.06.2011 13:09
Приемете поздрав от мен..Най-важното е че сте здрава.Възхитих ви се.
Браво..
цитирай
4. victoriavselena - Мили момичета,
12.06.2011 13:13
щастлива съм и това не е случайно, нали знаете, че имам Училище по щастие.
Благодаря ви, че сте тук. А що се отнася до празника - имам още 53 дни до тогава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555604
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697